Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 17:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2010, 18:15 
*

Rejestracja: 16 sty 2010, 15:05
Posty: 26
Pojazd:
Witam!
Mam ktotkie pytanie co ile tysięcy kilometrów nalezy zrobić remont silnika w Aprili sr 50 Di-Tech (silnik Morini ) ?

Z góry dzięki za odpowiedź ;]


Ostatnio zmieniony 07 maja 2010, 20:15 przez bystrak, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 19:05 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja mam 23 tyś nabite i nic nie wymieniane :) ale wiesz jak się dba tak się ma, ale co 19 tyś przydało by się robić:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 19:19 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Jak nie ma takiej potrzeby, to po co robić remont?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 16 sty 2010, 15:05
Posty: 26
Pojazd:
tzn mam okazje kupic taka sr-ke za 2800 ( do negocjacji) i ma przejechane 22 tyś i nie wiem czy powinna miec remont czy nie ;] ok dzieki za odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 20:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
jeżeli była nie katowana , nie zajeżdżona , to raczej tam takie tylko pierdoły będą do wymiany. napewno okładziny na sprzęgle nie zapięknie wygądają. ogólnie to cylek wytrzyma te 27 tys. [ wg. mojej opinii ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 21:05 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Jak masz okazję to bierz, ale licz się z: wymianą/szlifem cylindra; kupnem nowego paska; wymianą sprzęgła, rolek, ślizgów wariatora; w najgorszym wypadku jeszcze kupno nowych łożysk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 21:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
łożyska po 30 tys. km powinno się jakoś wymieniać. no i Van Holden chyba wypisał wszystko :evil: :P


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 21:21 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 12:17 
*

Rejestracja: 16 sty 2010, 15:05
Posty: 26
Pojazd:
ok wielklie dzieki za odp. dzis jade zobaczyc maszyne ze zdjęć wygląda na zadbaną ale to sie zobaczy. Wielkie dzięki za odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 10:35 
*

Rejestracja: 16 sty 2010, 15:05
Posty: 26
Pojazd:
a wiec tak byłem , zobaczyłem kupiłem ;) wytargowałem do 2600 , ale najlepsze było to że trafilismy na znajomego ojca xD dlatego tak opuścił ;] ogolnie apka fajna , jakies tam przyrysowania są. Silniczek chodzi elegancko na początku rwie jak głupi do 55-60 potem lekki "muł" do 70 i od 70 do 100 tak jakby miał drugi "dech" ciśnie jak idiota xD v-max nie sprawdzałem bo pogoda zła ale koło 110 powinien mieć. Aha podobno jest po lekkim tuningu przeprowadzonym w niemczech ale nie wiem xD
Jeszce raz dzieki za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 12:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
to sprawdz co ma :D bo seri te 100 nie wycisnie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 14:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
bystrak pisze:
od 70 do 100 tak jakby miał drugi "dech"


to będą rolki [80 %] :P u mnie też tak było , kanty się porobiły i wgl.. ^^ zmieniłem - takie odejście do 85 spokojnie :wink:
kup sobie coś podonego . chyba że nie wiesz jakie były to jakieś 5,5g nawet . [zależy jaki setup jest]

wib3k pisze:
bo seri te 100 nie wycisnie


a jednak da radę ;] kolega wybebeszył tlumik i latał ponad setkę. zresztą ja mam też niewiadomo jaki tłumik i też ponad pakę śmiga :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 21:06 
*

Rejestracja: 16 sty 2010, 15:05
Posty: 26
Pojazd:
No jakis tuning jest jutro z rana zobacze co tam drzemie , tez tak mysle że rolki trzeba wymienic tylko za chiny nie wiem jakie teraz są... ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 13:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
jeżeli nie były dawno wymieniane to waga tu nic nie daje. ;P
poprostu się porobiły kanty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 20:14 
*

Rejestracja: 16 sty 2010, 15:05
Posty: 26
Pojazd:
Chłopaki, korzystając z okazji że jest już założony temat mam pytania :
- dziś zdjąłem pokrywę silnika i zauważyłem że mam sprężynę centralną o twardości 50% ( niebieska ) i tu mam pytanie, co daje taka sprężyna ? Jeśli założyłbym miększą to co by się zmieniło w skuterze ?
- Wyjąłem rolki i okazało się że są trochę "skancone" ale i tak postanowiłem je zważyć i pokazało mi że mam 6,7 grama więc wychodzi na to że mam oryginalne. Więc jaki mam kupić nowe ? tą samą wagę czy może trochę lżejsze ? jakie polecacie żeby v-max był koło 105 ? Dodam że na moje oko mam wariator Polini Speed Control , pasek malossi i wkład do filtra również malossi.
Co sądzicie o tych częściach ? Czy na nich mogę osiągnąć tą prędkość ?

Z góry dzięki za odpowiedź ;) Szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy