Dzisiaj jest 10 lis 2024, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Wiesz dlaczego sie pytam ?
Nam tez Grand Dink ale 2 T .
W katalogu nawet niema 4T .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 6:10 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Witam
W moim Dinku (New dink 50 2008r) moduł podłączony jest dwoma kostkami. W jednej są trzy przewody, w drugiej 1 przewód. Czy odnośnie tego skutera procedura odblokowania wygląda tak samo, tzn:
-chlasnąć fioletowy przewód (jestem daltonistą, w której kostce jest fioletowy przewód ?),
-wymienić bądź zeszlifować tulejkę w wariatorze
-wymienić dyszę na większą (wie ktoś dokładnie na jaką, lub jakiej średnicy jest oryginalna ?)

Wiem że COŚ przy tym skuterze już było robione, jestem drugim właścicielem a w karcie gwarancyjnej wpisane jest oprócz kilku przeglądów "odblokowanie". Skuter wyciąga równo 60 km/h na prostej jak i z górki, a obroty płynnie dochodzą do 8000, lecz nigdy nie przekraczają tej wartości. Przyspieszenie jest raczej kiepskie (za ciężkie rolki ?)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 6:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 10:59
Posty: 9
Pojazd:
odblokuj moduł , czyli ten fioletowy kabelek wypij z kostki , obroty powinny wzrosnąć , u mnie odblokowana dysza jest 78 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 7:50 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Ok, poproszę kogoś o zlokalizowanie koloru fioletowego ;)
Czy to ten pojedynczy przewód ?

A Kolega Kamson którą wersją Dinka dysponuje ? Jaki rocznik ?


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2010, 18:40 przez myszaq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 13:31 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Siedzę właśnie w garażu i dłubię w Dinku, ale tego fioletowego przewodu nigdzie nie ma. Do modułu podłączone są następujące przewody:
na kostce 2x2: zielony, żółto-niebieski, żółto-czarny
na kostce 1x2: czarny.

Jakieś sugestie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 10:59
Posty: 9
Pojazd:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmesi ... ed0293.jpg takie coś masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 15:12 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Niestety nie, u mnie są to dwie zielone kostki połóżone obok siebie. Jedna ma miejsca na 4 przewody (zajęte 3) a druga miejsca na 2 przewody (zajęty jeden.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 19:46 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
A jak prezentuje się tu kwestia tłumika ? Czy wymiana na jeden z tych kosmicznych, pozawijanych jak świński ogonek może poprawić dynamikę silnika ?

No i oczywiście zestaw wariator/sprzęgło. Coś godnego polecenia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 17:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
temat do zamknięcia zdjąłem blokady u mechanika :] chyba że wy chcecie podyskutować na ten temat :]


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, 17:07 przez damian-99-11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 19:55 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Eeee, a wiesz dokładnie co Pan Mechanik majstrował przy skuterze, gdzie były blokady, jak usuwał, itp ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
wiem że zmieniony był moduł który nie odcinał zapłonu przy 8000tys obrotów dysze wymienili i coś tam chyba kruciec ssący wymienili od gaznika niewiem dokładnie jedzie teraz cos koło 90hm/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 12:00 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Nowy moduł zamówiłem na allegro, wersja z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, 80 pln zł z przesyłką. Ciekawe ile to warte..

Wiesz może czym różni się nowy kolektor od starego ? Długość, średnica wewnętrzna ?
Jakiej średnicy dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
nic niewiem niebede rozbierał gaznika zeby sprawdzic bo mi sie ogulnie nie chce ;D a a w wydechu i kolektorze niema blokady to jest 4t niema zawirowywacza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 15:59 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Mam już założony moduł bez blokady i z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu za pomocą potencjometra.

Skuter na prostej osiąga około 80 km/h lecz silnik dość dziwnie się teraz zachowuje. Na oryginalnym module po puszczeniu gazu obroty płynnie spadają do 1500 i tak się utrzymują. Na tym nowym, odblokowanym po puszczeniu gazu obroty spadają do około 3000 tysięcy i utrzymują się na tym poziomie przez jakieś 20 sekund, po czym gwałtownie spadają do 1000 i po chwili silnik gaśnie.

Wnioskuję, że źle ustawiony jest teraz zapłon... tylko w którą stronę ??
Dodam, że silnik głośniej teraz pracuje, a potencjometr ustawiony jest na samym środku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 9:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
w ustawianiu zapłonu ci moge w motorynce pomuc skuter do dlamnie czarna magia :D niedługo będe miał skutera o dziwnej nazwie Sinski xsj 50 qt-6 Starway znaktos coś takiego :D??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
To jakis nastepny wynalazek ,ktorego niema w katalogach.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:42 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 5:54
Posty: 9
Pojazd:
Doszedłem do konsensusu z tym nowym modułem. Zapłon był chyba za bardzo przyspieszony, troszke przekręciłem w stronę odwrotną do ruchu wskazówek zegara i silnik już "ładniej pracuje". Tylko że już nie leci te 80 km/h :(

A co drodzy koledzy polecacie jako zamienniki elementów układu przeniesienia napędu (czyt. wariator, rolki, pasek, elementy sprzęgła). Nie chodzi mi tu o jakiś super tuning, ale raczej o tani (pasek, sprężyny, rolki ?) sposób na jakąkolwiek zauważalną na poprawę dynamiki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 10:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
No ja ci w tym nie pomoge ale może kolega 1peter się wypowie na ten temat ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 15:13 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
myszaq pisze:
Doszedłem do konsensusu z tym nowym modułem. Zapłon był chyba za bardzo przyspieszony, troszke przekręciłem w stronę odwrotną do ruchu wskazówek zegara i silnik już "ładniej pracuje". Tylko że już nie leci te 80 km/h :(

A co drodzy koledzy polecacie jako zamienniki elementów układu przeniesienia napędu (czyt. wariator, rolki, pasek, elementy sprzęgła). Nie chodzi mi tu o jakiś super tuning, ale raczej o tani (pasek, sprężyny, rolki ?) sposób na jakąkolwiek zauważalną na poprawę dynamiki.


Jak nie chcesz tracic nerwów i kasy na regulacje, to wystarczy Ci tylko zwykly tecnigas next-r z rolkami6,5g :) jezdzi bardzo fajnie (ostatnio sprawdzalem) ale ciut gorzej niz na np multivarze. Aczkolwiek skuter pod multivara mam wyregulowany prawie idealnie. Ale co czasu, kasy i nerwow stracilem to nie pytaj :P




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
Nom te regulacje potrafią popsuć humor :D ja jak regulowałem koledze gaźnik w skuterze to jak kopa zasadziłem w rower to felga była do wymiany ale i tak krzywa była :D ale po godzinie sie udało jakby to trwało dłużej pewnie bym cały rower rozwalił sobie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy