Dzisiaj jest 01 lut 2025, 18:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2008, 9:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
Cześć! Może się ktoś orientuje ile wytrzymuje tłok w cylindrze hebo manston revolution (22km) przy spokojnej jeździe, tylko od czasu do czasu na większym gazie... Co ile km muszę zmieniać tłok w takim zestawie przy spokojnej jeździe??? I ile wytrzyma cylinder oczywiście przy stosowaniu najwyzszej klasy oleju???




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2007, 21:35
Posty: 60
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Witam tłok trzeba wymieniać co sezon albo częściej przeważnie po 4000 - 5000 km .




_________________

Yamaha Aerox 04r
-Cylinder Metrakit Handmade 70
-Wario Hebo NG
-Tłumik Bidalot racing
-Gażnik Dellorto 17,5
-Pasek Dayco
-Sprzęgło Rms racing pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 14:43 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
No w tym cylindrze tłok nie wytrzyma 4000 km za żadne skarby. DO 1500km daje max.
A po co ci taki wyżyłowany cylinder, na tor idziesz nim jeździć ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2007, 21:35
Posty: 60
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
drozdi21 pisze:
Witam tłok trzeba wymieniać co sezon albo częściej przeważnie po 2000 - 3000 km .




_________________

Yamaha Aerox 04r
-Cylinder Metrakit Handmade 70
-Wario Hebo NG
-Tłumik Bidalot racing
-Gażnik Dellorto 17,5
-Pasek Dayco
-Sprzęgło Rms racing pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
tak na tor też ale przedewszystkim potrzebny mi taki do codziennej jazdy żeby nie dać się byle komu :evil:




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 21:40 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A chcesz zostawić takie części jakie masz napisane czy chcesz zmieniać ?
3000km nie wierz bo ktoś głupotę powiedział i potem piszą tak. Mój kolega ma revolution i nie przejechał nawet 2000 km. żeby 1500 zrobić to zadowalająca żywotność jak na ten cylek.
Żeby nie dać się byle komu i przede wszystkim do codziennej jazdy to manston replica czy mk sp2 wystarczyłby ci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
no tak ale co 1500 wymieniam tylko tłok z pierścieniem co nie???




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
czesc
mam pytanie: jak poznać, że tłok jest już do wymiany?

z góry dzięki




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 22:01 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Na pewno będzie odczuwalny spadek mocy, może być utrudnione odpalanie, mniejsza kompresja

[ Dodano: Pią Maj 30, 2008 11:02 pm ]
Nom tak cylek po jakiś 5000-6000 będzie do wymiany


Ostatnio zmieniony 30 maja 2008, 22:03 przez PrzemusEvo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2008, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
aha dzięki bardzo

jeszcze musze gdzieś pojcehać kompresje sparwdzic. z odpalaniem mam już problemy drobne no i w ogóle nie ma mocy. Kiedyś 115 z miejsca a teraz z trudem 80 :(

dzieki
pozdro




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 11:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Musisz wziąć także to pod uwagę , że będziesz musiał zmienić gaźnik na dużo dużo większy , wydech klasy Evo , usunąć dozownik oleju i lać galony benzyny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
Spoko! To doradźcie mi co wziąć hebo manston replike czy stage6 racing z modularną głowicą???




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 13:45 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Ja bym wziął hebo manston replica bo s6r czasami ma jakieś niedociągnięcia. A jak chcesz mieć bardziej żywotny cylek na podobnym poziome to weź mhr replice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
raczej wezmę hebo manston replike... zobacze jeszcze




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2008, 13:23
Posty: 10
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
PrzemusEvo pisze:
Na pewno będzie odczuwalny spadek mocy, może być utrudnione odpalanie, mniejsza kompresja

[ Dodano: Pią Maj 30, 2008 11:02 pm ]
Nom tak cylek po jakiś 5000-6000 będzie do wymiany


czyli jak mój sqt ma około 5000-6000 przebiegu, to należało by się wymienić cylek ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
ale to dotyczy klasy evo a nie sport czy racing




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 19:54 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Oni dyskutują o skuterkach z cylkami w klasie EVO :razz:




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2008, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
wiem bo sam założyłem ten temat tylko kolega pytał się czy jak ma przejechane 6000km to musi wymienić cylek, a ja mu napisałem że jeżeli nie ma evo to nie :wink:




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy