Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2010, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Witam,
a wiec kupiłem nową świece (bo na tamtej bardzo słabo palił i zdychał natychmiast i strzelał z wydechu). Po wymianie kopnąłem i od razu odpalił ale jak wrzuciłem na jedynkę i chciałem ruszyć to miał muła strasznego nie dało ie jechać jak udało mu się wkręcić na obroty to wrzucałem dwójkę i to samo dalej już nie chciał iść. A jak wkręcił się na te obroty to jedynka była słaba kompletnie brak mocy. Wrzucę filmik jeszcze widać jak chodzi na wolnych obrotach bo na wolnych jest ok. Może filmik coś komuś da ? Gaźnik jest jeszcze nie wyregulowany może to przez to ? Wątpię w to bo by się jakoś rozpędzał byle jak ale jednak o on wcale nie chce jechać...
Filmik


Ostatnio zmieniony 26 maja 2010, 17:06 przez kubacki, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 18:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Sprawdź kompresje. :mrgreen: Chyba ze juz sprawdzałeś :?: :P




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 26 maja 2010, 18:03 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:20 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
slychac za wysokie wolne oboroty co wskazuje na zle wyregulowane gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Też mozliwe. Spada wolno z obrotow jakby zamało paliwa dostawał. Powiedz jaką masz dysze, jaka srednice gaźnika <ile mm> i od kiedy masz ten problem od zawsze czy od jakiegos czasu :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Gaźnik wiem, ze nie wyregulowany za wysokie obroty ma ale powinien jeździć i tak a nie jedź bo muli bardzo. Mam tak od niedawna. Gaźnik mam nowy 17,5mm nie wiem jaka dysza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:00 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
pęknięty króciec lub brak uszczelki pod króćcem . sprawfdz to i napisz. obejżyj króciec dokładnie, pomachaj gaznikiem i sprawdz czy się gdzieś nie rozłązi. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
A jaka uszczelka ? Możesz dać jej zdjęcie ? Króciec jest dobry niedawno go oglądałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wkręć o obrót śrubę od regulacji mieszanki przy gaźniku. Jeżeli się poprawi to albo tylko regulacja gaźnika albo łapie gdzieś lewe powietrze. Na 99% ma za dużo powietrza w mieszance.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Może łapie lewe powietrze bo mam uszczelkę samoróbkę :twisted:
Dzisiaj to sprawdzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tylko ja słyszałem jak by pierscienie dzwoniły ? czy to sprezynki od wydechu ?
Tak słucham i słucham, to raczej nie pierscienie. Zaglądałeś do cylindra zeby zobaczyć tłoka? Np odkrecając wydech widać go.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 17:50 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Świeca powinna być wygrzewana 30 minut , gdy odrazu zalałeś ją 'paliwem' dodawając gazu - prawdopodobnie mogłeś zniszczyć święce, powtarzam - prawdopodobnie ;) Pierścienie musiałby dzwonić, gyby były totalnie rozwalne - i wtedy odrazu by zatarły silnik ;) U mnie tak dzwonią np. klucze w schowku :d




_________________

Hondziałke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Rumek nie koniecznie. Ze odrazu silnik zatarty , bo pierscienie dzwonia.. Kumplowi dzwonia juz od ponad 3tyś km w skuterku chińskim. I 100% to pierscienie. Moc ma duża mniejszą , ale cylinder odrazu sie nie zaciera. chyba że pękną , albo juz takie przedmuchy będą ze smarowania dobrego nie bedzie, i tłok sie zapiecze.

Rumek , w opisie pod postem nie przesadziłeś ? 50ccm cylek masz? :D




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 18:00 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Kurde nie wiedziałem ze trzeba wygrzewać świece ale jak jeździłem nim to niskie obroty i w ogóle chodził trochę a wiec raczej świeca jest OK. To sprężyny dzwonią które wydech trzymają. I problem chyba tkwi w kompresji za małej. Uszczelka już puściła. Mam nie dopasowaną głowice do cylindra ale w tkaim sensie, że rowek na uszczelke musi miec głowica lub cylinder a ja mam tu i tu i niestety nie dizała jak powinien i pewnie to jest tego wina.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 20:12 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
masz rowek w głowicy i w cylindrze ? ;d jak to chodzi ? ;] masz glowice od nowszej wersji a cylinder od starszej , dokup glowice od starszej wersji albo caly orginalny komplet




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
no jakoś chodzi :P Gdyby to było takie łatwe nigdzie niie ma takiej głowicy :( poluje na taką od roku na gładką głowice i nic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 10:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Zrób mi zdjęcie. Moze na tokarce coś sie bedzie dało zrobic :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
wygląda dokładnie tak samo jak ta.
http://img17.allegroimg.pl/photos/orygi ... /977481099




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Znalazłem taką głowice http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1049077613
I wydaje mi się, że ona czasem może nie mieć rowków. Napsiałem do sprzedawcy i czekam na odpowiedz. Czy ta głowica jest na 5 śrub ? Do czego jest ten 5 otwór mały ? I niewiem czy bedą pasowały te dwa przewody z gaźnika bo moja głwoica ma inne wejwćie takie jak w głowicy ze zjdecia wyżej a ta ma jakies inne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Hmm no nie wiadomo czy będzie się to kompilować . A sprzedawca , pewnie nie będzie wiedział.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy