Dzisiaj jest 10 lis 2024, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 10:29 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Tak, tez mam :) Poprostu temperatura w silniku jest nie odpowiednia i nie spala jak powinien. Musisz go na postoju jeszcze przegazowac zeby sie zagrzal. A co do tego ssania to działa chyba tak, ze tecnigasy maja wieksza przepustowosc jak seryjne, a te tlumiki dzialaja na podcisnienie no i nie ma jak sie uruchomic to ssanie. Normalne.




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 10:15
Posty: 62
Pojazd:
Co wy się dziwicie że wam skut nie che się rozgrzać po wymianie wydechu. Seryjny wydech miał przecież pełno blokad. Z czego większość cofała gorące spaliny z powrotem do cylindra. Przez co cyl szybciej się rozgrzewał. Mam tak samo w swoim zimny przerywa jak głupi, że aż ruszyć się nie da a jak się rozgrzeje to już jest o wiele lepiej.




_________________

Kymco Vatality - project
:arrow: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=99898




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 20:14
Posty: 8
Pojazd:
Też tak miałem ale ze względu że niebezpiecznie jest blokować ruch na zielonym zwiększyłem obroty jałowe trochę tak żeby standardowo po rozgrzaniu były na 1,7 k i zmniejszyłem ociupinkę paliwo. Problemy się skończyły




_________________

Sprzedam <Kymco Bet&Win 50> 2009 Na gwarancji. Bezwypadkowy. 1 właściciel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
A co by bylo gdyby sie to ssanie wywalilo a zamontowalo reczne ?
Mam tez ten problem.
Wpierw zmienilem cylek = bylo OK
Wymienilem tlumik = to samo co u was .




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 21:30 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
no bo to jest normalne! nie przejmujcie się tym! trzeba pogrzać ręcznie chwile. Pozdro




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Na jakiej zasadzie to ssanie powinno działać?
Przy seryjnym tłumiku po odpaleniu nie mogłem ruszyć bo jak dodawałem gazu to obroty spadały i silnik gasł, dopiero po jakimś czasie działał ok. Aktualnie (mam tecnigasa) jak odpalę silnik to mogę od razu jechać ale mam wysokie obroty około 3000, jak przejadę z 2-3km to jak się zatrzymam obroty spadają do ok. 1800 tak jak ustawiłem. Czy moje ssanie działa prawidłowo?
Napiszcie jak to ma działać.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 7:38 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 3:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
No to tobie dziala ssanie.
Napewno.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 10:31 
*

Rejestracja: 11 lut 2010, 16:44
Posty: 106
Pojazd:
Ej widze ze wiekszosc jednak stracila ssanie ! Ale czy po dluzszym postoju okolo pol godz na dworze odpala wam normalnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 10:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jeżeli dobrze ustawię gaźnik to nawet po 5h odpala bez problemu, bez gazu.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 11 lut 2010, 16:44
Posty: 106
Pojazd:
kurcze a u mnie nie ! ficu czy bys jeszcze raz dokladnie opisal jak u siebie regulujesz gaźnik? i jaki masz tun?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 10:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
+tecnigas next r; rolki aktualnie 3x6,5g, 3x8,4g; centralka biała malossi +1000; sprężynki +1500.
Skręcam śrubkę po lewej (chyba się ona nazywa od powietrza) na maxa, wykręcam ją o ok 1 obrót i potem bawię się śrubka po prawej od obrotów by ustawić jałowe na 1800-1900 obr. Im bardziej wykręcasz śrubkę po lewej to musisz zwiększać obroty oraz obroty podczas jazdy masz mniejsze, logicznie w 2 stronę.

Jak wyreguluje dobrze to świeca ma kolor kawy z mlekiem.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
MaciekKS9 pisze:
Tak, tez mam :) Poprostu temperatura w silniku jest nie odpowiednia i nie spala jak powinien. Musisz go na postoju jeszcze przegazowac zeby sie zagrzal. A co do tego ssania to działa chyba tak, ze tecnigasy maja wieksza przepustowosc jak seryjne, a te tlumiki dzialaja na podcisnienie no i nie ma jak sie uruchomic to ssanie. Normalne.

Nierozumiem tej wypowiedzi.
Piszesz ze te tlumiki dzialaja na podcisnienie. :?:
Ale co ma ssanie do tlumika . Urzadzenie ssania niema podcisnienia = tylko 2 kabelki pradowe gdzie czort wie gdzie one ida. :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 16:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ciężko rozkiminić na jakiej zasadzie działa to zakichane ssanie. Ja się poddałem i umówię się do serwisu może oni będą wiedzieć czemu nie działa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 18:29 
*

Rejestracja: 11 lut 2010, 16:44
Posty: 106
Pojazd:
Polisa, Mam problem ! Mam juz dobrze wyregulowany gaznik ale na zimnym nie moge go odpalic ( pol godz na dworze) Czego to wina? Ta sonde od starego tlumika mam zostawiojne i zaslepione




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 17:36 
*

Rejestracja: 11 lut 2010, 16:44
Posty: 106
Pojazd:
Pomoze mi ktos??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Po czym sądzisz, że masz dobrze wyregulowany ?? Jeżeli jest dobrze wyregulowany to powinien palić, może nie od pierwszego ale nie powinno być problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 18:01 
*

Rejestracja: 11 lut 2010, 16:44
Posty: 106
Pojazd:
Polisa, Regulowalem go tak: Jeden obrot od mieszanki i podkrecilem wyzsze obroty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy