Dzisiaj jest 12 mar 2025, 17:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierścionki
Post: 25 maja 2010, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Witam, mam problem. Bo denerwuje mnie takie coś:

,,A ty to tak na oko sprawdzałeś pierścionki? hahaha"

Nie kapuję. No to w końcu jak się sprawdza te pierścionki?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Obrazek

A więc

Załóżmy że czerwona kreska to pierścionek, ściskasz dokładnie pierścionek do tłoka i patrzysz przy zamku na tłoku jaka jest przerwa między końcem jednej strony pierścienia a drugim końcem(seledynkowa kreska), jeżeli jest np 1mm 2mm pierścienie są do wymiany, przerwa miedzy pierścieniami powinna być naprawdę mała


Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 16:03 przez michasekk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
A nie można ich wsadzić do cylindra? Bo ja tak do tej pory je sprawdzałęm. Jak włożyłem do cylindra to wtedy sprawdzałęm jaka duża jest ta przerwa!
Może tak być czy nie bardzo?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Może też tak sprawdzać, choć i na tłoku też możesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
No to dzięki.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 17:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Becks, Twoja metoda jest prawidłowa i miarodajna.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 18:07 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
pierścienie wkładasz do cylindra i przy pomocy szczelinomierza określasz luz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Tak jak Ty mierzysz będzie najdokładniej, włóż do cylka i szczelinomierzem zmierz, jak masz przerwe powyżej 0.5mm to lepiej wymień, odczujesz wzrost osiągów i kompresji.
Jeśli ta szczelina do 0.3mm możesz je zostawić jeszcze.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:10 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
0.2-0.5 to się w nowych spotyka :P

powyżej 1mm szmelc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Czy aby na pewno? Pierścionki nie mogą mieć tak dużej przerwy ;P




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy