Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nicasil polini
Post: 14 maja 2010, 20:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam mam pytanie,oddałęm do szlifu cylinder polini 70 no i gosciu powiedział żę jest cos dziwnego (a ja odrazu sie skapnołem żę chodzi o nicasil nie wiedziałem żę cylek nie nadaje sie do szlifu -.-)no i nie wiem co mam teraz z tym zrobic bo cylinder jest idealnie wyszlifowany pod tłok i szkoda mi go wyżucic :roll: ale jak to jest całą tuleja jest z nicasilu czy tylko częśc bo możę sie jeszcze nadaje????????


Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 20:44 przez koza666, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 20:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
co to za cyl?
jeżeli go już szlifnął to po ptokach bo nicasil poszedł się ... i teraz albo tulejowanie albo nowy nicasil, chociaż to drugie jest nieopłacalne




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To widać że gość się zna skoro nicasil szlifował. Jak zdarło cały nicasil to pozostaje ci jedynie tulejowanie albo kupić nowy cylinder bo nowy nicasil to za duży koszt.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no gościu był dobry agent ale myśle żę i tak nic by z tego cylka nie było bo miał spore aż takie wyjechane rowy :mrgreen: a teraz mam 50 :cry:


Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 21:07 przez koza666, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:10 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
tylko wbicie tulei
takiej małej pojemności się nie regeneruje, jest to nieopłacalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
a wiecie ile możę kosztowac to tulejowanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:27 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Silniki dwusuwowe

Średnica tłoka do 45 mm - 300 zł

Średnica tłoka do 56 mm - 350 zł

Średnica tłoka powyżej 56 mm - 450 zł

(http://www.motor-tech.katowice.pl/ )

Kup nowy cylinder bo jest to nie opłacalne. Chyba że masz polini for race za 1000zł ale to i tak nie warte kasy doliczając cenę tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 8:49 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:39
Posty: 49
Pojazd:
na simsony.net to robią tuleje kolesie tuleje do swoich simsonów więc tam może napisz a na pewno wyjdzie cię to taniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 10:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tuleja tulei nie równa .. a Motor - tech to już traci renome. Paru osobom pozamieniano cylindry. A to łatwo poznac bo oddawali (chodzi mi tu o honde nsr 125) Gilardoni2. Czyli nowsze a dostawali gilardoni1 (starsze) i łopatki z zawory wydechowego nie dopasuja, musza szlifować. I cos im z doborem tłoków nie wychodzi... dużo o nich czytałem i zdania są podzielone. Ale napewno to już nie jest takie jak było. Ja osobiście bał bym sie tam wysłac. hehe




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy