Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2010, 19:45 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:01
Posty: 21
Pojazd:
Będę musiał pojechać trasę 70km. Silnik ma 15.000km przebiegu, od remontu minęło 400km. Remont polegał na wymianie: łożysk, uszczelniaczy, uszczelek, tłoka, pierścieni i filtra. Czy przez te 70km będę musiał robić postoje? W końcu jest chłodzony cieczą więc się tak nie grzeje. I czy w ogóle muszę jeszcze docierać czy te 400km starczy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 20:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Już w sumie nie musisz docierać ale jak chcesza to zrób jeszcze z 50km a postoje są wskazane nawet przy cieczy,zrób tak przy około 40km trasy i reszcze jedź;p




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Jeżeli cały czas jeździłeś spokojnie to teraz stopniowo zwiększaj prędkość czyli przez następne 50km gdy jedzie 60 dowal mu do 70 i puść manetke aż dojdzie z powrotem do 60 i tak rób co jakiś czas z coraz większą prędkością :wink: Połowa ludu z mojego miasta tak docierała i jest git :cool: :cool:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 15:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ale zasade powidziałęs hahahah smiech na sali chłopie od 60 do 70 z 70 do 60 i bedzie git hahaha .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Coś ci się nie podoba :?: Jest to dobry i sprawdzony sposób...




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
W docieraniu nie chodzi o to z jaką jedziesz prędkością tylko o obroty silnika. Trzeba jeździć ze zmiennymi obrotami i robić postoje.
Do autora jeżeli masz już przejechane 400km to powinno być ok ale na tej trasie zrób ze 2 3 postoje nie zaszkodzi:)




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Zresztą każdy ma swój sposób docierania i niech się go trzyma :wink:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834


Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, 22:48 przez muminek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 8:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
muminek przestań już błaznować , poczytaj trochę a nie nowe zasady , mity tworzysz po forum...

wejdz na strone moto-techa. tam jest opisane wszystko i ładnie..




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy