Dzisiaj jest 12 mar 2025, 18:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2010, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Witam i jestem posiadaczem jakże nie udanego silnik morini tuning w podpisie i nie jestem zadowolony z osiągów . Mam kilka par karterów morini i tak dziś zdjąłem szpile od karterów tzn całego rozpołowiłem . Od kumpla kupiłem cyl od sr oryginalny lc za 60 zł i tak jak patrzyłem pasuje w kartery idealnie ale szpile z lewej strony są około o 4mm brakuje aby szpile pasowały . Skok korby jest taki sam jak w morini sworzeń 10 . I mam takie pytanie jak by zrobić otwór tzn 2 o równe 4mm i założyć dało by to rade ? Bo tak ten silnik po tunie narazie bym na nim smigał złożyłbym stary silnik na tym cylu i jak by to w miare chodziło to zrobić na tym po tunie i kupić odrazu jakiego racinga zmienić wydech i gaźnik i można by było smigać . Co wy o tym sądzicie ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ty Jarek a pompe to gdzie sobie do morini zalozysz jak ten cylek jest LC?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
no właśnie piszę tu aby ktoś za mnie pomyślał




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:41 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Morini też występowały w cieczy, więc pompę wody idzie kupić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:44 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Ja miałem parę cylindrów Minarelli w Morini, pasują idealnie, możliwości zakupu mocnego cylindra dużo większe, niż w przypadku Morini. Oczywiście LC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ale właśnie czy to się opłaca bo dla czego morini są tak nie podatne na tuning ? Np. wał seryjny jest mniejszy niż w minarelli .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
pompa to nie problem kupujesz na allegro i zakładasz nie wiem tylko :D czy w ac na magnecie są te otwory co się te szpilki nakręca do napędu pompy bo jak nie to musiał być tam nagwintować dziurki albo kupić takie magneto :)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:51 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
jarek337, ale chodzi Ci o Morini co siedzi w Italu itp?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Tak Franco Morini bo to były pierwsze silniki potem morini




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:56 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Do tych silnik jest już wał Top racing Evolution NG czy jakoś tak. Czyli poziom tuningu rośnie, więc możesz nawet jakiś mocny cylek od Minarelli założyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:57 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
jarek337 pisze:
Ale właśnie czy to się opłaca bo dla czego morini są tak nie podatne na tuning ?

Mały wybór mocnych cylindrów dedykowanych Morini (najmocniejszy to Hebo Manston Replica 70ccm), mały wybór wałów (praktycznie tylko Top Racing STD i Evolution), mały wybór wydechów, brak dzwonów tuningowych, konieczność wymiany przełożeń, brak wariatora klasy evolution.

Plusem jest to, że można kupić dużo części from Minarelli (cylinder, zawór membranowy, króciec, sprzęgło, kolektor momentu obrotowego, gaźnik, wydech - pasuje, aczkolwiek dużo lepiej w Morini leży wydech od Piaggio).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:00 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Van Holden, koledze chodzi o ten starszy Morini, do niego najmocniejszy cylek to Italkit Alu 70.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
BO może dać jakiego racinga od neosa ac ? Bo chyba rozstaw bylby ten sam i przeróbek by raczej większych nie było ? Dokładnie te stare morini (franco morini)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"


Ostatnio zmieniony 26 maja 2010, 21:01 przez jarek337, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:05 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Wiem o jaki silnik Ci chodzi. Normalnie zaciekawiło mnie Twoje odkrycie. Mam silnik od Itala, może zacznę kombinować też :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Bo tak swapa nie opyla się robić bo inne mocowania są i sapwać niby można ale nie czułbym się pewnie . Pożyczę jutro cylek od neosa i pobawie się bo można by coś tu zkiminić




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jarek ile ty juz kasy wlozyles w tego itala to glowa mała.Dobrze ze ci sie chociaz ta wygrana z mielocha 500zl troche zwrocila;d Jak bedziesz cos kabinował z tym cylkiem od neosa to zadz do mnie jak bedziesz chcial ci pomoge..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 11:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
pompe wody zaloz elektryczna :) a co do tych szpilek zaklej stare dziury po szpilkach i wywierc tma gdzie pasuja ci i wklej szpilki na nowo na taki klej




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 11:11 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy