Dzisiaj jest 02 sie 2025, 19:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 13:40
Posty: 23
Lokalizacja: Strzałkowo (WLKP)
Pojazd:
Jak już masz cylek MHR to wydech weź MHR Replica :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 19:55 

Rejestracja: 07 kwie 2010, 20:57
Posty: 0
Pojazd:
Nie mam jeszcze cylindra ale jestem zdecydowany i wiem, ze bedzie to cylinder MHR Replica.

Wydechow jest wiele i ni wiem wlasnie ktory wybrac.




_________________

Oby sie udało!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 20:03 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
Jezeli masz kasy w nadmiarze to moze wydech Roost? Co o tym myslisz?


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2010, 20:03 przez Damian_MHR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 0:06 

Rejestracja: 07 kwie 2010, 20:57
Posty: 0
Pojazd:
Gdzie moge kupic tego Roost'a?




_________________

Oby sie udało!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 5:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Damian_MHR,
on nie robi evo ani nic wtym stylu to ma być długo wieczne mid race na jakim kolwiek roscie to raz gazior minimum 24mm i motor by sie nadawał tylko na chwilowe jazdy, dwa po 50motogodzinach z cylka juz by nic nie zostało...

miałem doczynienei w minarelli z mhr'em jest to idealny cylinder do jazdy na tylnym kole, ale bez rozwiertu karterów wcale go nie montuj (pomyśl jeszcze nad Hebo Monston Replica, jest większej mocy lepiej by wykorzystał te podzespoły i przy jeździena gumie, ogołem nie na ful manetce ale też z kopytem dłużej i efektowniej by porzył)

wydech yasuni c16 jest całkiem wsam raz ale chyba najlepszą opcją będziec c20.
nic nie pisałes o dzwonie sprzegła chyba to jak bierzesz osprzet malossi to mozna iść za firmą i polecam sprzegło malossi Delta i dzwon malossi MHR co do wału ten co wybrałes będzie idealny i warto wiedzieć ze firma top racing jakopierwsza zaczeła produkować sportowe wały wiec mają długie doświadczenie

łożyska bierz same SKF a nie SKF-opakowanie stage6 i płacisz drugie tyle za to ze są w opakowaniu stage6 http://mototun.sold.pl/product_info.php?products_id=156

jeśli chcesz już konkretnie go zrobić to zaworek malossi mhr lub stage6 VForce i dotego prosty króciec + filtr np: E13 ladnie wygląda i syfu nie przepóści użytkowałem osobiscie

no inajsłabszy model roost'a http://mototun.sold.pl/product_info.php?products_id=99 taniutki ;) dla kogoś kto ma na zbyciu prawie 1500zł ale jak juz koniecznie byś go chciał moge ci załatwic roosta sprinta 2008 czerwona końcówka ;)
Pozdrawiam Doktor_Evo :twisted:


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2010, 5:11 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 13:28 

Rejestracja: 07 kwie 2010, 20:57
Posty: 0
Pojazd:
Dzięki za fachowa wypowiedź Doktorze_Evo. Nie bede ukrywał, że właśnie na coś takiego liczyłem. Ja ze skuterami skończyłem 5 lat temu - wtedy nie było w Polsce Stage6, Hebo dopiero wchodziło itd. także teraz nie jestem na bieżąco.

Pisałeś o rozwiercaniu kartertów - nie chcę tego robić ponieważ sam nie jestem w stanie, po drugie nie znam w okolicy nikogo kto mógłby to fachowo wykonać. Jednak czy w przypadku cylindra MHR REPLICA a nie MHRa z półki EVO trzeba to robić?

Co do Manston Replici - czytałem gdzieś, że bez portingu ten cylek robi "tak sobie" - nie wiem ile w tym prawdy.

Sprzęt ma być mocny, ma dawać frajde z jazdy ale ma jezdzić bezproblemowo bo będzie bratu służył do codziennego przemieszczania się a nie weekendowych przejazdzek.

Podzespoły do przekładni to dalszy temat. Na razie chcę złożyć silnik i postawić sprzęt na koła. Potem bedę grzebał w przekładni.

Wydech pewnie weźmiemy Yasuni - który, to się jeszcze okaże.

Muszę także zamawiać gażnik. Wiadomo ręczne ssanie i dozownik musi być. A jak z podcisnieniem? Pamiętając różne przygody ze swoją Benelką dawno temu wiem, że różnie to bywa więc może lepiej kupić ręczny kranik i podać mieszankę bezpośrednio?
Myslalem o gazniku 19mm. Firma chyba tutaj nie gra roli prawda bo i tak wszystko wzorowane jest na Dellorto tak?

Roosta nie znałem i z ciekawości zapytałem co to jest :) Teraz wiem, że odpuszczam ten temat!




_________________

Oby sie udało!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 11:02 

Rejestracja: 07 kwie 2010, 20:57
Posty: 0
Pojazd:
Własnie przyszły nowe części : Kompletny zestaw Malossi Overange z korektorem momentu, sprzęgło Polini 2G Evo wraz z dzwonem, pasek kevlar, przelozenia, wał Top Racing Evo, gaznik 19mm, moduł zapłonowy Malossi, klocki MHR, przełączniki na kiere, manetki, rolgas, pompa wody + 40%. :mrgreen:

Plastkiki podszpachlowane i gotowe do lakierowania :mrgreen:




_________________

Oby sie udało!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 11:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 16:59
Posty: 93
Lokalizacja: Siemiatycze
Pojazd:
niezły setup się zapowiada zazdroszczę dla brata:D daj jakieś foty




_________________

MBK BOOSTER NG
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Prosimy o foteczki nawet rozebranego moto, i wrzuć foty części :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 23:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
__aNdRe pisze:
Roosta nie znałem i z ciekawości zapytałem co to jest

firma ta produkuje wydechy wyłącznie z połki High End
evo i big evo czyli wydech podchodzą do 70cc cylkow klasy evo i do np 94cc big evo (2fast, tcr, itp...)
najsłabszy wydech tej firmy kreci ok 13.500tyś obr produkty doslownie dla dla dragsterów bo moc jest oddawana dopiero w szczytowych obrotach

co do podcisnienie raczej nie powino byś problemów...ja nigdy nie miałem w każdym razie, mieszanke paliwo-olej najlepiej robić samemu...
w sprawie portingu napisz do mnie na PW bo bez tego nie opłaca się pontować tego cylka bo może on gorzej pracować od słabszego brata malossi sport
i przy da niu wydechu np C20 rozwiercenie okan wydechowego będzie wskazane w innym razie mozesz troche stracic na mocy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2009, 23:09
Posty: 36
Lokalizacja: Solnica
Pojazd:
Weź mhr replice kozackie cylki ostatnio w takim robiłem porta tyle ze w ac ale po założeniu to co ten cyl robi to masakra :P wiadomo ze bez portu ten cyl jest słabszy o wiele od konkurenci ale niewielki port i prawdziwy ogier :D po porcie nie miał do tego szans hebo manston replica w LC więc ten cylek + port to naprawdę się opłaca a co lepsze malossi ma najlepszy nacasil więc masz pewność ze jest wytrzymalszy niż u konkurencji :P




_________________

¤ ::..PROJECT::...::CUSTOM::... EvO rOx By GrUbY...::

looknij a nie pożałujesz ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35572&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 10:28 

Rejestracja: 07 kwie 2010, 20:57
Posty: 0
Pojazd:
Mam pytanie do was ;)
Jesli bym zdecydował się na zalozenie cylindra Malossi Mhr lub Hebo Manston Revoltion to mniej wiecej co i co ile musial bym wymienic?? chodzi mi jakie czesci sie najszybciej koncza ;)




_________________

Oby sie udało!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 10:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Wał, łożysko igiełkowe, łożyska na wale, aha no i tłok a co ile to nie wiem

//EDIT

[center]A gdzie jakieś foteczki? :<[/center]


Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 11:00 przez flab_jack, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy