Dzisiaj jest 29 lis 2024, 7:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 16 paź 2009, 23:24
Posty: 30
Lokalizacja: z Neta
Pojazd:
Witam
o to to przyłożenie do X8r
http://www.skutercentrum.pl/product_inf ... ts_id=3672
wystarczy że je wymienię czy muszę jeszcze sprzęgło wymienić, co stracę a co zyskam po wymianie wiem że na 100% zyskam v-max a czy nie stracę na starcie ??
Opiszcie mi trochę :D to, aa i gdzie znajduje się to przyłożenie jak by doszło do wymiany bo nie wiem xD jakaś mało fotkę z neta :P możecie zapodać


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
tak stracisz na mocy a zyskasz na v-maxie




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 16 paź 2009, 23:24
Posty: 30
Lokalizacja: z Neta
Pojazd:
a dużo się na mocy straci ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 23:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
na pojemności 50cc będzie to odczuwalne skuter będzie gorzej przyśpieszał czyli na seryjnych przełożeniach skuter szybko się rozpędza np do 80 km/h a na sportwoych będzie wolniej się rozpędzał do 100km/h




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 12:02 
*

Rejestracja: 16 paź 2009, 23:24
Posty: 30
Lokalizacja: z Neta
Pojazd:
a jak myślisz opłaca sie wymieniać ?? o kasę to tu nie chodzi tylko o to czy mieć większy v-max a słabszego kopa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 17:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
to już zależy od ciebie ja bym to wymieniał na cylku 70 cc




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 22:46 
*

Rejestracja: 16 paź 2009, 23:24
Posty: 30
Lokalizacja: z Neta
Pojazd:
pomyśle nad zmiana przełożenia pierwotne i wtórne nie chce kombinować z pojemnością a zresztą niedawno kupiłem nowy cylek 50cc nie opyla mi sie ma przejechane z 2000km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 9:24 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:07
Posty: 105
Pojazd:
JEŚLI wymienisz daj znać na forum bo jestem ciekaw jakie są efekty tej zmiany




_________________

Jeśli chcesz rozśmieszyć boga opowiedz mu o swoich planach na przyszłość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
większy muł i większy v-max o to efekt




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:50 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:07
Posty: 105
Pojazd:
a jeśli zrobiłbym tak zmienił przełożenie dał twardła sprężynkę i lekkie rolki załóżmy 4.5g to muła nie powinienem mieć a v max na pewno większy CO MYŚLICIE ?(założenie teoretyczne nie wiem jak to się ma w praktycę)




_________________

Jeśli chcesz rozśmieszyć boga opowiedz mu o swoich planach na przyszłość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:51 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:07
Posty: 105
Pojazd:
a jeśli zrobiłbym tak zmienił przełożenie dał twarda sprężynkę i lekkie rolki załóżmy 4.5g to muła nie powinienem mieć a v max na pewno większy CO MYŚLICIE ?(założenie teoretyczne nie wiem jak to się ma w praktyce)




_________________

Jeśli chcesz rozśmieszyć boga opowiedz mu o swoich planach na przyszłość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Dzieki odpowiedniemu ustawieniu przekładni nie powinieneś tracić na przyspieszeniu a jedynie zyskac na vmaxie (o ile w ogóle Twój silnik ma tyle siły, zeby poszedł wiecej, bo nie licz ze seryjna 50 Ci na przeło stówke wykręci).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy