Dzisiaj jest 12 mar 2025, 17:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2010, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Witam, otóż zakładam seryjny cylinder w minarelli horizontal LC i mam kilka problemów:

Pierwszy, jak mają być ułożone zabezpieczenia sworznia ?(Proszę o zdjęcie, gdyż definicji słownej nie rozmumiem)

Drugi, jaka powinno być odległość denka tłoka od głowicy ? Powinna ona wynosić 0,55 – 0,75mm ?

Trzeci, mam problem ze zmierzeniem tej odległości ponieważ denko mojego tłoka nie ma kształtu stożka tylko jakiś dziwny.(Postępuję według poradnika zamieszczonego na tym forum)
Obrazek
Obrazek
Czwarty, przekręciłem śrubkę którą przykręca się cylinder, na szczęście gwint na szpilce nie uległ całkowitemu zniszczeniu. Próbowałem znaleźć inną śrubkę u siebie w domu lecz nie mam takiej, gdyż na szpilce jest jakiś dziwny gwint i nie mogę znaleźć odpowiedniej nakrętki. Moje pytanie do was jaki tam jest gwint, mój tata mówił coś o gwincie angielskim ?

Aby nie zakładać nowego tematu...
Jestem szczęśliwym posiadaczem :lol: Kinwaya Yaroxa i tej zimy zrobiłem wymianę sinika na minarelli horizontal LC. Założyłem iskrownik kinwayowski i odpaliłem. Pojeździłem parę kilometrów i zauważyłem coś dziwnego ta część strasznie się grzeje jak odpalę silnik i nie wiem dlaczego:
Obrazek
Raz mi się zdarzyło że na wysokich obrotach znikł prąd, znaczy przestało chyba ładować bo skuter jechał normalnie. I moje pytanie do was czemu to coś się grzeje (można się sparzyć)?


Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 17:24 przez Jurek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 9:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
To ma się grzać. U mnie w yaroxie też tym się oparzyłem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 12:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=39




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 12:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Czytałem ten poradnik kilka razy i postępowałem według niego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 12:27 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
To jest seryjny cylinder? Jeśli tak to nie musisz w nim ustawiać squishu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 12:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Tak seryjny, a dlaczego nie muszę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 12:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
W tym poradniku masz odpowiedzi na dwa pierwsze pytania.
Zabezpieczenia mają być ustawione w linii pracy tłoka, tak żeby się nie okręcały.

" Wielkości dystansu:

cylinder do 70 cc (chłodzony powietrzem) 0,70 – 0,90mm
cylinder do 70 cc (chłodzony cieczą) 0,55 – 0,75mm
cylinder od 70 cc (chłodzony powietrzem) 0,85 – 1,00mm
cylinder od 70 cc (chłodzony cieczą) 0,65 – 0,85mm "

W seryjnych cylindrach nie dostajesz uszczelek do ustawiania tego dystansu, więc nie masz co się trudzić, chociaż sprawdzić warto.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 13:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Cytuj:
Zabezpieczenia mają być ustawione w linii pracy tłoka, tak żeby się nie okręcały.

Nie bardzo to rozumiem.
Cytuj:
cylinder do 70 cc (chłodzony cieczą) 0,55 – 0,75mm

Odstęp ma wynosić od 0,55 do 0,75mm bo ja myślałem że każdego cylindra jest ustalona wartość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 19:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Mam takie dziwne pytanie mianowicie, włożyłem cylinder do wiaderka a wiaderko zalałem coca colą i zostawiłem to na 2 dni. Czy cylindrowi mogło się coś stać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 7:15 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Raczej nie, ale wstaw go teraz do benzyny ekstrakcyjnej, co by wszystko wyschło i wyczyściło się.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy