Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 22:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2010, 12:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Więc mam taki problem:
1. Przy prędkości 80 bądź więcej skuter po minucie, albo po 2 jego prędkość gwałtownie spada. i traci obroty.
2. Jadąc np. 70km/h i zwalniając do 60, po ponownym dodaniu gazu on dalej utrzymuje 6tys.obr i musi się rozbujać aby wkręcił się w większe obroty a przy tym idzie prędkość.

Mam full serie odblokowaną, skuter ma niecały rok.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
No to odpusc z ta szybkoscia bo daleko niezajedziesz.
Przegrzewasz silnik i tlok puchnie, dlatego zdycha.
Piierwsze to go zagzej i zmiez kompresje.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
tak jak pisze kolega wyżej tłok po prostu puchnie, weź zmierz kompresje a i jeszcze jedno ile masz przebiegu i ile km docierałeś




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
a moze modul odcina Ci zaplon poprostu :P ( nie wiem jakie sa objawy puchniecia tloka). Watpie, ale MOZE :P




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Wlasnie to sa objawy puchniecia tloka (zacierania sie )
A jak silnik jest zimny to chodzi bezproblemowo napewno.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..


Ostatnio zmieniony 01 maja 2010, 21:54 przez 1peter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 6:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Słuchajcie. Docierałem tak jak powinienem. tak 1000km. A już posiada 4500km ;P Z tym moim kymco różnie jest. Jak jest nawet ciepły to nieraz jak malina chodzi, ale czasami wyst. takie objawy u niego. Akurat teraz stoi w serwisie (znowu ;/ ) Powiedzieli że w ramach gwarancji wymienią moduł no ale jeśli nie maja to trzeba czekać, a to już prawie tydzień bd. Zobaczymy jak to bd z tym modułem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 9:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
zobacz ile masz płynu chłodniczego :P bo może masz go trochę za mało i się gotuje ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Hehe wiesz lepiej ty się zapytaj czego ja nie spr w nim ;P. Ma niecały rok, a się psuje mi jak ****. Się nie gotuje napewno. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 12:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2010, 22:03
Posty: 39
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Ja miałem to samo w swojej s9 wymieniłem tylko rolki na lżejsze i wszystko było git




_________________

Wydech Tune - ex
Sprzęgło Rms Racing
Wario Hebo NG
Rolki 6,2g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 12:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
jak rolki wymieni na lżejsze to mu jeszcze więcej wpadnie vmaxu. może sprężynę jakąś inną ? [centralną]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 13:21 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 22:00
Posty: 20
Pojazd:
sprawdź temp oleju jak tak pojeźdźisz, a oleju nioe bierze?




_________________

Tun rozpoczęty :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 15:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
No ok jeżeli centralke to ile %.? Właśnie mam taki zamiar sobie rolki kupić, ale z jakiej firmy bd najlepsze? ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 8:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
metrakit. +15% / +22% .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 9:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
A pod taką centralke to rolki 8g by były ok, bo wiem że chyba seryjne to 8.5g bądź 8.4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
A jeszcze 1. Już mi się nie chce nowego tematu pisać.
Z początku gdy skuter jest zimny to leci jak dzika świnia.xd Zero muła itp. No ale kiedy chwile pojeżdże to potem z ruszaniem jest masakra. np wczoraj, ciągle zwalniając z 70 na 40 po ponownym dodaniu gazu musi się troche wysilić aby osiągnął te 50 a potem to spokojnie zamyka licznik.
Gdy jest rozgrzany i stane na skrzyżowaniu i po dodaniu gazu ma strasznego muła tak do 40 lub 50 ( już nie pamiętam) a potem już ładnie się rozpędza. Co może go boleć? Czy to jest wina nieszczęsnego ssania?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 16:25
Posty: 130
Pojazd:
Ja na twoim miejscu zaczal bym od wyczyszczenia i regulacji gaznika ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 14:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Heh tylko wiesz, gaźnik już był czyszczony z tego co liczyłem ponad 10 razy. Ja 3 razy, a w serwisie z 8 bądź 9. Pamiętam, że w tym rok z 2 razy ssanie zawiechy łapał i potem przebywał w serwisie. ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ajjj Tomuś :P wolniej jeździj i będzie git :P. Ja mam ten sam problem ale to jest wina gaźnika ja na dodatek ssania wgle nie mam, jak dpalam skuter (zimny czy ciepły) 2-2.3tys. obrotów chodzi nie wskakuje tak jak kiedyś na około 4 tys. Muła tak samo mam jak ciepły jest ale mi nie gaśnie. Zobaczymy czy po wymianie gaźnika dobrze mi będzie chodził :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Ty beybe jakoś teraz nie mam tego problemu. ;D Ciekawe kiedy ci ten gaźnik przyjdzie... xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ojj tydzień może dwa i będzie ;). Wsio zamówione tylko poczekać muszę zanim będą mieli wszystkie części w wtedy mi wyślą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy