Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2010, 17:39 
*

Rejestracja: 06 maja 2010, 17:33
Posty: 2
Pojazd:
Witam
Posiadam speeda 2 w wersji ac i chciałbym go przerobić na lc. Wiem co jest potrzebne do takiej przeróbki i mniej więcej po jakich cenach części chodzą. Gdybym przerabiał to przełożeń bym nie zmieniał bo nie zależy mi aż tak na V-maxie. Tylko mam trzy pytania: Czy się opłaca przerabiać? Czy osiągi będą lepsze? Czy trzeba mieć licznik od lc i czujnik temperatury, czy obejdzie się bez tych rzeczy ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 18:42 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
Elo.
Opłaca się jak dla mnie ;) miałem Ac teraz mam Lc i widać różnicę w chłodzeniu.
Lc mi się nie muli jak Ac. Osiągi będą lepsze jak zmienisz przełożenia. Licznik
i czujnik raczej tak, tzn dla bezpieczeństwa. Czujnik chyba musisz mieć bo dziurę
trzeba zatkać, chyba że podejdzie inny śrubka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 18:49 
*

Rejestracja: 06 maja 2010, 17:33
Posty: 2
Pojazd:
tylko jak nie zmienię przełożeń to będę miał lepsze przyspieszenie a nie V-max ? bo słyszałem, że w ac są krótsze przełożenia, to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:21 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
będziesz miał gorsze przyśpieszenie ale v-max lepszy jak beda one od LC
AC szybciej ale mniejszy v-max

więc jak tam chcesz ;]

to prawda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:21 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Co ty gadasz w ogóle że AC się muli ? :shock: Nie rozumiem o co Ci chodzi. Nie przerabiaj na LC bo się nie opłaca. Włożysz tylko kasę i nic na tym nie zyskasz. Będziesz miał tylko problemy później a jest ich cała masa np. cieknąca pompa, pompa może Ci się rozpaść, przy każdym zdejmowaniu głowicy musisz wodę spuszczać i wiele wiele innych. Nie wiem chcesz to przerabiaj tylko jest pytanie po co... Jak masz kasę to lepiej kup jakieś graty tuningowe albo pomaluj sobie plastiki. I pytanie do speedy994 w jaki sposób zauważyłeś różnicę w chłodzeniu :P Oświeć mnie :P Co AC Ci się przegrzewał ? LC jest lepsze jedynie do stuntu i tyle. LC jest bardzo łatwo zagotować stojąc w korkach przy np 30 stopniach a AC jeszcze nigdy nie przegrzałem. Wiatrak zapieprza i tyle ;)




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 19 maja 2009, 18:02
Posty: 55
Pojazd:
kylo93 pisze:
Co ty gadasz w ogóle że AC się muli ? :shock: Nie rozumiem o co Ci chodzi. Nie przerabiaj na LC bo się nie opłaca. Włożysz tylko kasę i nic na tym nie zyskasz. Będziesz miał tylko problemy później a jest ich cała masa np. cieknąca pompa, pompa może Ci się rozpaść, przy każdym zdejmowaniu głowicy musisz wodę spuszczać i wiele wiele innych. Nie wiem chcesz to przerabiaj tylko jest pytanie po co... Jak masz kasę to lepiej kup jakieś graty tuningowe albo pomaluj sobie plastiki. I pytanie do speedy994 w jaki sposób zauważyłeś różnicę w chłodzeniu :P Oświeć mnie :P Co AC Ci się przegrzewał ? LC jest lepsze jedynie do stuntu i tyle. LC jest bardzo łatwo zagotować stojąc w korkach przy np 30 stopniach a AC jeszcze nigdy nie przegrzałem. Wiatrak zapieprza i tyle ;)


Teraz mi odpowiedz mądralo jakim cudem LC może być lepsze do stantu... Przecież jak jezdzisz na gumie to przez chłodnice nie leci ci aż takie mocne powietrze i się zaczyna grzać.. Ac jest lepsze do stantu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 21:11 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
kylo93, cytuje
kylo93 pisze:
I pytanie do speedy994 w jaki sposób zauważyłeś różnicę w chłodzeniu Oświeć mnie Co AC Ci się przegrzewał ? LC jest lepsze jedynie do stuntu i tyle. LC jest bardzo łatwo zagotować stojąc w korkach przy np 30 stopniach a AC jeszcze nigdy nie przegrzałem. Wiatrak zapieprza i tyle ;)


odpowiadam :
taką że jak był upalny dzionek to AC mi się grzał bardzo, a jak mam LC to
zawsze mi chodzi tak samo i ma stała temp pracy bez wzgledu na warunki
atmosferyczne, minimalnie niższa temp jak zimno i na odwrót, do stuntu nie
jest lepsze LC a w korkach stałem i nic sie nie działo. A po dwa dawaj pojedziemy
60 km w trasę i na full manety i zobaczymy tak w upalny dzień.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 21:27 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Możemy jechać 60km na full manety wiesz z jakim wtedy pędem pobiera wiatrak powietrze ? A co do stuntu na LC to nie zagotujesz go tak szybko :P Sory może nie pomyślałem dwa razy zanim to napisałem że LC jest lepsze do stuntu. W końcu forum jest od tego żeby na nim rozmawiać i wymieniać swoje poglądy :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Do stuntu AC bo ma cały czas takie same chłodzenie.Jak miałem lc gdy jechało się ze 30km/h przez kilka min to temp potrafiła wejść na czerwone pole.Ale w trasach lc grzało się dużo mniej jak jechało się cały czas i nie stało w korkach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 22:35 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:50
Posty: 219
Pojazd:
na czerwone kreski temperatura doszła ? To co Ty z nim robiłeś ?
Mi ani razu . Max. to 4 kreska lub 5.
Jechałem pod górkę na full manetce, w korku jechałem i też nic ;d :)




_________________

Wydech : Yasuni Z
83 km/h ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 10:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Tylko ja miałem 70cc.Z lc tak jest że jak się postoi w upale to wskazówka się podnosi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy