Dzisiaj jest 14 lis 2024, 4:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2010, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Witam naprawiałem dzoś koledze jego sr bo łozyska miał w takim stanie że wałem mozna było ruszac na boki ;/ łożyska założylismy te
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... bbd762cd22

i po założeniu łożysk wszystko elegancko poskładane gaźnik wyczyszczony i przyszedł czas na odpalanie a tu lipa z początku strasznie ciężko kręcił no ale po zmianie łożysk to normalka później się już przetarło i coraz wyższe obroty zaczął ciągnąć z rozrusznika ale za h***a nie odpali wyczyściłem ponownie gaźnik sprawdzałem membrany zalewałem świece sprawdzałem czy iskra jest w odpowiednim momencie a tu nic nadal to samo są momenty ze prawie chwyci coś zaskoczy ale później dalej kręci i nic :/ czy ktoś wie co to może być ??co jest przyczyna??:( ja już nie mam pomysłów i nie wiem co z tym motorem robić rozkręcić ponownie?? ale co to może dac:/?? proszę o pomoc :/

P.S sprawdzałem niby te membrany ale po czym poznać że coś nie tak jest albo coś przed zmianą łozysk skuter jeżdził normalnie nawet 100 leciał ale strasznie łozyska wyły i miały te luzy więc teraz już nie wiem:(




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 21:57 przez kolumb66, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 18:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
jak czyściliście gaźnik to wyleciało z niego paliwo, musicie albo wężykiem od podciśnienia wcioągąć powietrze aż naleci do filterka paliwo albo kopać kopką bez zapłonu, pokopcie z 25 razy i powinno odpalić :_)




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 18:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Jakub3195, próbowałem wszystkiego za ssanie sam robiłem haha:P ciągłem powietrze wężykiem aż naleciało:) a pozatym jak zalałem cylinder to juz powinno było chwycić;/ a tu lipa nic:/




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 18:55 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Może coś źle złożyliście !; ) Jest iskra ? i jak wygląda świeca po kopnieciach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Tak to jest jak ktoś kto się nie zna się za to bierze ale + za chęci.

Nie wyśrodkowałeś wału przez to ciężko kręcił, ja od siebie radzę sprawdzić uszczelniacze - mogą przepuszczać z powodu zużycia lub być po prostu niedobite.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 8:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
psikus, no znawca się odezwał myślisz ze nie złożyłem wszystkiego ?? łożyska nowe simeringi tak samo wszystko z jednej strony i drugiej jest suchutkie nic nie przepuszcza bo sprawdzałem, myślę że przyczyna może być zwarcie bo jak zdjąłem fajkę to kabel fajki robił sobie iskrę z ramą innymi kablami a nawet z wężem chłodniczym ,kable były mokre dałem wszystko do suszenia i jutro sprawdzę jeszcze
19Rysio23, iskra jest nie myśl ze jestem jakiś cofnięty :P i nie wiem że to podstawa do sprawdzenia ale nie wiadomo czy przez tą zawre jest iskra w cylu już miałem z tą sr taki przypadek wiec zacznę sprawdzanie od instalacji :)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 8:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Jak się składa skuter na nowych częściach to musi chodzić, jak nie chodzi widocznie ktoś gdzieś popełnił błąd :) Skoro wiesz że fajka ma bicie to może najpierw należałoby to usunąć niż pisać na forum i krytykować wszystkich dających rady :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 19:20 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dokladnie... On ci daje dobre rady a ty go krytykujesz. Opanuj sie koles.
Jeśli jesteś taki mądry to rozwiąż sam problem, a nie proś innych na forum zeby pomogli.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Nie no poprostu o tym ze fajka bije zorientowałem się po dodaniu posta kable są mokrutkie jak jutro wysuszone podepnę i nic to nieda to muszę sprawdzać coś innego ;/ sorki za moje zachowanie ale jestem już nieźle wkurzony bo ta sr co chwile się je**e odkąd kupel ja kupił co się naprawi to co innego się psuje w dodatku problemy z zarejestrowaniem są bo sprowadzona było ;/ a powiedzcie mi czy łożyska od strony wału mają być założone z tym takim uszczelnieniem czy na odwrót?? bo może tu jest problem jak by to nie była instalacja zobacz jeszcze jutro co z tą instalacją jak nie to się odezwę :)a narazie dziękuje za odpowiedzi :) :D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, 19:30 przez kolumb66, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 20:15 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
kolumb66, wszystko masz dobrze skręcone?? Na co łączyłeś blok silnika?? Na uszczelek czy hermetyk??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Tak wszystko jest dobrze skręcone silnik składałem na uszczelkach i specjalnym wysokotemperaturowym silikonie :) ale to nie tu problem chyba tkwi instalacji też nawet nie zakładałem :P ponawiam swoje pytanie czy na łożyskach powinna być ta guma taka jakby uszczelka czy coś czy to zdjęć trzeba czy założyć łożyska o 180 stopni koledzy mi mówią że muszę to wyjąć na chłopski rozum też wydaje się że nie powinno tego być bo mieszanka dopływa za łożyskami więc nie było by przepływu :/ i dziś jak ściągałem silnik to kanałem wydechowym sama benzyna wyleciała więc chyba tu tkwi problem proszę o podpowiedz czy te takie jakby uszczelki mam wyjąć czy odwrócić aby nie były od strony wału ?? tamte łożyska stare nie miały czegoś takiego:P wiec sam się dziwiłem przy zakładaniu nowych ale myślałem ze tak ma być :)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Sorry za posta pod postem ale mi nikt nie odpowiedział rozkręciłem własnie ten silnik i sprawdzałem to takie jakby uszczelnienie w łożysku to musi być bo inaczej śruty będą gonić ale nie wiem jak to ma być w końcu położone tym takim plastikiem w łożysko to ma być on od strony wału czy od strony karteru czy to może bez znaczenia jest bo teraz już sam nie wiem :/




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 17:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
uszczelniacze muszą być od zewnątrz !!!!!!!

czyli jeden od strony wario i jeden od magneta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
czyli od strony karteru nie wału??to musze teraz przebić łożyska o 180 stopni tak??:)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 20:56 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
tak to czytam i się zastanawiam co za wynalazek kupiłeś :idea:

uszczelnienia mają być na zewnątrz, łożysko jest smarowane olejem z mieszanki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
uszczelniacze to są takie gumki i wciskają się bez niczego

także tylko przekładasz

chyba że próbowaliście go odpalać dużo razy

to lepiej będzie wymienić bo jak później puści któryś to kompresja momentalnie w dół i znaczny spadek mocy i osiągów

nie wiem też jak ma się sprawa z łożyskami

podeślij może jakieś foto czy coś to się obada co tam nabroiliście




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
łożyska to te z linka skf do morini lc :) więc są dobre i przystosowane do tego silnika :) chyba tu załączam fotke jak to wygląda to takie jakby uszczelnienie :) :P

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/542 ... ff6bf.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d60 ... d527c.html

z drugiej strony łożyska było widać normalnie śruty nie było tej gumki :P

jak wyciągnę ten plastik to śruty sobie tak latają więc tak nie może być
założyłem to tak jak było :D
więc tym niby uszczelnieniem łożysko mam dać od strony simeringów tak??:) na fotkach widać o co mi chodzi :) obecnie jest założone tak jak na foto :)wiec jest dobrze czy źle bo już sam nie wiem :/




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 21:37 przez kolumb66, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 20:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
hmmm jakieś dziwne tełożyska

powinny być całkowicie otwate z obu stron

czyli że kulki widać i z jednej i z drugiej a ty jeszcze tam jakąś osłonkę widzę masz

nie wiem

jeśli z drugiej strony łożysko ma normalnie kulki tak żeby je olej mógł z komory korbowej smarować no to przełóżcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 11:49 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
no tak ta osłonka na kulki powinna byc z drugiej strony, ale to nie powinno przeszkadzac w odpaleniu! (co najwyzej szybciej by sie wytarly) .......może starczyło troche regulacji gaźnika, bo podejrzewam ze kompresja po remoncie wzrosła

skoro mówisz ze wszystko było podłączone i dobrze złożone, to trzeba było nie rozbierać jeszcze raz tylko zubożyć mieszankę i wiertarka go zakręcić


Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 11:52 przez kotini, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Witam przełożyłem te łożyska i nadal to samo po pierwsze dużo słabiej kreci rozrusznik :/ kolejna sprawa to nie wiem czy nadal nie ma zwarcia jak znaleźć przyczynę ??:( bo kable lubią kopnąć czasem nawet przy kierownicy :/ ale tylko wtedy zwarcie można zauważyć jak się fajkę na bok odstawi i świece wykręci :( kolejna sprawa to to że tak jak pisałem ciężko kreci a jak wykręcę świece to tez bez rewelacji kompresja jest ładna ale im mocniej zatykałem otwór palcem to tym słabiej kreci co to może być?? pomóżcie bo już nie wiem
zalewałem cyl itp i nadal nie odpala wydaje mi się że jednak jest zwarcie mimo iż iskra jest ładna na cylu to może np w środku w cylindrze jej nie być jest taka opcja ?? co robić doradźcie??:( ??:(




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy