Dzisiaj jest 17 kwie 2025, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2010, 19:13 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
Witam
Ile mniej więcej wyniesie koszt całkowitego remontu silnika w zwykłym serwisie skuterów/
Maszyna to suzuki katana 2004 r
??
Orientuje się ktoś ?
Pozdro




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
2x więcej niż byś robił samemu.. jakie byś chciał mieć części? seryjne/tuningowe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
Radziłbym zrobić to sam.
A co do pytania, to 1300 wraz z częściami?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 19:48 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
o kurde... strasznie dużo.
Bo problem taki że nie znam się na tym za bardzo i podejrzewam że mam bardzo słabą kompresje bo nie odpala na rozrusznik el.
Na nożny od razu.




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
To nie musi być od razu słaba kompresja - jak jeździ dobrze to na pewno nie jest to :wink: Bardziej bym przyglądał się akumulatorowi, mój odpala maksymalnie tylko parę minut po podładowaniu, nic nie trzyma po zimie :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 20:12 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
tylko że akumulator mam nowiutki od mielocha :)




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 12:58 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Wymień pierścienie tłokowe i po sprawie, albo zrób szlif cylindra i daj większy tłok. Koszt 300zł. Najpierw sprawdź czy to na pewno wina kompresji. Może to membranki puszczają kompresje.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
niedwano robiłem remont w swojej katanie wymieniłem łozyska wału, pompe wody ,cylek(seria), głowice , łozysko igielkowe i takie tam pierdułki wyszlo mnie to kolo 650zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy