Dzisiaj jest 04 sie 2025, 0:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 4T Tuning.
Post: 16 kwie 2010, 19:58 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
Witam.
Posiadam Magnusa Ibizzo z 2006 roku. Chciałbym go troszkę "podrasować". Chodzi mi tu szczególnie o zrywność. I prosił bym o nie pisanie postów typu : sprzedaj i kup 2T.
Skuter kupiłem w opłakanym stanie od sąsiada, który się wyprowadzał. Dwa lata temu za 2letni skuter zapłaciłem 500 zł. Wizyta u lakiernika wyniosła 300 zł, ale się opłacało. Mam ładny skuter za 800 zł. I teraz pozostał mi tuning silnika. Nie chcę wkładać w niego nie wiadomo ilu pieniędzy, bo zdaję sobie sprawę z tego, ile można tu włożyć.
I teraz pytanie do Was:
Czy takie podzespoły dadzą mi dość dobre osiągi? Jeżeli nie, prosił bym o wasze sugestie.
*Sprzęgło Tec Evo Racing LINK
*Wariator Tec R-Type LINK
*Sportowy tłumik LINK
*Dzwon sprzęgła tuning R-Vent LINK
*korektor momentu obrotowego LINK
*Sportowa cewka


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
za taka kase jak chcesz na tuning wydac lepiej kup silnik od jakiegos p/g i wtedy to bedzie jakos latac




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:02 
a nie lepiej kupić cylinder 80ccm-to by było najlepsze rozwiązanie :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:06 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
janica94, orientujesz się może w cenach p/g?
medyk94, myślę, że sam cylek nie da mi takiej zrywności ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
nie nie bylo by najlepsze bo zadna 80ccm nie da tyle mocy co jakis nawet starszy p/g na pelnej serii




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2010, 20:06 przez janica94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
janica94, nie potrafisz czytać czy naprawdę czepiasz się szczegółów?Kolega pisze, że nie chce nic zmieniać większego tylko tuningować.A ty jak nie zmienić skuter to kupić silnik :twisted:

Częsci są spoko.Wariator, sprzęgło, dzwon.Cewka moim zdaniem nie potrzebna.Korektor również nie jest wskazany, ale jak masz kase to kup.I wydech?Podobn do 4T się nie opłaca.Na opinie o wydechu poczekaj od innych.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
bartek4334, dzięki.
Wydech chcę wymienić nawet dla samego dźwięku, bo ten jest bardziej przymulony od mojego odkurzacza :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:12 
ale naprawde cyl dużo daje a jak chcesz żeby był zrywniejszy to tego 80ccm dysze większą i sprężynki sprzęgła jakieś twardsze np niebieskie Hebo i będzie rakieta :D


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2010, 20:12 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
cyl by duzo dal jezeli bylyby jeszcze powiekszone zawory, jezeli orginalna glowica by byla to roztoczona pod rozmiar tloka no i moglby byc wiekszy gaznik, a po za tym zeby 80ccm naprawde fajnie chodzila to trzeba by pozmieniac troche wiecej czesci w silniku :|




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:25 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
Właśnie wiem, że do 80 trzeba praktycznie wszystko wymieniać. 65 jeszcze jako tako na seryjnym wale itp polata dosyć długo. Ale to troche za mała pojemność , jak już siębrać za wymianę.
Co sądzicie o chinskich cylkach z allegro?
Np taki: http://allegro.pl/item987257577_cylinde ... ml#gallery
I czy wystarczyła by wymiana tylko tego, zamiast cewki i korektora momentu obrotowego?

Aha, i jeszcze jedna sprawa, a mianowicie Polini Air Box. Nada się?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
cyl za dobry nie jest ale mozesz go brac, szybko przy nich moga pierscienie siadac, a jak by ci na nim kompresja juz poszla to proponowal bym do niego dokupic tlok z pierscnieniami od naraku i troche dluzej posmiga
air boxa jak chcesz to bierz, za duzo nie da tylko taki dzwiek troche jak chopper




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 21:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
ja właśnie zakupiłem Wm z tej aukcji ,zobaczymy jak złożę ,na pewno podzielę się info co i jak z nim .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 7:16 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
lukasz9501, czekam na info ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 9:57 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
no to ja ci powiem co i jak, duzy przyrost mocy u mnie ale mam gaznik cvk do tego, cylinder zakladalem sezon temu mam zrobione 6 tys km i sie trzyma, pali na dotyk wszystko ladnie chodzi tez dobrze, vmax jaki osiagalem to jakies hmm 75 na prostej bez wiekszego problemu, tylko od pewnego czasu leci mi jakies 55-60 cos mi sie wydaje ze problem lezy po stronie wariatora rolek czy cus, bo jednak nie zagladalem tam przez te 6 tys km, a rolki za 20 zl wiec nie wiem ile z nich zostalo ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 11:12 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
powiem ci tak masz 500zł
1 sciągnij blokady
2 jaki masz wario no name z allegro za 55zł
3 kup cylek airsala i dysze 90
4 jak masz to wario za 55 zł to go wyrzuc na smietnik i kup naraku hs racing
i spokojnie te 85 bedziesz leciał realne a nie co licznik pokazuje a przyspieche tez bedziesz miał super jak dobrze wyregulujesz wszystko




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy