Dzisiaj jest 30 lis 2024, 10:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2010, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2010, 20:34
Posty: 32
Pojazd:
Mój problem polega na tym że po dzisiejszej jezdzie zauważyłem kapiący z pod przedniej części dekla (tam gdzie wario) płyn chłodniczy,cieknie on wtedy kiedy silnik jest rozgrzany lub pracuje. Napisałem z przedniej części dekla bo tam tworzy się plama lecz tak naprawdę nie mam pojęcia z skąd on wycieka.Może wiecie czym to jest spowodowane,gdzie może ciec i jak temu zaradzić.

Z góry dziękuję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2010, 20:34
Posty: 32
Pojazd:
Odnawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 18:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Najpewniej będzie potrzebna recepturka pompy wody ale głowy uciąć nie dam ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2010, 20:34
Posty: 32
Pojazd:
Recepturka co to jest??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 18:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
czyt. Zestaw naprawczy.
W p/g to jest w sumie cała pompa. Tragedii nie ma bo to tylko 40zł. Ale silnik trzeba rozpołowić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 21:24
Posty: 49
Lokalizacja: Milicz
Pojazd:
Mam ten sam problem.
czy cieżko rozpołowić silnik ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/83793
Moje Cacko :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Jak masz pojęcie to nie ;] musisz go wyciągnąć z ramy, sciągnąć cylinder, sprzęgło, wariator, magneto, cewki, poodkręcać wszyskie śruby i delikatnie gumowym młotkiem rozłożyć kartery na pół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 20:49 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 21:24
Posty: 49
Lokalizacja: Milicz
Pojazd:
No ok a jezeli Łożyska zostaną na wale a nie w karterach jak je zbić z wału ?? Nie mam ściagacza ??




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/83793
Moje Cacko :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 22:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
kamil8746, To musisz podjechać na jakiś warsztat i za browarka Ci ściągną. Nie polecam domowych sposobów.
Sprzęgła nie trzeba zdejmować.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:33
Posty: 22
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
a ja powiem tak GŁUPOTĄ JEST KUPOWANIE NOWEJ POMPY WODY !!!! ja u siebie w Nrg poszedłem do sklepu z łozyskami kupiłem 2 nowe łozyska + uszczelniacz i zaplaciłem 14zł a łożyska dostałem wysoko obrotowe Skf i smiga jak nowka jak nie lepiej !!! :D pozdro




_________________

NRG - THE BEST !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 14:48 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Posty: 17
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Ja też mam ten problem w SR-ce na Pure-jecie i mówisz nowe uszczelniacze i łożyska
powinny załatwić sprawę?? Bo do mojej SR-ki komplet naprawczy pompy kosztuje 90zł :P




_________________

Zapłaciłeś za 2 koła??... Po co starczy Ci jedno:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zazwyczaj w P/G pada pompa wody i trzeba silnik rozpołowić.
Jak ja wciskałem nowe kartery już złożone z wałem,to też modliłem się żeby mi pompa wody nie ciekła.
Lepiej to zrobić,niż bez wody zatrzeć skuter.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 20:35 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Posty: 17
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Ja narazie jeżdżę na kranówie i zamuliło mi trochę pompę, teraz mniej cieknie niż wcześniej, prawie wcale :P i co jakiś czas dolewam wody, da się jeździć :P




_________________

Zapłaciłeś za 2 koła??... Po co starczy Ci jedno:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy