Dzisiaj jest 11 sie 2025, 19:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ja jak odblokowałem swojego to leciał mi realne 70km/h z dziurami w przyspieszeniu.
Nastepnie aby pozbyć sie dziur załozyłem rolki 5g i skruciłem tuleje waria aby miała długość 37,5 ,spręzynki hebo niebieskie i było lux 71km/h
Potem kupiłem wydech tecknigasa next-r i była porażka wyregulowałem go dopiero na rolkach 4g i sprężynie czarnej hebo na prędkości nic nie zyskałem stał się tylko troche mocniejszy.
Dopiero wario sportowe coś dało.




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 18:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
mka2004, a chciałem kiedyś kupić matrixa . dobrze że kupiłem te tgb bo wtedy cena była podobna trochę tgb droższe, a teraz 5500 kosztuje :roll: dobrze że kupiłem wczesniej ;d;d :) dobrze bo tutaj tylko zdjąłem blokady i 75-80 mialem na blacie licznik realnie pokazuje !! a w lato mam zamiar kupić LeoVince ZX - Dzwon Stage6- sprzęgło prawdo podobnie Stage6 ;) więc będę latał bo teraz mam zjechany dzown i kopa ma od 15 km/h chyba toteż i przez sprzęgło ale nie mam kasy ;D:D




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jakub3195, powiem ci szczerze że ja nie żałuje że kupiłem Matrixa nigdy mnie nie zawiódł zawsze odpala od pierwszego nawet w mrozy-20 odpalał bez problemu jeździ sie nim bardzo fajnie ale jest troche trudniejszy w regulacji i ma krótkie przełożenia co jest powodem małych osiągów.Jeździłem nim w bardzo długie trasy nawet do 200km na dzień z małymi przerwami a koledzy firmowymi skuterami musieli zawsze coś reperowac w czasie takich wycieczek.Jak bym miał wybierać jeszcze raz to też bym wybrał Matrixa
Narazie mój idzie 77km/h realne ale to nie koniec regulacji wycisne z niego jeszcze troche.I jeszcze jedna sprawa jak dobrze dotarty silnik to i dobrze bedzie chodził.
Mój znajomy docierał metodą emeryta hehehe i teraz też mu 60 km/h idzie.
Ja wybrałem inna metode i okazała sie skuteczna.




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 19:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
mka2004, heh a jaką metodę na docieranie ?




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 19:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
mka2004, a ja docierałem pierwsze dwa dni 25-30 później 100km + 10km/h i tak aż chyba do 40 km/h i potem 40km/h docierałem do 500km i rura już od 500, nie powiem przez ten czas docierania przy katowałem go trochę , ale mam już 5 tys prawie w niecały rok wbite i jak na razie śmiga tylko dzwon do wymiany i prawdopodobnie sprzęło i bedzie machina znów bo teraz nie ma mocy z początku obroty trzyma, ! ;]




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 19:41 
hehe to ja docierałem swojego do 100 km 30km/h a potem 40 z przyje**** do 50 i puszczałem :P i jak zrobiłem 300km to juz jeździłem na całej pi*** :P I chyba przedobrzyłem bo na prostej wyciska 6,5-7 tys obr a przecież podobne silniki wyciskają 8-10tys. obr :/




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 20:06 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 17:55
Posty: 53
Pojazd:
Ja mam focusa z identycznym setupem jak autor tematu tyle że mój focus jest z 2005r. I też leci około 63 licznikowe (licznik analogowy), zamówiłem właśnie parę nowych części do mojego focusa ale i tak uważam że na serii powinno być lepiej, kolega ma f-act z 2008r. i leci mu 80 km/h(licznik cyfrowy), skuter 100% seria...




_________________

Wydech :arrow: LeoVince TT
Wariator :arrow: Hebo NG
Rolki :arrow: 4g Stage6
Sprężyna dociskowa :arrow: Hebo Niebieska
GasBox :arrow: Malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 9:07 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 19:52
Posty: 66
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
medyk94 pisze:
hehe to ja docierałem swojego do 100 km 30km/h a potem 40 z przyje**** do 50 i puszczałem :P i jak zrobiłem 300km to juz jeździłem na całej pi*** :P I chyba przedobrzyłem bo na prostej wyciska 6,5-7 tys obr a przecież podobne silniki wyciskają 8-10tys. obr :/


No ale wymieniałeś moduł?? On też blokuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 13:56 
mam odblokowany przeciełem kabelek różowy i na stopkach 10tys :mrgreen: jakbym potrzymał dłużej to by z 11tys. złapał :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł: Odnawiam..
Post: 28 maja 2010, 9:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 18:21
Posty: 64
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Chciałbym jeszce jedno spytac czytałem ze mozna skrócic tuleje z wariatora..
Co to da?i Jak to zrobic ??? Prosze o odpowiedz.
I czy zwiekszy mi sie V-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:01
Posty: 169
Lokalizacja: jestem?
Pojazd:
Zwiększy się V-max.




_________________

Tuning Mechaniczny:
S tuningowany wariator
Dzwon sprzęgła WM d112
Dysza 65
Rolki (jakieś lekkie)


Tuning optyczny:
Manetki Flame Żółte
Naklejka Masso
Diody Led w lampie

_______________________________________
72 Km/h (Realne) z dobrym przyśpieszeniem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 13:33 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
a o ile ja skrocic?2mm?




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 13:53 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
ja bym nie skracał więcej jak milimetr, bo później możesz mieć problem ze startem.
Chyba że zaopatrzysz się w te milimetrowe podkładki to możesz skrócić więcej i jakby co dosztukować potem podkładką :P




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 9:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 8:49
Posty: 38
Lokalizacja: Stare Juchy
Pojazd:
Może ktoś chce kupić odblokowane kolanko do matrixa???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 11:12 
*

Rejestracja: 31 maja 2010, 11:07
Posty: 12
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
marecho04 ile te kolanko i dlaczego tak drogo? wszyscy maja ten sam problem ja tez mam Matrixa 5k przebiegu 2008 rok i przy 60 odcina, przy starcie w "sprincie" do tej 60 są dziury w gazie tez nie wiem o co chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy