Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: gilera gsm
Post: 29 kwie 2010, 7:12 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Witam
odpaliłem moto po remoncie i strasznie głośno chodzi (tak jak by tłumika nie miało), i dym leci w większości z miejsca gdzie kolanko dochodzi do cylka. Jak to uszczelnić sylikon wystarczy ??
A i jeszcze jak wdusiłem sprzęgło wrzuciłem jedynkę i puściłem sprzęgło było zero reakcji (sprzęgła nie ruszałem a przed remontem jeszcze działało).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: sprzęgło
Post: 29 kwie 2010, 7:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Pewnie ci się posklejały tarczki jak mi dzisiaj też odpalam pierwszy raz po remoncie :cool:
a i zobacz jak stoisz z olejem podobno am6 są bardzo czułe na olej (jeżeli masz am 6) i jak zalejesz innym niż 10W40 albo 75W90 to zapomnij o sprzęgle :D


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 7:56 przez koza666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 9:53 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no ja mam silnik derbi więc nie wiem olej zalałem nowy 10W40 chyba sprawdzę później a i co teraz mam zrobić z tym sprzęgłem ?? a co z uszczelnieniem ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: spr
Post: 29 kwie 2010, 10:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ciężko powiedzieć rozbierz i polookaj co tam może być mi nie wysprzęgla przez stary olej (w sumie to nawet nie wiem czy tam jest jakiś olej) na rozgrzanym silniku to samo??? porządnie go rozgrzej i zobacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 10:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Wyreguluj linke od sprzegła ..... A co do wydechu wsadz tam podkładke specjalna , aluminiowa ,stalowa , obojetnie ale nie sylikon lol




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Co do sprzęgła to jest tak że masz cały czas wyciśnięte jakby czy tak że nie ma różnicy czy wyciśniesz czy nie i tak nie wy sprzęgla i szarpie jak chcesz ruszyć ?? Co to wydechu to zrób tak jak kolega wyżej radzi albo poszukaj uszczelki jakiejś do tego silnika może jest takie coś albo po prostu dokręć wydech mocniej.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 20:12 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 16:32 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
dokręcić nie mogę mocniej poszukam uszczelek a jak nie znajdę to z czego mam zrobić?? a co do sprzęgła to jest tak że jak je wcisnę wrzucę 1 i puszcze to nic się nie dzieje. hhmm a do regulacji to jak to się robi bo tam obok rączki już na maksa wkręcone mam. a tam przy silniku to jak mam popuścić trochę jeszcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Uszczelkę jakąś zawsze znajdziesz w motocyklowym sklepie. Z tym sprzęgłem to nie posklejały ci się tarczki tak jak koza666 pisał tylko ślizga ci albo coś z nim nie tak i nie łączy. Przy silniku regulujesz tak że ściągasz łapę z frezu i zakładasz inaczej. Jak regulacja nie pomoże to musisz rozebrać i zobaczyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 21:29 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no sprzęgła nawet nie rozkręcałem więc nie wiem jak regulcja nie pomoże to muszę nowe zamowic i nie bede sie z tym bawil tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 14:37 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
tu masz podkładkę do gilerki http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... db5bff6691 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 21:08 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
ok skorzystam z linku i zamówię. a jakie sprzęgło proponujecie to z mielocha za 140 zł wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 21:11 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
wydaje mi sie że źle zamontowałeś docisk sprzęgła . powinien on wejsc na frezy z koszu, wchodzi on tylko w jednym polozeniu a mozliwości jest 5 . . poprostu musisz go wsadzic tak aby dotykal tarcz. problem zniknie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 0:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Maciejpoz Całkiem możliwe to z dociskiem też tak kiedyś zrobiłem, przykręciłem docisk a tu coś mi nie gra na szczęście dekla na zakładałem jeszcze. Z kupnem sprzęgła się wstrzymaj do puki nie rozbierzesz i nie zobaczysz co i jak.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 7:51 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Z kupnem sprzęgła się wstrzymaj do puki nie rozbierzesz i nie zobaczysz co i jak.

ale sprzęgło jest już na wyczerpaniu ile razy mam to rozbierać ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 14:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To skoro wiesz że na wyczerpaniu to jak nie planujesz tuningu większego to weź te za 140zł a jak planujesz coś to weź Stage6 albo coś podobnego w każdym bądź razie jakieś wzmacniane.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 15:33 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
przeciez ja juz założyłem airsala 70 gaznik 17,5 mm dellorto wal topracing łożyska tez i myślicie że się nadadzą te za 140 zł do tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 18:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To weź jakieś mocniejsze w takim razie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 18:54 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d898647521
takie starczą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Wsadziłeś uszczelkę pod kolektor ? Jak nie to to jest powodem tej głośności i wydobywającego się dymu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 12:52 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Asaroth pisze:
Wsadziłeś uszczelkę pod kolektor ?

przecież o tym mowa w temacie ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy