Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2010, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Siemka .. Mam problem z Aerox'em

- Seria cylek
- Yasuni R
- Gaźnik 17,5 - dysza 115
- Stożek Malossiego E5
- Sprężyna biała Malossi
- Białe sprężynki na sprzęgle serii, zjechanym (byle łapało :))
- Rolki 3,5g


Mój problem to spalanie, dzisiaj wyruszyłem do Gostynia, na wyścigi. Trasa ładna, bez korków itp, prędkość średnia ok 60km/h ( ze względu na kumpli ). Przejechałem 100 km równe na pełnym baku + 0,5 litra - czyli łącznie 7,5litra spalił. To cholernie dużo zważywszy na fakt, iż to tylko 50cc noi niska stała prędkość. 2 ważne rzeczy, w Bidonie usłyszałem, że jest wstawiona taka dysza, ażeby miał lepsze smarowanie, tzn "lepiej żeby palił więcej, niż ma się zatrzeć", druga, z filtra podczas jazdy kapie/leci itp trochę paliwa, w takiej ilości, że pokrywa przekładni była ubrudzona i tablica (mam na przekładni). Co mam zrobić? Bo ten v-max, też nie jest, aż tak ciekawy, bo 90km/ na tym setupie to dość niski wynik, ale mniejsza o niego, bo Rox'ik ma fajne przyspieszenie :twisted: Wstawić mniejszą dyszę powiecie, dobra, tylko jaką? :P




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2010, 19:59 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
Dysze daj 90 a to że leci Ci do filtra to spróbuj podgiąć lekko pływak w gaźniku bo Ci nie domyka :lol: :lol:




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Podgiąć ? Co gdzie jak? :|

To że leci do filtra to chyba, przez to że mieszanka się cofa .. nie?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
Twierdzisz że to naturalne że paliwo leci do filtra ? haha :) Pływak podegnij jak się da w gaźniku :) Pływak to jest coś takiego http://www.skuterdoktor.pl/images/img_m ... er_web.jpg wiem że masz trochę inny na pewno ale zkminisz o co kaman :mrgreen:




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Naturalne bo dysza za duża :) Gaźnik jest nowy, nie chce tam nic podginać :) Zresztą nawet nie wiem co dokładnie.

Ps. Dobrze wiem jak wygląda i gdzie znajduje się pływak. Tylko po prostu, gaźnik jest nowy i nie chce grzebać :)




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 9:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 16:59
Posty: 93
Lokalizacja: Siemiatycze
Pojazd:
moim zdaniem spróbuj z dyszą 95..:D




_________________

MBK BOOSTER NG
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 10:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
krzyś, to nie wsk, tymbardziej że gaźnik jest nowy i raczej niemożliwym jest aby to była przyczyna zalewania.
I tak jak mówisz, za duża dawka paliwa i część leci do filtra i jakimś cudem z niego się wydostaje na zewnątrz. Ale sprawdź też uszczelkę komory pływaka w gaźniku, może lekko przepuszcza i tamtędy leci lub przelewem.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 11:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
A jak podgiąć ten pływak ? dokładnie w którym miejscu ?? bo mi się leje z filtra :|


Soorry ze tu pisze "D




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 11:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Musisz podgiąć tą blaszkę która trzyma te dwie komory pływaka, ale nie radze tego robić tylko poszukać pierw problemu w czym innym. Bo być może wina leży gdzie indziej np zawór membranowy. Pływakiem zajmij się na końcu jak nie znajdziesz innej przyczyny zalewania.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
moim zdaniem ta dysza jest znacznie za duża




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 14:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
AjekMK pisze:
Musisz podgiąć tą blaszkę która trzyma te dwie komory pływaka, ale nie radze tego robić tylko poszukać pierw problemu w czym innym. Bo być może wina leży gdzie indziej np zawór membranowy. Pływakiem zajmij się na końcu jak nie znajdziesz innej przyczyny zalewania.



Dysze zmieniam na 100%, na 90, tylko może już nie dzisiaj i nie w przyszłym tygodniu, bo testy, więc przynajmniej będę udawał, że się uczę :) Zmienię podczas "długiego weekendu" albo w piątek, bo sobie wolne robię :P Napiszę co i jak, jak założę dyszę :)

1. Czy uszkodzony zawór membranowy, nadaje się tylko do wymiany i dlaczego, i co wpływa na to, że paliwo leci do filtra. Na seryjnym gaźniku i filtrze, też miałem paliwo w filtrze, zawsze skraplało się w rogu filtra.

2. Czy za duża dysza, może wpływać na V-Max? Np powodując zalewania przy wyższych obrotach itp?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2010, 14:42 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy