Dzisiaj jest 24 lis 2024, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2010, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Witam mam 16lat i mam kilka pytań ponieważ chciałbym się przeżuci na biegówkę a niema na rynku jak dla mnie w przedziale cenowym ok 4000zł odpowiedniego motocykla 4t który by nadawał się na początek (cbr 125 za słabe):
1. Czy bandit 400 to dobry moto jako pierwszy motocykl który zastąpi skuter :?:
2. Kilka podstaw z biegami bo jeszcze nigdy nie jeździłem na prawdziwym motorze:
-Gdy np. podjeżdżam do świateł na 4 i zatrzymuje się na nich bez redukcji to gdy stoję to gdy chce ruszyć z 1 biegu to muszę 3 razy wbić bieg w duł czy wystarczy tylko raz i samo mi wbije na 1
-Gdzie jest luz bo jedynka jest do dołu a reszta do góry
3. Czy dał bym sobie radę na bandicie mam 175cm wzrostu ważę 56kg runnera i inne skutery bez trudu opanowuje.
4. Czy policja często zatrzymuje motocyklistów bo ja jeżdżę 3 lata skuterem i policja ani razu mię nie trzymała.
5. Gdybym za rok kupił bym jakieś większe moto i nie miał prawka to co mi grozi :?:


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 16:35 przez mateusz24, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 16:24
Posty: 79
Pojazd:
1.Troche za duża pojemność na przerzucenie się odrazu ze skutera
2.Musisz 3 razy wbić bieg w dół
3.Bandit to nie lekki motocykl (168 kg) ale powinieneś dać sobie radę.
4.Wyobraź sobie nastolatka na 400'ce.Wystarczy spojrzeć na silnik i już coś nie tak(59 KM).
5.Za rok 500 zł mandatu za jazdę bez uprawnień.

Mam nadzieje że nigdzie się nie pomyliłem jak coś poprawcie :)
Pzdr :>


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 20:46 przez Rieju_94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
1. Bandity ogólnie spoko motory szczerzę nsr 125 lepsza . Ciężko się je naprawia szczególnie reguluję zawory bo trzeba rozbierać silnik a w innych moto jest to nie konieczne . Nie kupuj suzuki gs 500 bo to też ciężko strawny motocykl . Polecam ci kawasaki zefir pojemność to już jaką uważasz bo są różne a moto jest praktycznie bez awaryjne. Lepiej dołożyć kasy i kupić kawasaki ninie 400 ale według mnie jak nigdy nie jeździłeś na biegówce to kup sobie jakąś nsr 50 lub 80 i to i tak za dużo jak nauczysz się jeździć to sprzedaż i kupisz mocniejszy...

2. Jak zatrzymujesz się na 4 to musisz wachlować nogą w duł aż wbijesz jedynkę ... Co do luzu to zawsze luz jest po jedynce musisz leciutko wbić tak jak by 2 i wskoczy luz bo jak wbijesz mocniej to wskoczy 2 przeważnie jest taki układ szkrzyń biegów 1-0-2-3-4-5-6 gdzie zero to luz . W niekturych motorach jest luz po każdym biegu czyli wygląda to tak 1-0-2-0-3-0-4-0-5-0-6 gdzie również zero to luz ...

3. Co do twojego wzrostu to ok ale jesteś za lekki możesz mieć kłopoty to znaczy w pionie go utrzymasz ale możesz mieć kłopot jak się przechylisz na bok wtedy może być gleba i przygnieciona noga .. i będzie ci ciężo podnieść taki motocykl najlepiej podnosić plecami ( kucasz tyłem do moto i chytasz 2 rękami i wstajesz opierając się do tyłu)

4. Powiem ci że żadko ale wiesz jak to jest mogą cię zatrzymać np; jutro a mogą za rok ... niekiedy zatrzymują szczegulnie po świętach do kontroli (dmuchanko)

5. Jak nie masz 18 lat to sąd lub mogą ci przesunać date zrobienia prawka na auto albo motocykl np; masz zdać prawko jak będziesz miał 18 lat to wtedy możesz zadawać jak będziesz miał np;23 lata lub 26 lat róznie to bywa... Jeżeli masz 18 lat a masz przy sobie dokumenty na moto oprucz prawka to możesz powiedzieć że zapomniałeś i 500 zł kary... A jak trafisz na jakiego hama to możesz mieć większe kłopoty...

To by było na tylę myślę że pomogłem




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Więc się zobaczy nie chce się od razu na tym zabić wiec lepiej będzie potrenować prawdopodobnie kupie tzr 50 lub rs 50 ewentualnie nsr 125/50 bo już mi się nie opłaca na a1 zdawać. A jak skończę 18 to pójdę na prawko zrobię kategorie b i a2 i wtedy najlepiej bandita 400 lub cb 250 hornet ewentualnie bandit 250 ale te są bardzo rzadko spotykany w Polsce i w europie. Najlepiej jakąś nie za mocna rzędową 4 chłodzona cieczą ze wzgledu na ten dźwięk i magiczne obroty :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 23:10 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Po co takie eksperymenty 250 jeszcze ujdzie, ale 400ccm?? Ciężko to sprzedać, mało części, itp. Na pierwsze moto gs 500, cb500, gpz 500, ten ostatni wypada najgorzej, tzn. najsłabszy zawias i heble. 250 w 4t idzie wcale nie lepiej niż 125 w 2t. Taka rs 125 ma osiągi porównywalna do gs-a 500. Polecam 50ccm, albo zrobienie prawka( miesiąc czasu i 800zł, później A wychodzi taniej, bo nie musisz jeździć 30h). Jak dobrze się nauczysz jeździć na 125ccm w 2t spokojnie można się przesiadać na jakieś niewyżyłowane 600ccm.


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 23:10 przez bassboten, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 7:46 
Vip
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 8:54
Posty: 126
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: MK5 GT BXE++
Największą głupotą jest kupowanie na pierwszy motocykl(i jeszcze brak wiedzy o biegach) czegoś mocniejszego niż 15-20 koni, każdy(kogo znam) kto zaczynał tak jak ty, że tylko *********** i jak największa pojemność kończył prędzej czy później na glebie(fascynacja mocą) moje zdanie jest takie, kup cbr 125 po lekkim tunie i naucz sie dobrze jeździć :)

Każdego tutaj obowiązuje regulamin!/Suchy




_________________

http://www.shop.mieloch.pl
Foto/grafik Mieloch Motocykle
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 14:03 przez Bartolomeo171, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie fascynuje mię tak moc jak ten dźwięk 4garów I chyba tak jak muwisz zacznę od podstaw a cbr 125 no jeszcze by uszła ale te koła jak w rowerze :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 16:35 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Fajne sa motorki; MZ 125 SM i MZ 125 RT - 4T, 15 HP , a po zamontowaniu wydechu Sebring ma 18 HP. Jest jeden importer czesci, wiec problemu z ekploatacja nie ma, jedank cena troszke duża. Powstala nawet klasa wyscigowa tych SM'ek w Polsce. Dobry silnik MZ, plastiki Acerbis, zawias Paioli, ogolnie na firmowych podzespołach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Hehe całkiem fajna niepozorna taka ładna chłodzona cieczą jak damie mega :cool: Jak akurat będę coś kupował i znajdę dobry egzemplarz na pewno się nad nim zastanowię




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
jak chcesz mieć dźwiek to kup honde varetudo to jest 125cc v2 a co do cbr 125 to nie kupuj tego bo to jest gów.. lepiej kupić nsr 50




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
A co powiecie na to żebym kupił bandita 400 i zablokował go do np 20km czytałem o tym na rożnych forach i nie którzy cbr 600rr blokowali do 50km i od tego zaczynali a potem stopniowo zwiększali moc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 20:40 
Vip
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 8:54
Posty: 126
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: MK5 GT BXE++
Popatrz jaką ja miałem hondeczkę, i powiedź czy to są koła od roweru :)

Obrazek




_________________

http://www.shop.mieloch.pl
Foto/grafik Mieloch Motocykle
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To taka przenośnia one są cieńsze niż u mnie w skuterze a są sporo większe i dlatego tak wyglądają :D Co myślicie o zablokowaniu bandziora :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 21:09 
*

Rejestracja: 04 sty 2010, 19:32
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrow wllkp
Pojazd:
jak ja bym miał takie coś mieć(blokadę) to i tak bym ją wyłączył no bo w końcu myślisz sobie a raz sobie pojadę na maxa i wyłączę blokadę, tak wiec nie wiem czy to ma sens, a co do moto to yamaha xt125x lub dt125x tez fajne albo cagiva mito lub sachs zz125.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 21:27 
*

Rejestracja: 04 gru 2008, 14:57
Posty: 123
Pojazd:
Przesadzacie ludzie cbr kola jak w skuterze daj spokoj skoro tak zrobili to konstruktorzy hondy to znaczy ze takie do tego moto sa b dobre widzialem to na zywa i chetnie bym zamienil swoja 50rs na te 125 cbr 4t i co z tego ze "malo koni" ... a co do przesiadki z squta 5km na 4 cyl to lepiej odpusc poki co i zaczynaj powoli jezdzilem ostatnio 600 cbr rr z 06" przesiadlem sie na chwile z rs a juz jezdze dlugo z biegami co prawda nie bylo problemow jesli chodzi o wage moto ale o jej moc .... poki co nie wyobrazam sobie panowania nad tym czyms ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 6:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja myślałem o blokadzie typu blokowanie tłumika lub przepustnicy wiec moto by nie wszedł na obroty np. powyżej 7/6 tyś (lub nawet miej) i nie jestem z tych wariatów co tam można spróbować lub od razu na cebre tylko po prostu ja bym chciał kupić moto nie na jeden sezon tylko np. na 3. A po drugie nigdy nie kupie sobie ściga wole streety lub nkd więc takie moto w 100% satysfakcjonuje gdy bym był już w miarę wprawiony. I prawdopodobnie kupił bym banita pod koniec nastopnego sezonu na wiosnę prawko i by był już legal.


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, 6:59 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 8:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
ee to nie ma sensu tak zamulac moto




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 10:01 
*

Rejestracja: 04 gru 2008, 14:57
Posty: 123
Pojazd:
mateusz24, No dobra skoro tak to zeby nie kusiło cie dodanie gazu za dużo co mogło by się źle skończyć to może wg najlepsze rozwiązanie nie duża podkładka / tulejka nad przepustnicą może coś dać ....albo jakoś elektronicznie ? a ja bym wolał mieć te moto zblokowane tak aby wiesz w razie szybko ruszyć potrzeba czy coś żeby sie za długo ono nie zastanawiało czy ma jechać :P tylko jechało hehe Nauczysz się jeździć napewno ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 8:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
ogólnie te bandity są słabe ale wiesz jak nie jeździłeś nigdy biegówką to kup mniejszą pojemność lepiej opanować ..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 18:10 
*

Rejestracja: 05 kwie 2010, 21:37
Posty: 18
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Pojazd:
Żeby nie zakładać nowego tematu, to chciałbym zapytać czy miałbym jakieś problemy po przesiadce ze skuterka na suzuki dr 650ccm (enduro). Jest tam 5 biegów, ale jak to enduro nie osiąga jakichś kosmicznych prędkości. Ogólnie chcę pojeździć w terenie(po ulicach bym nie jeździł zbytnio bo nie mam kat. A jeszcze). Nie zależy mi na prędkości tylko na tym żeby zrywny był. Waga tego suzuki to w sumie też jakoś mnie nie przeraziła bo tylko 170 kilka kg. Co o tym myślicie?


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 18:12 przez rushoffy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy