Dzisiaj jest 12 mar 2025, 12:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Poprawione i oczywiscie brawa za spostrzegawczosc :) Tak biore na gazniku to juz postanowione :) Ta wiedza nie pomaga tylko mi, ale takze duzo innym ludziom, wiec dalej zachecam do pisania ... :) i dzieki wszystkim za dotychczasowe posty


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 20:06 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 23:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
1.Nrg
2.Wygoda
3.Moc
4.Ładna buda
5.Waga




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 7:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Waga na sucho nrg i runnera jest prawie taka sama tylko po zatankowaniu do pełna runner więcej waży bo ma większy bak. Wygląd to rzecz gustu mi tam runner po kilku modyfikacjach bardziej się podoba. Moc jest taka sama bo to identyczne silniki a w runnerach jest taki plus że wszystkie egzemplarze są na LC (chyba że ktoś własnoręcznie przerabiał)


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 7:59 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 9:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ten bialy dymek to normalka ? :shock: http://www.youtube.com/watch?v=uMkDzjT0oIs




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Altay miał poprostu za dużo oleju :) Normalnie skuter praktycznie nie dymi. Hmm, mam Runnera, takie plusy i minusy.

+ Super osiągi, mój SERYJNY Runner w odpowiednich warunkach poleci nawet 105 km/h na prostej drodze, 95 km/h osiąga bez problemów - i nie jestem piórkiem.

+ Przy takich osiągach, pali bardzo mało, przy szybkiej jeździe - 70 km/h na ledwo co wychylonym gazie, pali 2,5-3 litra :)

+ Bardzo wygodny, zwrotny i na seryjnym tłumiku cichutki

+ Prawie bez awaryjny, jeżeli się o niego dba :)

+ Tanie zamienniki części oryginalnych, tanie części tuningowe, super dostęp


- Słabe światła przednie

- Jak już się coś wkońcu zepsuje, serwisy są drogie - ale robiąc wszystko samemu, naprawy są tanie :)

No i wg. to tyle :) Myślę, że nie będzie to autopromocja, bo jestem zwykłym użytkownikiem - zapraszam na gilera.com.pl , forum poświęcone głównie Runnerom, lecz słowo 'gilera' w nazwie nobilituje - pomożemy przy wszystkim. Pozdrawiam, Rumek.




_________________

Hondziałke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 12:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A czy tak przypadkiem runner nie jest minimalnei slabszy od piaggio, bo gilera chyba jest troszke ciezsza ?? Patrze na te runnerki i duzo ich kopci na bialo np. ten http://www.youtube.com/watch?v=HAdE6V5zME8 lub http://www.youtube.com/watch?v=B85wh5rf ... re=related

Patrzalem tez na aeroxy i one nie puszczaly dymkow. Czyzby minareli byl lepszym silnikiem od piaggio ?


Ostatnio zmieniony 01 maja 2010, 12:41 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 10:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
No nie wyrabiam już :lol:
Co z tego,że dymek leci? :mrgreen:
KAŻDY 2T będzie Ci kopcił jak dostanie więcej oleju,lub kiedy będzie zimny.
Kto w ogóle patrzy na takie rzeczy?!




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 10:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Jeśli silnik jest rozgrzany a olej odpowiednio wymieszany kopcenia prawie nie ma. Rożnicy w osiągach niema bo ten silnik jak na serie jest bardzo mocny i różnica 2kg to nic bo wystarczy trochę schudnąć i będzie to samo :mrgreen: Nawet jak się śmiga w dwie osoby to osiągi dużo nie spadają wiec ja w różnicy wagi bym nie patrzył tylko na wygląd, i twoją wygodę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 12:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Chyba jestem troche przewrazliwiony :wink: Mam pytanko, bo bede dojezdzac runnerem do szkoly i raczej bede go zostawiac przed buda i moje pytanie brzmi czy nikt go nie ukradnie czy cos takiego ? Aha no i wlasnie jak z tymi mieszankami ?? Z jakim olejem i paliwem mieszac i co ile km ?


Ostatnio zmieniony 02 maja 2010, 13:00 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 7:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
olej wlewasz do oddzielnego zbiornika i on sam sobie miesza. Olej pół syntetyczny do 2T(wysokoobrotowe silniki). W NRG masz blokade kierownicy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 15:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A co jaki czas wlewac olej i gdzie sie ten specjalny zbiornik znajduje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Z tyłu jest taka rurka z korkiem i napisem oil. NRG jest tak naprawdę na sucho cięższe od Runnera ;)




_________________

Hondziałke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 12:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mam pytanko, bo bede dojezdzac runnerem do szkoly i raczej bede go zostawiac przed buda i moje pytanie brzmi czy nikt go nie ukradnie czy cos takiego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 12:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2009, 21:12
Posty: 9
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
tego nigdy nie będziesz wiedzieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:20 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 18:50
Posty: 11
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
maciek805 pisze:
Mam pytanko, bo bede dojezdzac runnerem do szkoly i raczej bede go zostawiac przed buda i moje pytanie brzmi czy nikt go nie ukradnie czy cos takiego

Ale skąd mamy wiedzieć? Zależy gdzie chodzisz do szkoły, czy Cię lubią i tak dalej :D.

Jako, że w temacie mowa także o NRG, to jako posiadacz dodam coś od siebie:
Plusy:
- dobre osiągi (nawet seryjne ładnie idą),
- w miarę wygodny (wystarczająco duża kanapa, wygodnie podróżuje się we dwójkę),
- ładnie wygląda (kwestia gustu, mi się podoba),
- niska awaryjność (silnik piaggio/gilera mówi sam za siebie, mój ma już 23.000km i śmiga elegancko),
- łatwy w dostęp do części tuningowych,

Minusy:
- wysokie spalanie (zależy od jazdy, w granicach 4.0 litrów, mój po lekkim tuningu pali koło 4.5 w porywach do 5.0 litrów),
- dla mnie trochę zbyt twarde zawieszenie (czuć każdą dziurę w drodze),

Ogółem powiem, że po przebiegu 23.000km spodziewałem się, że coś zacznie się dziać. Na szczęście, moje obawy się nie spełniają, skuter chodzi bardzo ładnie. Tak jak pisali koledzy wyżej, wtrysk = spore koszty serwisowania, polecam gaźnik. Słowem podsumowania, porządny, markowy, włoski, wytrzymały, sporo wybaczający, podatny na tuning skuterek, za rozsądną cenę. Polecam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Zgadzam się w kwestii zawieszenia. Jest okropnie twarde ale daje rade :D wtrysk to dobra sprawa :P mało pali, nie trzeba go regulować ani czyścić jak w przypadku gaźnika, ale jak coś zepsujesz a będziesz chciał naprawiać na nowych ORYGINALNYCH częsciach wyniesie to dużo :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
mass95 pisze:
nie trzeba go regulować ani czyścić jak w przypadku gaźnika,

Wtrysk także się czyści, a co do regulacji to wg mnie to jest +. Wtrysk później ciężko tuningować.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 22:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 14:06
Posty: 119
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd:
NRG to samo co runner tylko inna buda ale ja zrobiłem 16 tys i wszystko idealnie mi chodzi
ps JA tam jak bym pod bude jezdził to bym blokade zakładał na tarcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy