Dzisiaj jest 07 sie 2025, 10:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2010, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Cześć.
Ostatnio dokręciłem wariator pneumatykiem. Przyszedł nowy pasek - znowu podjechałem na pneumat i odkręciłem śrubę. Założyłem nowy pasek, oddałem do skręcenia. Nakrętka nie podeszła do końca - kręci się w miejscu. Ze znajomym walczyłem 30min, żeby się pozbyć tej nakrętki. Kupiłem nową, 10x1.25 (standardowa) i niestety nie chce się wkręcić. 2-3 pełne obroty i ją blokuje.
Co zrobić?
Nie mam zamiaru kupować nowego wału (nie mam komu oddać na serwis). Da się to jakoś ogarnąć?




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 13:15 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
A wał ma w ogóle wszystkie frezy ok?
Przeczyść ten frez dokładnie, może został na niej fragment gwintu nakrętki :P




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 13:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
3-4 są postrzępione.
Zaraz wkleję zdjęcie.




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Gadałem ze znajomym, spróbujemy narzynką 10x1.25 (taka sama) tylko poprawić, w razie czego zjedziemy na niższy 9x1.10

Powiedzcie mi na przyszłość czym odkręcać i dokrecać wario?
Czytałem gdzieś, że klucz dynamometryczny
http://www.allegro.pl/item1025680416_kl ... estaw.html

Czy takim odkręce i dokręce bez żadnej blokady?




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
nie no blokade musisz miec tylko chodzi o to że jak dobrze ustawisz taki klucz to będzie pewnosc ze nie zerwiesz gwintu




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
zblokuj wariator jakąś śrubką i odkręć normalnym kluczem :D ja tak robię i jest wszystko ok :)




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Mojego przeciwtalerza nie zablokuje śrubką.
Ok, widzę, że najtaniej i najprościej jest użyć klucza łańcuchowego do odkręcania filtrów.




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 7:15 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ja z kolei polecam blokadę waria Buzetti. Kosztuje obecnie około 36zł na mielochu, ale za to jest świetna do zablokowania wariatora, a później nakrętkę odkręca i dokręca się bardzo łatwo :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 11:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
No to zblokuj wariator śróbką masz tam takie otwory po bokach i zachacz o jeden z nich i przyblokuj do kartera :D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:04
Posty: 375
Lokalizacja: stąd
Pojazd:
rafal5025 pisze:
No to zblokuj wariator śróbką masz tam takie otwory po bokach i zachacz o jeden z nich i przyblokuj do kartera

to nie jest dobry sposób, ja uszczypałem kawałek wariatora jak tak odkręcałem.

ja polecam blokadę tłoka, niedroga i łatwa w użyciu :D




_________________

-Sprężyna Centralna Hebo Czarna +50%
-Sprężynki sprzęgła Hebo Niebieskie
-Malossi Multivar
-Rolki 6gr

eNeN pisze:
stosuj się do zaleceń mechanika po wymianie wydechu, a jeżeli go będziesz sam wymieniał, to pamiętaj, aby nie jeździć od razu z MAX, bo tłumik uszkodzisz.
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ja zawsze małym gwoździem blokowałem sprzęgło rozrusznika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
dynamometrem sie tylko dokręca z pewną siłą np nakrętke na wał tam można z siłą 60 dokręcić itp. by gwintu nie zerwać jak poiedział:janica94,




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy