Dzisiaj jest 31 sty 2025, 8:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 maja 2010, 18:38 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Witam
http://www.allegro.pl/item1017439621_mo ... aplon.html
Czy sportowy moduł coś da przy setupie??:

-Polini sport 70cc
-Yasuni R
-i jakiś gażnik mam niewiem jaki pisze na nim mikuni (nie wiem czy to jest seryjny czy jaki seryjny)

bo seryjne moduły są chyba blokowane do ilus tam rpm. , a sportowe nie maja ograniczenia (tak mi sie wydaje)

dodam , że posiadam MBK FIZZ i siedzi tam silnik minarelli leżące AC.


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 18:38 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 11:55
Posty: 61
Lokalizacja: Władyslawowo
Pojazd:
Jeśli masz orgyginalny moduł i nie masz zdjętych na nim blokad to ten napewno poprawi osiągi.




_________________

Za duże zdjęcie.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
POTWIERDZAM!!!! u dziadka w skuterze obroty dochodzą do 7 tys i nie idą dalej a wsadzili mu sporta to wychodziły ponad 8.5 tys




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 12:21 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
ale teraz mi kręci około 11 tys. i nie wiem czy moduł standardowy go nie blokuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 12:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 11:55
Posty: 61
Lokalizacja: Władyslawowo
Pojazd:
Teraz można tylko spekulować. Nie chcę Cię naciągać na niepotrzebne wydatki, ale możesz spróbować zamontować sportowy moduł i sprawdzić czy wyżej kręci.




_________________

Za duże zdjęcie.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Według mnie na tym cylku powinien wyżej kręcić, rox przy sport wydechu tyle kręci


Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 13:00 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
moduł daje nieco więcej niż zwykły, da jakies 1-2k obrotów. Przynajmniej powinien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 13:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Ja pod ten cylek brałbym moduł.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Toć to cylinder sport a nie racing :roll:
Jak kręci 11tyś to jest ok. Odłóż i kup sobie gaźnik 17.5mm albo wał.
Źle się dzieje w świecie skuterów oj źle...




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 13:28 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 14:38 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Ten temat pokazuje jakich mamy na forum ekspertów - doradzają chłopakowi, żeby wyrzucał kasę na moduł, choć wcale nie jest mu potrzebny. Tekst, o tym, że moduł daje jakieś 1-2.000 obrotów pominę i nie będę komentować. Dajcie spokój z tymi farmazonami!

Kup chłopcze gaźnik, lub wariator i ciesz się z jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
Nom tak ja bym kupił sobie pierw gaźnik lub wariator albo przynajmniej jakieś sprężynki sprzęgła i centralkę i w swoim od tego zaczne potem będzie nadkole rejka na przekładni i kierunki te mini :D a tył i prawdopodobnie lampa tył d keewaya f-acta ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 20:09 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
zapomniałem napisać spręzynki sprzęgła już mam niebieskie TOP RACING.
Mi sie tez zaczyna wydawać , że moduł nic nie da bo sport chyba więcej nie wykręci z siebie. Chciałem się spytać dla upewnienia.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy seryjnie w silnikach minarelli leżące były montowane gaźniki MIKUNI , bo ja taki posiadam i niewiem czy to jest standartowy właśnie. Jescze później wam podam symbol jego bo niewiem jaki ma rozmiar.

A czy twardsza centralka nie pogorszy osiągów, spowodowanym wiekszym tarciem??

Chyba zdecyduje sie jednak uzbieraż na wariator MULTIVAR. i tez mam pytanie. Czy do minarelli krótkie ,długie różni się czymś ten wariator??i




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 12:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
w minarelli były chyba dellorto xD ja bym modułu nie brał bo to sport jak juz ktoś pisał poza tym ciągnie ci czy jedzie i nagle buuuuu ? jak robi buuu to moduł jak jedzie to po co wymieniac moduł jak ma sie ok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 12:46 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
vrathe pisze:
w minarelli były chyba dellorto xD ja bym modułu nie brał bo to sport jak juz ktoś pisał poza tym ciągnie ci czy jedzie i nagle buuuuu ? jak robi buuu to moduł jak jedzie to po co wymieniac moduł jak ma sie ok ?

Odblokowany moduł spokojnie wykręci 12-13.000, sport raczej tyle nie da rady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 19:05 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
teraz ładnie ciągnie , robi tylko malutkie buuuuuu(przy rozpędzaniu) bo rolki mam troche za ciężkie , ale w okolicach v-maxu wkręca się na wysokie obroty. Moduł sportowy chyba jednak nie będzie potrzebny, bo tak jak mówiłem teraz kręci ok 11tys. a z Polini'ego sporta więcej rpm raczej nie wyciągne. Ja się tak tylko dla pewności pytałem.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 19:06 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 14:24 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Czyli sprawa rozwiązana - nowy moduł nie potrzebny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 18:05 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
No a do cylka athena aluminiowa reicingowa po portach coś da sportowy moduł?

zauważyłeś datę ostatniego posta? Żalóż nowy temat w dziale silnikowym... ///Marcin194


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez drozdzu01, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy