Dzisiaj jest 11 lut 2025, 20:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2010, 20:19 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam. Kumpel kupił nie dawno airsala 70ccm pojeździł na nim 1300km po czym z pierścieni i nikasilu nie zostało praktycznie nic, a dokładniej górny pierścień na ściance gdzie jest kanał wydechowy wytarł się tak że praktycznie nic z niego nie zostało... Wytarł się strasznie nikasil a świadczy o tym mega próg jak na przebieg 1300km. Cylek docierany był przez 500km. Jaka może być przyczyna tego co stało się z cylindrem ? Dodam że dolny pierścień pękł i kawałek wypadł nie wiadomo gdzie i kiedy. Skuter jeździł na MIXOLU za 8zł... Czy możliwe że jeżdżenie na badziewiastym oleju było przyczyną tak szybkiego wytarcia cylindra i pierścieni ? Gaźnik jest wystarczający jak na ten cylinder bo 16mm z dyszą 104, więc nie był przegrzany albo nie miał za ubogiej mieszanki. Dodam że dolny pierścień w niektórych jego miejscach był strasznie kruchy pękał przy użyciu bardzo małej ilości siły. Zastanawia mnie jedna rzecz ponieważ górny pierścień wytarł się przy ściance kanału wydechowego i trochę przy ściankach bocznych a dolny nie wytarł się tak jak górny tylko wytarł się równomiernie.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 20:42 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Mixol S to się nadaje do WSk-i, Komara, a nie do skutera. Przyczyna jest jasna: zły olej, który prawdopodobnie doprowadził do powstania nagaru w efekcie czego cylek mógł się przegrzać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 8:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
sebek_TGB, zna się na rzeczy im ma rację :mrgreen:




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 10:23 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
bartek4334 pisze:
sebek_TGB, zna się na rzeczy im ma rację :mrgreen:

Lizus ;-P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 10:37 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
lizus nie lizus mixol tylko do motorynki sie nadaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 10:49 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
matey pisze:
lizus nie lizus mixol tylko do motorynki sie nadaje

Oczywista oczywistość. Mixol to taki low cost/quality wśród olejów. Parę lat temu jak jeszcze bujaliśmy z kumplem Ogarem, oczywiście na Mixolu, bo innego oleju kupować się nie opłacało, to świecę trzeba było czyścić co 5 minut. Cylinder nie wytrzymał więcej niż 500 km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy