Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 23:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2010, 17:46 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Witam

Mam oto takie pytanie co sie mogło stac przewaznie moja vitalka jechala w granicach 80-85 wedlug licznika. Dzisiaj jadac licznik doszedł praktycznie do samego konca maxymalnego dalej juz sie nie dalo bo miejsca mu braklo.


Edit

Dodam ze skuter wczesniej(3-5h) troche zmukł stojac na dworze bo lało


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 17:54 przez tornado, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:08 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
licznik pokazuje prędkość tylko do 80/90 potem tylko się kręci i nie pokazuje dokładnie




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 13:36 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Chcesz powiedziec ze przekraczajac bariere 80 to licznik poprostu spada opadajac dalej ???


Cos chyba zle mi sugerujesz bo nighdy tak nie mialem . Wczesniej maxymalna predkoscia 80 czulem to ze jade tyle teraz licznik idzie do konca a nie wydaje mi sie zebym szedł z 95


Wydaje mi sie ze moze slimak sie zrypał


Edit

Dodam ze z 1.5 tygodnia temu wymienillem olej przkladniowy nowe rolki lezejsze o 0.4 grama od wczesniejszych i nowy pasek i od tego czasu jezdze na 98 ultra chcialem przetestowac czy ma povera

Czyto mozliwe ze poprostu te czesci sie dotarły dobrze i takie kopa az dostał ??


Ostatnio zmieniony 07 maja 2010, 15:36 przez tornado, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 16:08
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Możliwe, że lepsze paliwo choć wątpię. Co masz w vitalce?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Next-r
Multiwara
rolki 8 gram


przejechane ma prawie 8 tysiecy szlif mialem robiony 2.5k jak mial na liczniku

Dodam tylko ze miej wiecej taka predkosc jak teraz ze praktycznie zamyka licznik udalo mi sie kiedys uzyskac. A teraz praktycznie od wczoraj caly czas idzie jak burza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 0:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
No to ja bym się chyba na twoim miejscu cieszył... :twisted: Powodów może być wiele, nikt nie powie ci wprost co się dzieje że z dnia na dzień szybciej jedzie.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 0:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
No to ja bym się chyba na twoim miejscu cieszył... :twisted: Powodów może być wiele, nikt nie powie ci wprost co się dzieje że z dnia na dzień szybciej jedzie.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 5:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Dodam ze z 1.5 tygodnia temu wymienillem olej przkladniowy nowe rolki lezejsze o 0.4 grama od wczesniejszych i nowy pasek i od tego czasu jezdze na 98 ultra chcialem przetestowac czy ma povera
Nieciesz sie tak bardzo.
Minusem jest paliwo - zbyt wysoki oktan i silnik moze niewytrzymac.
Te silniki i moduly nie sa przystosowane do tych oktanow.
Potem bedziesz pisal dlaczego wypalila sie dziura w tloku i czemu trzeba robic powtorny remont.
Pozatem napisz jakie wysokie masz obroty silnika przy tej predkosci.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 8:10 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
nie powiem Ci jakie sa obroty bo nie mam do tego urzadzenia zeby widziec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 10:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 16:08
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Czemu szlifa robiłeś tak szybko!?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Ja mam teraz przy tej predkosci 7600 obr/min.
Wczesniej mialem 11500 obr/min.
Max obr. wynosza 7000-7500 obr/min.
Na wysokich obr . go szybko zakatujesz.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 16:52 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Irongles pisze:
Czemu szlifa robiłeś tak szybko!?


Bo wracalem z wroclawia do opola nim i sie zatarł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy