Dzisiaj jest 15 lut 2025, 11:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2010, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 16:57
Posty: 23
Lokalizacja: Kazuń
Pojazd:
Witam
Mam pytanie : Jaki cylinder (70ccm) wybrac do mojej apki ?
Opis :
Aprilia SR 2002r. Morini na gaźniku, przejechane około 22tyś.
Tuning mech.:
Wariator Top Racing SV1, rolki stage6 3.5g
Sprężynki sprzęgła Top Racing +15%
Centralna Hebo +35% (z tego co pamiętam :lol: )
Tłumik Polini Super Race
i parę innych rzeczy
Tutaj trochę dokładniejszy opis (nie patrzec na zdjęcia bo teraz wygląda trochę inaczej :mrgreen: ) : http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/82864

Więc proszę o jakąś poradę, jaki cylek wybrac, ile on kosztuje itd. ;)
Z góry dzięki.




_________________

Jedna droga, jedno koło...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 20:26 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
wutam.ja mam w swojej sr załozone polini sport 70.ten cylinder nie wymaga wymiany wału lub łozysk.a jesli jest kasa to mozna wymienic lozyska.ale jeszcze zalezy jaki masz przebieg waału i łozysk .ale opisz dokładniej ile masz na to kasy wtedy cos pokombinujemy:D a kosztuje on w granicach 750-800zł chyba ze jest tez power force za 350 zł lub airsal za 550 co wolisz :)


Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 20:27 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 12:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 16:57
Posty: 23
Lokalizacja: Kazuń
Pojazd:
Głównie mi chodzi o to żeby był jak najtrwalszy... żeby troche km było można zrobic ;)
Moc oczywiście też, ale na co mi rakieta skoro wytrzyma krótko...

A jak z kasą... nie wiem jeszcze dokładnie... bo jak go nie sprzedam w przeciągu 14 dni to go zostawiam i chce 70 wsadzic... kasy bd miec jakieś 600 zł.. ale pewnie jak nic nie będzie do wyboru to coś się zrobi i będzie więcej hajsu :wink:




_________________

Jedna droga, jedno koło...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:39 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Bierz Polini sporta jak chcesz coś trwałego. Nie jest on najmocniejszy, ale jest trwały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 13:16 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
sebek_TGB pisze:
Bierz Polini sporta jak chcesz coś trwałego. Nie jest on najmocniejszy, ale jest trwały.

+1! Bardzo dobry cylinder, wystarczy do sprawnego poruszania się po mieście ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 16:57
Posty: 23
Lokalizacja: Kazuń
Pojazd:
A co powiecie o Airsalu ?




_________________

Jedna droga, jedno koło...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 9:50 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Sport czy Racing?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 16:57
Posty: 23
Lokalizacja: Kazuń
Pojazd:
Jakbyś mógł to podaj parametry obydwóch ;)




_________________

Jedna droga, jedno koło...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 23:37 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
w sporcie nei bedziesz musiał nic zmieniac ale mniejsza moc racing wieksza moc ale trzeba inne rzeczy zmienic




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 16:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
a może Metrakit Hand Made 70cc ? :wink:
w żeliwnym metrakicie w razie czego robisz szlifa i jedziesz dalej :mrgreen:
hand made jest chyba najczęściej wybieranym cylkiem i wszyscy chwalą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 17:42 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
a może Metrakit Hand Made 70cc ? :wink:
w żeliwnym metrakicie w razie czego robisz szlifa i jedziesz dalej :mrgreen:
hand made jest chyba najczęściej wybieranym cylkiem i wszyscy chwalą.

Jakieś statystyki? Nie wprowadzaj kolegi w błąd.

Sport - moc ok. 9KM, czeka Cię wymiana łożysk,
Racing - moc ok. 12KM, czeka Cię wymiana wału i łożysk,

Odwieczny dylemat - żeliwo czy aluminium - najlepiej będzie jak sam dokonasz wyboru..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 18:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
przecież jest napisane w poście, 'pytanie'. więc staram się pomóc jak prawie każdy tu na forum.
Van Holden, stajesz się coraz bardziej hamski.. to już nie pierwszy raz wszczynasz bójkę. nie znaczy, jak masz więcej postów, jesteś lepszy.
miej szacunku dla innych, jeżeli robią błąd - napisz, ale nie wyśmiewaj się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 18:49 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Dobra, dobra, daj na wstrzymanie. Jakie chamstwo? W którym zdaniu? Piszesz, że Metrakit jest najczęściej wybieranym cylindrem i każdy go chwali. Ja proszę tylko o statystyki, w których będą zawarte dane, które głosisz.

W którym miejscu się wyśmiewam?

Chłopie, zamiast się mazać i wylewać żale ma moją jakże skromną osobę, weź się w garść, poszerzaj horyzonty wiedzy.

P.S Czekam na ciętą ripostę!


Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 19:00 przez Van Holden, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 19:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
nie będzie jej.
ja tylko chcę pomóc, mówię, że może też popatrzeć na MK, bo nie jest żaden szit.
nie będę szukał tych postów..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 19:16 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Szkoda, chętnie bym z kimś pokonwersował.

I właśnie trzeba było tak napisać, a nie rzucać bezpodstawne stwierdzenie (najczęściej wybierany i chwalony).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
ale o szlifie miałem racje ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 20:16 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
ale o szlifie miałem racje ;d

No to wiadomo, acz to oczywistość jest ;-P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 16:57
Posty: 23
Lokalizacja: Kazuń
Pojazd:
Hmm... a powiedzcie mi jeszcze jaka jest różnica między alu a żeliwnym ... bo ja właśnie tego najbardziej nie rozumiem...
Sorry że tyle pytań, ale jestem zielony jeżeli chodzi o cylindry... o innym mam jako takie pojęcie, ale o tym ni w ząb :( :wink:




_________________

Jedna droga, jedno koło...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 16:57
Posty: 23
Lokalizacja: Kazuń
Pojazd:
A! I jeszcze ile kosztuje ten cylek od MK ?




_________________

Jedna droga, jedno koło...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 21:47 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
alu sie lepiej chłodzi.ale za to chyba nei mozna mu szlifa robic. z 700 zł to samo co polini




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy