Dzisiaj jest 12 mar 2025, 13:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 14:02 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:47
Posty: 20
Lokalizacja: Wilkowisko
Pojazd:
Aż 250? Może za mało. No coś napewno utarguje ;p
Ale 1200 km... Nowy kosztuje około 700 zł. Jeszcze zobacze.


Ale dobry ten cylek? On ma podobno jakąś podwójną głowicę czy coś. Nie bede miał problemu z montażem? Bo nigdy takiej nie montowałem, i nie wiem oco chodzi...




_________________

<< †† Peugeot SpEeDfIgHt †† >>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 14:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
aaa chyba że to lc to utarguj coś i kupuj xD pierwsze sływsze o takiej głowcy ale ząłożysz głowica jak głowica :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 14:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Ja bym brał tego Polini miałem go i jest na prawdę dobry i nic nie zmieniałem łożysk ani walu a jeździłem na nim z 5 tys km i to na prawdę jeździłem ;] i nic się nie stało obecnie jeżdżę na 50cc i na tym samym wale itp i nic :P




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 14:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Polini wytrzyma na seryjnym wale. Malossi kręci wyższe obroty.
Jak coś to mam nówkę tłok na I szlif do poliniego :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 14:31 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:47
Posty: 20
Lokalizacja: Wilkowisko
Pojazd:
Tak, to oczywiście LC alu :D

Jednak jestem bardziej przekonany do Stage6.
Polini to żeliwo - a alu się lepiej chłodzi, a jeszcze przy takiej głowicy.. :P Pozatym przebieg Polini to 4 tyś i za tą samą kasę,




_________________

<< †† Peugeot SpEeDfIgHt †† >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Jeżeli polini sport i malossi sport to nie alu tylko żeliwo.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 14:44 przez garenge, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
garenge pisze:
Jeżeli polini sport i malossi sport to nie alu tylko żeliwo.

adamkol1 pisze:
Stage6 Sport




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 15:03 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:47
Posty: 20
Lokalizacja: Wilkowisko
Pojazd:
O jakim Ty malossi mówisz? Ja jestem na kupnie Stage6, a nie żadne malossi.




_________________

<< †† Peugeot SpEeDfIgHt †† >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Sorry coś mi się pomyliło. Zamotany tekst był.


Stage kręci max. na 10,5 tys. ale kręci większe obroty jeszcze...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 15:40 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:47
Posty: 20
Lokalizacja: Wilkowisko
Pojazd:
:?: Nie rozumiem.
To kręci max 10,5 tyś, czy więcej?




_________________

<< †† Peugeot SpEeDfIgHt †† >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Chodzi o modularną głowice pewnie. Poprostu lepsze chłodzenie. Przy Polini zakładasz tylko nowe łożyska SKF'y C4 cylek tłok pierścionki uszczelniacze i docierasz :D




_________________

Hondziałke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Stage6 maksymalną moc osiąga przy 10,5 tys.
Ale kręci na pewno więcej i wątpię, żeby na seryjnym wale i zwykłych łożyskach wytrzymał.
Wał już by wypadało zmienić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 20:47 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:47
Posty: 20
Lokalizacja: Wilkowisko
Pojazd:
Aha, kurcze. Każdy mówi inaczej, nie wiadomo kogo słuchać :/

Tak, chodzi o modularną głowicę.




_________________

<< †† Peugeot SpEeDfIgHt †† >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 13:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak kupujesz sporta który kreci małe obroty to nie wymieniaj wału i łozysk xD Kolega pisze że stage 6 kręci więcej niz 10,5tys jest to możliwe ale nie zakręci tyle ile racing... MAKSYMALNIE WG. MNIE ZAKRĘCI DO 11 TYS. Jeśli się boisz to wymień łozyska na wale na c4 (nie kupuj s6 tylko w hurtowni) i będzie git




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 13:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
adamkol1 pisze:
o przebiegu 4 tyś


przecież Ty nim z tysiaka zrobisz , i już nowy cylek trzeba będzie. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 15:48 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:47
Posty: 20
Lokalizacja: Wilkowisko
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
przecież Ty nim z tysiaka zrobisz , i już nowy cylek trzeba będzie. :roll:


Tysiaka, ale na polini? Tak, kolejna inna rzecz którą słyszę na temat tego cylka :P Podobno na nim zrobiłbym jakieś 13 tyś :P
Czyli stage6 najlepszy ?:)




_________________

<< †† Peugeot SpEeDfIgHt †† >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 6:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 21:14
Posty: 417
Pojazd:
^DawiD^, spokojnie zrobi napewno więcej niz ten twój tysiąc




_________________

APRILIA SR 95'

Hebo New Performer
Top Racing Next Generation
Hebo Special
Wkład filtra Polini
Hebo +60%
Hebo Racing

...::DzonySr

Cytuj:
Po pierwsze, zwiększ mase




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
mój błąd bo wczoraj jakoś tymczasowo tam byłem... i nie myślałem o tym co powinienem .^^ :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 13:20 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:47
Posty: 20
Lokalizacja: Wilkowisko
Pojazd:
Siemka. A kolejna oferta jaka do mnie dotarła do MHR Replica 70 LC...
I co wy na to ? ;>




_________________

<< †† Peugeot SpEeDfIgHt †† >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
adamkol1 pisze:
MHR Replica 70 LC

Przebieg, cena ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy