Dzisiaj jest 06 sie 2025, 15:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2010, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:18
Posty: 65
Pojazd:
Witam!!, jakie powinno być odpowiednie ciśnienie w cylindrze (Vivacity) ?, a i jaki cylinder byście mi polecili nie za drogi? Zastanawiam się nad tym:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... bf290bdacc


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 17:00 przez michallyse, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 16:58 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Coś koło 12-13 bar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:18
Posty: 65
Pojazd:
a jaki cylinder byś polecił tylko 50ccm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 18:18 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Polini sporta 50 np. Wał przy 50 spokojnie wytrzymuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:18
Posty: 65
Pojazd:
heh a coś tańszego w granicach 300zł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Bartek15 pisze:
Coś koło 12-13 bar.

Nie zaduzo troche ?! 12-13 bar to chyba jak z fabryki wyjdzie albo w 70ccm ;p




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 24 lip 2009, 19:43
Posty: 48
Pojazd:
Cytuj:
Bartek15 napisał/a:
Coś koło 12-13 bar.


Nie zaduzo troche ?! 12-13 bar to chyba jak z fabryki wyjdzie albo w 70ccm ;p


No zgadzam sie;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:18
Posty: 65
Pojazd:
no to wreszcie jakie powinno być ciśnienie ?, co sądzicie o tym cylindrze ?


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 21:06 przez michallyse, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:18
Posty: 65
Pojazd:
Halo ! jest tu ktoś ?!, nikt nic nie wie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
U mnie w neosie w instrukcji pisze, że ma być 8 bar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:18
Posty: 65
Pojazd:
u mnie jest 10-11 barów czy to dobrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:29 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Na zimnym czy na ciepłym silniku ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 22:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
michallyse pisze:
u mnie jest 10-11 barów czy to dobrze ?


No własnie :mrgreen: Na zimnym czy ciepłym ?? :lol:

ddamian94 Z kim sie zgadzasz ?? :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 22:45 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 12:25 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
Rozumiem że na ciepłym( raczej gorącym powinno być) jest lepsze cisnienie, bo tłok ma chocby mniejsze luzy, pierścionki lepiej dolegają itp ? Jaka może być różnica zimy-gorący? Np. 8,0 zimny, 8,5 gorący, czy większa ?

pzdr! Nix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy