Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2010, 10:37 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Witam.

Posiadam Suzuki TS 50 LC z 1992r. Jest to enduro jak wiadomo.


Ten cylinder co w nim siedzi jest po 3-4 szlifach więc wiadomo jaką ma moc, ledwo jedzie.

Chciałbym wsadzić jakąś 70cc + wydech Metrakit Thower + gaźnik 19mm.

Co do cylindra to jest do Szuuki TS ale AC a ja mam LC i tak myślę, że może przerobić swojego na AC? Albo kupić LC od Suzuki RMX/SMX i zaryzykować stratą 500zł? ;/ Co do gaźnika to tez nie wiem skąd wziąć 19mm, bo ani na mielochu ani nigdzie indziej nie znalazłem 19mm do Suzuki RMX/SMX.

Czy ten rozstaw szpilek, kartery itp Suzuki RMX bądź SMX mają taki sam jak Suzuki TS 50 LC?


Mógłbym kupić tego http://sklep.mieloch.pl/product_reviews ... 8fd54fc7dd ale nie wiem czy będzie pasować do Suzuki TS 50 LC lub przerobić na AC i kupić ten, lecz tez nie wiem czy będzie wszystko dobrze ;/

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 8fd54fc7dd


Proszę o pomoc ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 10:54 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
bierz ten lc z pierwszego linku i będzie pasować. Ja miałem w swoim POWER FORCE 70 tez na nikasilu i on tez byl do rmx i smx i u mnie pasował. gaznik w ts jest mocowany na gumie więc poprostu kupujesz normalny gaznik 19 bądź 21 i normalnie go mocujesz. pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 11:21 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Jeszcze właśnie znalazłem taki

http://www.sklep.motor-land.com.pl/p-40 ... 50-47-mm-/

Sam nie wiem który kupić ;/

Tylko ciekawe czy wał mi wytrzyma z tym cylkiem 70cc z pierwszego linku.

Co o tym sądzisz?

@I który gaźnik.


@I ten Airsal ma 48mm a PowerForce ma 47mm to który to jest 70cc? Czy to dwa 70cc?

Jak ten Power Force się spisywał? Ładnie? Bo się boje Airsala, bo mi wał ukręci a do ts nie ma ;/ i nie można zrobić szlifa.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 11:44 przez Rilazo, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 19:56 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
u mnie było wszystko na seryjnym wale. Zrobiłem na power force w wersji aluminiowej okolo 5000 km i niechybnie urwała mi się linka od dozownika.... efekt wiadomy. Ja miałęm gaźnik 21 ale spalanie było duże. Osiągi około 100 km/h więc nie najgorzej. ale ogólnie dobry motorek, wygodny i cichy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 19:57 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
Airsal nic Ci nie ukręci. zaufaj mi :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 20:10 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ale jakby ukręcił wał albo łożyska to zatarty i cylek do kosza, bo to alu ;/ a z tym power force by tak nie było, bo do szlifu bym mógł dać. Co robić?

Który gaźnik 19mm lub 21mm? Chodzi mi o jakiś link, żeby pasował itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy