Dzisiaj jest 12 mar 2025, 13:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Neos i 65 ccm
Post: 25 kwie 2010, 20:06 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:55
Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Elo mordy. Jestem tu nowy dla tego nie wiem jeszcze co i jak. Mam problem a mianowicie mam na oku Yamahe Neos 2003 rok. I teraz tu jest problem stan wizualny jest idealny silnikowo również. Tylko ma ona założony cylinder 65 ccm. I tu moje pytanie czy ten cylinder aby nie jest chiński bo wszystkie co znalazłem to kusztuja do 100 zł i sa do chińskich skuterów. Jednak chłopak który sprzedaje ten skuter mówi ze dał za ten cylek 250 zł. I nie wiem w końcu czy mam kupować tego Neosa. MA na nim przejechane 350 km. Wymieniony był ponoć w grudniu. I jak byłem sie dziś przejechać i go obejrzeć to do 60 szedł spokojnie i miał jeszcze troche manetki. Dla tego co mi radzicie.

PS: chłopak nie ma już oryginalnego cylindra bo oddał mechanikowi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie kupuj bo to chińszczyzna na 100000% cylków 65 dobre firmy raczej nie robią pod minarelli a dał za niego tyle bo albo chce cie wkręcić albo kupił w serwisie a serwis wiadomo ostro rżnie na częściach. Ja bym tego nie brał bo 60 nawet przy nie całej manetce to nie jest tak dużo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
60 to jest malutko przy 65ccm, a cylek na pewno chiński nie kupuj tego shitu bo ci się w końcu może rozwalić. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 9:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
neos2003, rozumiem,że ten neos to 4T?




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 10:21 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Mateuszek, nie ma neosów 4t o ile się nie mylę,

neos2003, nie kupuj 65ccm bo to "szajs"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 11:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
olek_69, Są neosy 4T ale w 2009 roku weszły. Dopiero zauważyłem,że ten jego jest z 2003r. Przecież w ogóle nie robili cylków 65cc do 2t więc o czym my tu w ogóle rozmawiamy.
Typ pewnie zrobił szlif cyla i mówi,że to 65cc :roll:




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 11:23 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:55
Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Dzięki chłopaki za szybką odpowiedz. Czyli na 1000 % nie ma nie chińskiego cylindra 65 ccm? Kurde no szkoda bo ta yamaha naprawde jest w dobtym stanie. Ale od razu mi ten cylinder coś nie pasował i szukałem na jego temat informacji. Ale mowie kto mi pomoże jak nie wy. A ile by kosztowała wymiana cylindra na oryginalną 50 razem z cylindrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Po patrz po sklepach za serią cylkiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 12:27 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:55
Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Dobra dzięki ale jednak go nie kupuje. Każdy mi odradza. Dobra chyba wezme tego speeda co zaożylem o nim nowy temat. Tylko musze go pomalować i bede smigał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 12:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja mam cylinder nie oryginalny minarelli tylko jakiś bardzo drogi zamiennik bo za sam cykle z tłokiem dałem 300zł i nie jest to chiński bo na kartoniku była ulotka made in Japan. Cylinder ma przebieg 1100km i jest on dobrze dotarty zero rys itp. mam do niego oryginalna głowice minarelli skuterek naprawdę ładnie się na nim zbierał po dotarciu. Cena za komplecik z głowica 50zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 13:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Jezu a co to za problem kupic i wymienic cylek ? Mozesz tez probowac negocjowac (postaw ultimatum - koles spuszcze o koszt nowego cylka i bierzesz ;))




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 13:20 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:55
Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Ooo był bym zainteresowany. Napisz do mnie na gg bo ja jeszcze nie ogarniam tego forum.
Ale po wymianie na 50ccm chodził by dobrze i nie padł by po tygodniu.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Mateuszek pisze:
Przecież w ogóle nie robili cylków 65cc do 2t więc o czym my tu w ogóle rozmawiamy.

http://allegro.pl/item1004925899_cylind ... horiz.html

To jest czysta chińszczyzna, w dodatku nie dotarta i najprawdopodobniej się zatrze za jakiś czas.. :roll:

Jednak, jeśli wymienisz cylek na seryjną 50tkę, lub inny nie będzie się nic dziać. Na serii powinien lepiej chodzić, niż na tym czymś, czego cylem nazwać nie można :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 17:52 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Ja tam przejeździłem 10000km na chińskiej 60ccm 5 tys temu zrobiłem porting temu cylkowi przejeździł jeszcze 5000km i teraz go wyjąłem bo założyłem cylek 70ccm i dalej bedzie latala ta 60ccm bo rys nie ma ani nic tylko pierscienie wymienie i bedzie dobrze i znam duga osobe co przejechała na takim samym też 10tys km i jeździ jeszcze i to nieźle także nie takie słabe to chińskie :wink:




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
No jeśli dobrze dotrzesz i wgl to może trochę pojeździsz, ale tu nie ma dotarcia ani nic.. Jak bym kupił to bym cylek zmienił od razu, ale to moje zdanie :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 18:58 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:55
Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Panowie na tym cylindrze chłopak zrobił 350 km dla tego wydaje mi się że już jest bliski dotarcia. Ale raczej i tak go nei wezmę. mam na oku speeda o nim założyłem drugi temat. Nie macie nikogo sprawdzonego z Wawy kto tanio i w miarę pomaluje mi ten skuterek. Albo podajcie jakiś link gdzie krok po kroku jest opisane jak samemu pomalować skuter.

PS: Malować będę poraz pierwszy dlatego prosił bym o dokładną instrukcję. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 14:54 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:55
Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
To w końcu warto kupić tego neosa czy nie.? Narazie nie bede wymianiał tego cylindra. Poczekam aż sam padnie. A moze nie bedzie tak zle i sie nie rozwali. A może lepiej kupić tego speeda? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 15:13 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
ja bym byl za neosem dobrze dotrzesz bedziesz lał olej to i bedzie chodził kawalek a potem masz wybór cylindrów nie mały i łatwiej zrobić moim zdaniem lepiej wziąć neoska


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 15:18 przez czesioos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 16:06 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 19:55
Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
No podobno była dobrze docierana. A jeżeli ma 350 km t oile jeszcze trzeba ja docierac i jaka predkoscią. Wydaje mi się ze przy tym przebiegu (350 km) trzeba już mu dawać troche ognia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Ten jest ok, ale nie pasuje do neosa.


http://allegro.pl/item986274864_cylinde ... o_jog.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy