Dzisiaj jest 12 lut 2025, 19:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 maja 2010, 18:18 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 19:23
Posty: 7
Pojazd:
Witam
Rozpocznę od tego że to mój 1 post. Posiadam Kingway Fonero 4T przebieg 3200 km od nowości u mnie - serwisowany wszystkie wymiany płynów i regulacja na czas.
Teraz problem:
Jadąc normalnie prędkością ok 50 km/h skuter po prostu zszedł z obrotów i zgasł. Po chwili odpalił normalnie podjechał z 100 m i zgasł ponownie. Do pracy dojeżdżam co dzień po 20 kilometrów w jedną stronę, a że miałem do celu 5 to podjeżdżałem tak po 100 m potem jak już się rozpędziłem to jak słabł puszczałem gaz i po chwili znów mogłem trochę podjechać bez stawania. Droga powrotna po przeczyszczeniu filterka paliwa podobnie z mniejszymi przerwami - jechał z 500 m bez stawania.
W domku czyszczenie gaźnika, filtrów (wymiana na nowe) - bo mam dwa od paliwa, a następnie regulacja no i przez 100 km było lepiej tzn nie gasł tylko w środkowym zakresie obrotów słabnie przygasa, ale po przekręceniu manetki idzie dalej. Zaznaczam że zwiększyło się znacznie spalani.
W weekend zrobiłem ponowne czyszczenie regulację itp. założyłem też nowa świecę.

Dziś znów to samo znów zszedł z obrotów i zgasł. Świeca czarna sucha (okopcona). Gaźnik wyregulowałem prawidłowo, mieszanka była optymalna tzn nie zalewało świecy szedł z siła taka jak zawsze i nie gasł na niskich obrotach.
Poradźcie co to może być bo gaźnik po raz kolejny czyścić chyba nie ma sensu - już za pierwszym razem był czysty ponieważ ja jeżdżę po asfaltach więc i filtr powietrza czysty i gaźnik również.
Takim mam gaźnik tzn dekiel Obrazek
połzenie zawleczki na iglicy
Obrazek

Poradźcie coś bo samemu skończyły mi się pomysły

Dodam że skuter w pełni oryginalny dysza główna w gaźniku 80

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.


Ostatnio zmieniony 19 maja 2010, 18:56 przez greg_szczytno, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 18:37 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
U mnie też tracił moc , przy 40 km/h, to wyczysciłem filtr powietrza, ustawiłem iglicę na środkowy frez i dałem większy filtr paliwa. I działa dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:01
Posty: 169
Lokalizacja: jestem?
Pojazd:
Regulacja gaźnika.




_________________

Tuning Mechaniczny:
S tuningowany wariator
Dzwon sprzęgła WM d112
Dysza 65
Rolki (jakieś lekkie)


Tuning optyczny:
Manetki Flame Żółte
Naklejka Masso
Diody Led w lampie

_______________________________________
72 Km/h (Realne) z dobrym przyśpieszeniem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 18:46 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 19:23
Posty: 7
Pojazd:
Reulacja została wykonana prawidłowo niewiadomo czemu skuter w pewnym momencie traci całkowicie moc tzn jedziesz normalnie nagle skuter gubi obroty aż do zgaśniecia. Wczesniej jedzie normlanie przyspiesza normalnie itd. Gaźnik czyszczony iglica ustawiona na środkowym wyżłobieniu.

Świeca czarna i sucha (czarny pył).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:01
Posty: 169
Lokalizacja: jestem?
Pojazd:
Ja tak miałem jak nie zrobiłem mieszkanki, na 2 T :d Wlałem i spoko :D




_________________

Tuning Mechaniczny:
S tuningowany wariator
Dzwon sprzęgła WM d112
Dysza 65
Rolki (jakieś lekkie)


Tuning optyczny:
Manetki Flame Żółte
Naklejka Masso
Diody Led w lampie

_______________________________________
72 Km/h (Realne) z dobrym przyśpieszeniem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 19:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
albo membrana poszła , albo coś ta dysza 80 mi nie pasuje jeśli w serii ma taka być ? zmieniałeś ją rozumiem ? daj 60 dyszę i spróbuj regulować, ustaw jeszcze iglicę na 2 poziom od góry ! lecz moim zdaniem iglica nic nie daje bo i tak po przełozeniu ząbka trzeba gaźnik regulować bo ma za duzo dawkę lub za małą ;)




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 19:38 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 19:23
Posty: 7
Pojazd:
No tak membrana cala specjalnie sprawdzałem - jak nie jest dziurawa to znaczy że jest ok?. Na dyszy głównej pisze 80 więc tak uważam może oznacenie mylące.

Wczoraj i dziś robiłem mnóstwo testów z ustawieniem śróby gaźnika dochodzę do wniosku że nie da rady wyregulować środkowej części obrotów pomiędzy prędkością 20 - 30 mam doła silnik się dławi prycha ale jak już przeboleje to idzie normalnie.
Gdzieś czytałem że za środek odrotów odpowiada pływak może tą blaszą od niego można coś podregulować. Zaznaczam że na pewno jej nie uszkodziłem podczas czyszczenia - specjalnie zwracałem na to uwagę.
To może ktoś podpowie jak wyrególować środkową część obrotów.
Zastanawim się już nad zakupem nowego gaźnika ehhh

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:37 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Jakub3195, i kolega greg_szczytno, powiecie mi gdzie sa w 4t membrana powaliło was w 2t jest membrana a nie w 4t hehe jakub znasz sie na 2t ale o 4t nic nie wiesz a dysz no troche za duza




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
po co od razu nowy gazior. ;p mi się wydaje że masz za dużą dawke paliwa, musisz regulować to, najlepiej to wkreć śrubkę od mieszanki na maxa i odkręć z 2 obroty i potem reguluj co pół obrotu w lewo ażzacznie wariować na obrotach to wróć się do ustawienia kiedy było dobrze, musisz to robić z wyczuciem i przy kazdym przekręceniu śrubką przegazuj go z 10 sekund i zobacz jak wchodzi i jak schodzi na obroty,
PS. przed regulacją wkręć śrubkę mieszanki na max a od obrotów wykręć tak żeby prawie gasł i jak będziesz odkręcał mieszankę to zniżaj obroty do momentu kiedy zacznie świrować ;P myśle że dobrze wytłumaczyłem jeśli nie to w zrób to sam jest poradnik bardzo dobry !! ;]
WIŚNIA NIE SKUMAŁEM ŻE TO 4T
W takim razie moze ci się rozregulowały zawory !! nie koniecznie to musi być gaźnik !!




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 20 maja 2010, 20:40 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 7:32 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 19:23
Posty: 7
Pojazd:
wisnia1995, W gąźniku jest coś co przypomina membranę. Obrazek
To powiedz co to jest ??


Tak przy okazji to zrobiłem tak jak radzicie czyli regulacja ponowna śruba od wolnych obr odkręcona tak że gaśnie następnie wkręcona na maks śruba od mieszanki i odkręcona o ko 0,5 - 0,7 obrotu + regulacja wolnymi obrotami.

Efekt - skuter chodzi dziura o której pisałem trochę mniejsza ogólnie testuję różne położenia tych śrób a w sobotę znów rozbiorę gaźniczek jeszcze raz wyczyszcze wyreguluję i zobaczymy do tego zrobię regulacje zaworów. Po weekendzie dam znać co i jak .

Pozdro.


Ostatnio zmieniony 21 maja 2010, 7:39 przez greg_szczytno, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 9:03 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
to jest membrana ale jest w gazniku i w srodku ma iglice




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 9:49 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 19:23
Posty: 7
Pojazd:
No własnie dlatego wyżej pisałem że ta membrana jest cała - tzn specjalnie szczegółowo się jej przyglądałem czy nie ma przetarć czy dziurek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 9:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
greg_szczytno, aha ale mi się powaliło z tymi mebmranami bo w 2t jest za króćcem co idzie do cyla ;)




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 9:41
Posty: 24
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
dlaczego niby w 4t masz 2 wężyki od paliwa ?! tam jest tylko 1 od paliwa i 1 od podciśnienia, jak założysz filtr na podciśnienie to tak może właśnie przerywać przez niepodawanie paliwa do gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 12:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
mcskejt, dobrze mówi ,jeden wężyk od podciśnienia ma iśc od kruca jak się nie myle do kranika




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 14:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
a kto napisał że są 2 wężyki ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 14:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Jakub3195, nie rozumiem cię .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 16:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Cytuj:
dlaczego niby w 4t masz 2 wężyki od paliwa ?!

o to




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 16:45 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 19:57 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 19:23
Posty: 7
Pojazd:
mcskejt pisze:
dlaczego niby w 4t masz 2 wężyki od paliwa ?! tam jest tylko 1 od paliwa i 1 od podciśnienia, jak założysz filtr na podciśnienie to tak może właśnie przerywać przez niepodawanie paliwa do gaźnika.

Po pierwsze wężyk od paliwa jest jeden.
Po drugie są dwa filterki paliwa - 1 na wężu między zbiornikiem a kranikiem podciśnieniowym, 2 pomiedzy gaźnikiem a kranikiem .

Sam się ostro głowię skąd ta dziura w obrotach ktora wyraźnie przypomina brai paliwa. Tylko dlaczego na wyższych obrotach wszystko jest ok ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 10:31 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 19:23
Posty: 7
Pojazd:
Sprawa się wyjaśniła zawinił przewód który łaczy górną część cylindra (odpowietrzenie??) z filtrem powietrza. Czyli nic powiązanego z gaźnikiem. Okazało się że był nadpęknięty pod zaciskiem.
Wczoraj poprostu systematyczniue posprawdzałem wszelkie przewody gumowe łączące wszystkie elementy i wyszło że to ten.
Po podcięciu, zaciśnięciu i regulacji wszystko wróciło do normy.
Dzięki za podpowiedzi - teraz czekam bo własnie do mnie leci rozblokowany moduł.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy