Dzisiaj jest 03 mar 2025, 18:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2010, 21:48 
*

Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:43
Posty: 5
Pojazd:
Witam
Skuter jak w temacie, kupiłem go można by powiedzieć w worku, (rozebrany kompletnie)
Po trzech tygodniach walki wreszcie odpalił.
Jest to mój pierwszy skuter, do tej pory zawsze były jakieś tam różne moto, napędzane łańcuchem.
Skuter bardzo ładnie wkręca się na obroty, jest zrywny przy starcie ale V-maks tylko 45 km/godz (blokad o których pisze się na forum, nie stwierdziłem.)Obojętnie czy prosta czy pod górkę, więcej jak 45 nie mogę z niego wycisnąć. Nawet pod dosyć sporą i stromą górę skuter wspina się i nabiera prędkości tak że na samej górze mam 45, silnik wyje i prosi się o więcej
Rozebrałem wczoraj wariator i okazało cały wypełniony był jakimś starym smarem, wyczyściłem wszystko, rolki są lekko zdarte (kolor zielony), po złożeniu prędkość wzrosła mu o jakieś 3 km/godz
Jakie były montowane oryginalne rolki w tym modelu ??, i jakie będą do niego najlepsze, co jeszcze mam zrobić oprócz tuningu żeby ten V-max chociaż trochę się poprawił
I jeszcze jedno jakie wymiary ma oryginalny pasek napędowy.
Dodam jeszcze że nie rozbierałem sprzęgła ale wydaje mi się że jest Ok.
Cylinder i tłok są w bardzo dobrym stanie, (sprawdzane wizualnie)
pozdro wszystkim skuteromaniakom
qolejowy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 5:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
Sprawdź czy pasek wchodzi na maxa na wariator bo może wystarczy tylko dłuższy pasek dać i będzie jechał szybciej :)




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 6:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
nie zawsze. Napewno ma jakies blokady




Edit. zobacz w wariatorze bedzie podkłada pod paskiem




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 6:35 przez TomekT., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 6:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 14:30
Posty: 53
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Pojazd:
może sprawdź w krućcu, albo czy nie ma zwężki w wydechu. Blokowany może być też moduł ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 12:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Gdy ja miałem sv50 prędkość wynosiła 65-70. Tam powinien być smar do rolek bo to jest tzw. mokre wario. Po to jest ta blaszka którą się do waria przykręca. Żeby smar nie uciekał. Moduł nie jest blokowany. Podkładka na wariatorze, tłumik z tego co pamiętam i zobacz jaką masz dyszę główną.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 12:11 przez Peluś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 16:02 
*

Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:43
Posty: 5
Pojazd:
Peluś pisze:
Gdy ja miałem sv50 prędkość wynosiła 65-70. Tam powinien być smar do rolek bo to jest tzw. mokre wario. Po to jest ta blaszka którą się do waria przykręca. Żeby smar nie uciekał. Moduł nie jest blokowany. Podkładka na wariatorze, tłumik z tego co pamiętam i zobacz jaką masz dyszę główną.

Dzięki za odp
Podkładki na wario nie ma, i tłumik też nie ma już blokady
Jaki dać smar do tego wario i jakiej wagi rolki bo te co mam (zielone) są już trochę przydarte i ważenie ich nic nie da, co do dyszy też nie wiem jaka jest teraz (nie do odczytania) a jaka powinna być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja mialem w speedzie 74 i fajnie chodzilo wiec mysle ze bedzie podobnie u Ciebie ;d




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Smar musisz kupić specjalny u Pana mielocha. Nie wysycha, dzięki czemu rolki będą się zawsze kręcić. Nie wiem czy coś to zmieni w kontekście v-maxu ale mówię tak jak powinno być, choć ja miałem na sucho i też było ok :wink: Pasek ile ma szerokości?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 21:39 
*

Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:43
Posty: 5
Pojazd:
Peluś pisze:
Smar musisz kupić specjalny u Pana mielocha. Nie wysycha, dzięki czemu rolki będą się zawsze kręcić. Nie wiem czy coś to zmieni w kontekście v-maxu ale mówię tak jak powinno być, choć ja miałem na sucho i też było ok :wink: Pasek ile ma szerokości?

To my ziomale jesteśmy, ja mieszkam w Barczewie
Co do paska to nie mierzyłem, na razie brak kasiorki.
Pamiętasz może jaką wagę miały oryginalne rolki ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 11:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=709
Tu masz :P poszukaj :P




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
Też mam Sv tylko że 80cc (seryjne) ;)
Od użytkowników wiem że dysza jest mała w gaźniku i trzeba ją zwiększyć bo wario itp. to nie ma co ruszać bo nie są blokowane ;)




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:45 
*

Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:43
Posty: 5
Pojazd:
Wczoraj miałem trochę czasu i zdjąłem pokrywę waria podczas pracy silnika i zauważyłem że na najwyższych obrotach pasek za sprzęgłem nie schodzi w najniższe położenie, (między talerzem a dzwonem zostaje szczelina około 5mm).
Gdy pasek jest w najniższym położeniu, szczelina między kołem a dzwonem jest minimalna.
Dodam jeszcze że ten V-max skuter osiąga na niecałe 3/4 manetki.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 16:06 przez qolejowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy