Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2010, 16:39 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Witam!
Zakupilem Derbi Sende (Dokladniej to Bultaco) z 2004 roku. Po 2 tygodniowej jezdzie, powoli rozpoczynaja sie klopoty ;) Otoz podczas jazdy zdarza sie czasami ze zanika mi wyzszy bieg (luzna dzwignia zmiany biegow), dopiero po delikatnym dotknieciu dzwigni w dol moge bez problemu wrzucic wyzszy bieg. Co moge byc tego przyczyna??
I korzystajac z sytuacji. Znacie moze jakas osobe zajmujaca sie naprawa takich silnikow?? Oczywiscie mechanik musi znac sie na rzeczy i zeby byl tani. (Wiem takie rzeczy tylko w Erze, ale moze jednak ;p)
Dzieki i pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 21:43 przez KiLofeQ, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Prawdopodobnie musisz rozebrać skrzynie i złożyć ją jeszcze raz.Trzeba by było też sprawdzić koszyczek sprzęgłowy czy pracuje dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:15 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Czyli silnik to wyciagniecia?? Sory, ze pytam ale to moj pierwszy jednoslad. A czy usterka moze okazac sie czyms powazniejszym czy raczej bedzie to blaha sprawa?? Niestety nie mam teraz srodkow zeby wkladac w motor.
Jeszcze mam pytanie, czy taka rozbiorka skrzyni jest trudna?? Ma ktos z Was moze jakis manual jak takie cos zrobic?? :) I w razie mozna cos tam powazne zepsuc?? :D


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 17:24 przez KiLofeQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:24 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
cos w skrzyni mogło pójść , rozbierz i jakies uzywane czesci z allegro kup ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:25 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Tak jak we wczesniejszym poscie pisalem. W jaki sposob rozbiera sie skrzynie?? :D Mozna cos latwo popsuc??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:30 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
musisz rozpołowić silnik
znaczy się że musisz go wyciągnąć z ramy
jak się nie znasz daj to lepiej jakiemuś majstrowi bo źle złożysz i coś zepsujesz. Jak sam chcesz robić to masz link do manuala tam było coś o skrzyni chyba
http://www.carlsalter.com/aaman/derbi%2 ... manual.pdf tu
albo tu
http://www.carlsalter.com/aaman/Derbi%2 ... 20list.pdf
nie pamiętam już który link do czego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:34 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
A ile moze zajac taki zabieg mniej wiecej?? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:36 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
a no źle przeczytałem :)
mi zajęło dzisiaj wyjęcie silnik a 2 h niecałe
jak robisz to po raz pierwszy to nie wiem z 3 h ci zajmie
potem rozkładanie silnika na natępny dzień sobie zostaw kup uszczelki jak będziesz je miał rozkręcasz i patrzysz co nie tak to moźe zająć ci no z 4 h na pewno ale czy będziesz potrafił znaleźć usterkę ?


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 17:40 przez tomus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Hmm no nie wiem ;) Tylko wlasnie zastanawiam sie czy to robic. Czy moze cos pasc tak zeby mi unieruchomilo Sende?? :) Chodzi o to ze nie mam kasy na wieksze zakupy, a najchetniej przy rozbiorce silnika wymienilbym wszystkie srubeczki na nierdzewne wypucowal go ;D


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 20:04 przez KiLofeQ, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:02 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
w sendzie przy problemie z biegami w większości sypie się ten element

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

do sprawdzenia trzeba zlać płyny , odkręcić prawy dekiel, zrzucić kosz sprzęgła i mamy mechanizm na wierzchu , gdy jest pęknięty zanosimy do spawania palnikiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:06 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Kurcze, dziekuje Ci bardzo :) To w sobote zabieram sie za sprawdzanie ;] Jeszcze raz dzieki!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:04 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
poszla spezyna na tej wajszy co jest fotka 2 posty wyżej
:P dosyc czesta usterka, objawy takie jak opisujesz
:p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:44 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Ok, tylko czy bez problemu wymienie ta sprezyne bez rozpolawiania?? :) Tak jak pisal enduromaster, wystarczy odkrecic prawa pokrywe?
Aha jeszcze przypomniala mi sie pewna sprawa. Otoz podczas porannego odpalania, motor ladnie lapie od pierwszego kopa jednak po chwili traci obroty i gasnie. Nastepnie podczas nastepnych odpalen po dodaniu gazu tak jakby sie dlawi i rowniez gasnie. Dopiero po jakiejs chwili ladnie zaskakuje i rowno zaczyna chodzic. Moze byc to przyczyna zlej regulacji?? (na pewno za duzo oleju z dozownika dostaje, ale nie chce sie tym sam bawic bo nie wiem dokladnie ile moge przykrecic dozownik, gaznik rowniez jest niedokladnie wyregulowany).


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 21:49 przez KiLofeQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 13:47 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
dozownik to najlepiej odłącz a gaźnik wyreguluj DOKLADNIE :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:15 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Myslisz, ze lepiej bez dozownika?? Jakos nie chce mi sie mieszanek robic ;P Ale jesli lepiej to tak zrobie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 15:04 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
pewniej że się nie zatrze zrób obieg zamknięty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 15:08 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Tzn? Obieg zamkniety? I wlasnie jak sie sciaga dozownik, wystarczy jedynie wyjac go?? Cos tam trzeba jeszcze regulowac itp??


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 15:12 przez KiLofeQ, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 15:42 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
poszukaj bylo juz na forum tematów o tym w pip i jeszcze więcej :D :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 17:17 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Ok, dzieki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 21:30
Posty: 28
Pojazd:
Wedlug waszych porad rozebralem prawa strone i okazalo sie ze to sprezyna :) Wszystko ladnie dziala. Dzieki jeszcze raz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy