Dzisiaj jest 12 gru 2024, 18:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Dziwnie to będzie wyglądać jak zrobisz tak jak na fotce...




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 17:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Sr ma swój styl i nie mieszaj w tego roxa. Tak jak jest jest dobrze tylko to dopieść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Pomysł ma dobry tylko jeszcze pozostaje pytanie czy on to dobrze wyszpachluje :wink:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 18:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
wg. mnie jak połączysz te plastiki od roxa bedzie wyglądało fajniej...będzie taki bardziej masywny się wydawał i aerodynamiczny, bez dużych prześwitów. Projekt mega. Czekam a upy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 18:37 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Właśnie przymierzałem roxowy przodzik. Kosmos totalny, wręcz przebajer, ale niestety także troche dziwnie bo tym zabiegiem zniszczyłbym charakterystyke sr. Wtedy nie wiadomo jaki był to skuter przed przeróbkami. Także pozostaje jeszcze tylko wyszpachlować to co jest.


Nie widzę problemu w szpachlowaniu, śmieszy mnie też to że ktoś może uważać siebie za mistrza w tym fachu...nie zap*** całości ręcznie więc będzie idealnie wykończona. Tutaj nie ma miejsca na błędy. Gdybym nie posiadał umiejętności nie porywałbym się na taki projekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
yasiek, Jak skończysz to pogadamy.Co do projektu masz dobry pomysł silnik musi być wysunięty jeżeli by nie był to by ciągle szedł na koło.A to ma być motor do dragu więc im tył dłuższy tym lepiej.

Każdy powie że silnik jest za bardzo wysunięty a to jest nie prawda.Silnik z tyłu nie ma wyglądać tylko jeździć po to tam jest przód jest do przeróbek i kawałek środka motoru.

Więc rób jak teraz i nie słuchaj się innych osób lekko nie myślących bo to co piszą to jedna wielka BIDA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 19:43 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Silnik będzie wysunięty jak teraz, nic dalej nic krócej. Tył zdejmowany, mam drugie siedzenie z kuferkiem- będzie do dragu- rury z tyłu wycięte jak w niemieckich sprzętach, wsuwane na "szczepki":) to które mam teraz z ogonem-dupą jest na ulicę. Muszę zakręcić się także za tarczą SSP zaciskiem od fazera i pompą radialną, bez tego będzie jak napisałeś "BIDA"(ale to już jak będzie większa kasa, aktualnie mgliste wyobrażenie przyszłości. Po maturze skupie sie na wykonczeniu szpachli).


roxowy koncept, nie daje mi spokoju i chyba go wykonam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 2:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
mam fajny projekt jak możesz wykorzystać tylne siedzenie potrzebuje jedynie fotki z góry na siedzenie tak pod kontem 50 stopni od kierownicy w zdłuż i od tyłu lekko z góry
odezwij się na gg 16145349




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2008, 17:34
Posty: 43
Lokalizacja: Sokoły
Pojazd:
Jak skończysz ten projekt to będzie mega maszyna.
Powodzenia w pracach.




_________________

Cylinder- Airsal Sport 50cc
Wydech- Leo vince zx
Wariator- Tec R-type
Sprężyna- Tec
Sprężynki- Top racing +30%
Rolki- Stage6 7g
Przeciw talerz wariatora- Top racing
Gas box Stage6
Odblokowany króciec ssący

V-max: 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 14:40 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Pracę wykończeniowe idą w najlepsze. Tunel od roxa już dopasowany, aktualnie kleje roxowe boczki do czaszy SR.

Mam okazję kupić:
Obrazek

Jesli skombinuje szybko pieniądze SRka będzie mogła poszczycić się nowym modułem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 15:46 
Zbanowany

Rejestracja: 27 kwie 2010, 20:45
Posty: 26
Pojazd:
za ile ten moduł ja taki wyrwałem za 80zł :) z centralką ogólnie niezły projekcik




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=59727
Tuning jest jak nałóg kupując jedną część zaczynać zakupywać następne bo ciągle brakuje ci mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 19:13 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
150zł, praktycznie nówka jeszcze w folii:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 9:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Ja bym jeszcze coś zrobił z tym pługiem bo prawie dotyka ziemi.Jakiś kamień większy czy coś i już do wymiany.I w ogóle teraz ten płóg niszczy wygląd.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 9:31 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 16:59 
Zbanowany

Rejestracja: 27 kwie 2010, 20:45
Posty: 26
Pojazd:
Ja też miałem jeszcze w foli i z instrukcją.Co do silnika wolał bym tam zapierniczyć dwugarowca z dragstera 115ccm moc wg producenta 18Km wtedy cylek mhr porting,pasowanie,gaźnik i to by była takie siekiera ze masakra




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=59727
Tuning jest jak nałóg kupując jedną część zaczynać zakupywać następne bo ciągle brakuje ci mocy


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 17:06 przez Hiphopf10, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 18:42 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Hiphopf10, myślałem niedawno o robionym na zamówienie "środkowym" karterze i dwóch cylindrach 180cc. Mam rozplanowane i zapisane co musiałbym zmieniać i dokupić. M in kwestia zapłonu. Jeśli po skoczeniu projektu stwierdzę że efekt mnie nie satysfakcjonuje, będzie drugi cylinder. Planowałem także wsadzać tu silnik 500cc lecz to niewypał ponieważ to ma być skuter a nie ścigoszmelc. Skuter to automat i to jest w nim piękne.

Wrzucę za jakiś czas kilka fotek, tunel od roxa dodał całości "optycznej" masy. Teraz to prawdziwy masywny maxi.

LeXiN,
Wg mnie pług w pełni zaspokoił moje oczekiwania, jedynie co zrobię to podniosę go jakieś 1-1,5 cm zaokrąglając lekko spodnią część. Aktualnie jest jakieś 6-7cm nad ziemią, sprzęt jest jedynie na asfalt więc problemu z kamieniami nie będzie. Jedynie w białce nad jeziorem będe musiał mocniej uważać na wyrwy :)

Wg mnie jedyne co muszę poprawić to tyłek- powinien być jak w R1. przód masywny a tyłek filigranowy, ostry.

:mrgreen:
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 19:49 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
http://www.youtube.com/watch?v=5DdicVRr ... re=related
Masz tutaj filmik jak to chodzi ale jest problem wiesz ile to kosztuje do 50cc kosztuje 3300 ełro a do 180 cm ciekawe ile :P :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:31 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Mówię o wykonaniu każdej części na zamówienie u odpowiednich ludzi. Przynajmniej miałbym 100%tową pewność że płacę za materiał i robociznę a nie haracz dla marki-90% ceny. Byłoby dużo, duuużo taniej. Najdroższy w tym wszystkim byłby drugi silnik, ale czego się nie robi dla pasji. Narazie bez udziwnień, skończę ten projekt takim jak jest w temacie, możliwe że właśnie taka modyfikacja kiedyś dojdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Po co ci drugi silnik chyba że miałeś na myśli dla cylindra to tak pytałem się sąsiada tą dostawkę by dorobił ale wał był by najgorszy do połączenia.

A ułożenie wału jak będziesz miał chodzi mi o to czy tłoki będą na tych samych wysokościach czy przeciwnie 1 u góry 2 u dołu :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 20:36 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Mała aktualizacja... Narazie powiem tyle, projekt ostro przyśpieszył, każdego dnia trwają prace. Dzisiaj fotki polerek. Do skończenia są jeszcze felgi i blok silnika.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
No muszę powiedzieć że jest super czekam na dalsze upy z niecierpliwością :wink:


Ta fota wygląda jak demotywator :P

Obrazek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 cze 2010, 21:28 przez grzes1211, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy