Dzisiaj jest 12 mar 2025, 17:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2010, 18:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Witam.Zdarzyła mi się bardzo nieprzyjemna przygoda a mianowicie zawadziłem tłumikiem o beton.Jak nie trudno się domyślić tłumik oderwał się razem z kominem cylindra.Posiadam wydech Leo Vince ZX i TGB 303 RS czyli silnik morini.

1.Czy da radę dokleić/dospawać ten komin cylindra czy jedyne wyjście to wymiana całego cylindra?(klej do metali)
2.Czy ta mała wgniotka na kolanku na zdjęciu będzie miała wpływ na późniejsze osiągi?
3.Czy ''Podwyżka amortyzora''Podniesie troszke wydech gdyż jest bardzo nisko.

Na dole zamieszczam zdjęcia ;/
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Z gory wielkie dzieki.

Jeżeli nie da rady dospawać/dokleić to jaki cylinder polecacie do TGB? Dodam,że posiadam tłumik Leo Vince ZX więc jakis cylek zgrywający sie z tym tłumikiem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 18:16 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Opowiedzi na twoje pytanie
1-Chyba zostaje ci kupić nowy cylek bo nie bawił bym się w spawanie tego lepiej kupić nowy jakiś 70ccm sport i bedzie dobry do zx-a
2-Raczej taka wgniotka nie wpływa na osiągi
3-Tego nie wiem ale raczej podnosi tył skutera a nie silnik dlatego tłumik bedzie w takej pozycji w jakiej był




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 15:02
Posty: 54
Lokalizacja: Jędrzejów
Pojazd:
ja bym spróbował skleić jakim dobrym klejem do metali. Ciężko to powiedzieć czy wytrzyma.




_________________

...::::PIAGGIO nrg MC2::::...
...:::''' http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 83''':::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Właśnie mam dylemat czy kupić klej i spróbować bo cylinder wymianiałem niecały miesiąc temu;/ więc moze spróbuje klejem?? I czy taki klej by troche wytrzymal??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Może lepiej by było pospawać i zeszlifować?
Ale lipa. Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 18:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
A mnie spotkało to samo :D Oddałem u nas do takiego pro mastera :D Ma specjalną spawarkę itp itd . Koleś jest w ogóle mega . Jedyna opcja to zespawać nie wiem czy każdy się tego podejmie . Potytaj spawaczy u ciebie w mieście




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 19:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
dobra a ty miales cylinder żeliwny czy aluminiowy bo to dwa różne typy spawania??
A jaki cylinder polecacie do Morini żeby podpasował sie do Leo Vince ZX?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
przedłużka podnosi silnik wiem bo mi podniosło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 20:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Żeliwny odlew .




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Aha to jednak przedłużka podnosi wydech i cały wydech??? Jeżeli tak to jaka była by najodpowiedniejsza 6.5 cm???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 13:30
Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Jak skleisz dobrym klejem to wytrzyma mój znajomy też urwał ten kominek i przykleił klejem i trzyma już z 5 miesięcy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
krzysiek39, podwyzka nie podnosi tylko obniza wydech .. bo dociskasz silnik bardziej cylem w góre . Wiem bo sam mam przedłużkę 7 cm :)




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
ja mam 7cm "samo-róbkę" i jest git malina na zakrętach centralna podnóżka tarła a kładłem się ostro teraz bardziej się kładę i nic nie ociera :P

EDIT//
szwedo22 pisze:
krzysiek39, podwyzka nie podnosi tylko obniza wydech .. bo dociskasz silnik bardziej cylem w góre . Wiem bo sam mam przedłużkę 7 cm :)


kolego chodzi i kolanko przy cylku nie o komorę :)


Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 21:37 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 21:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
szwedo22 coś ci sie chyba pomyliło, jak dajesz przedluzke to caly silnik na wahaczu idzie do góry




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 12:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Dzisiaj sprawdziłem z czego wykonany jest oderwany kawałek i cylinder,ku mojemu zaskoczeniu wykonany on jest z żeliwa.I tu pojawia się moje pytanie:Czy można spawać żeliwo i czy długo by to trzymało?? Nie chodzi mi o amatorskie spawanie tylko o profesjonalny zakład.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 12:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
podwyżka ci go jescze obniży. i tak można zespawać żeliwo . napewno spawacz ci to zrobi i będzie siedziec




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13


Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 12:34 przez meblorz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 12:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
meblorz pisze:
podwyżka ci go jescze obniży. i tak można zespawać żeliwo . napewno spawacz ci to zrobi i będzie siedziec



Nie rozumiem...mógł byś wytłumaczyć???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 19:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
A Jeżeli musze już wymieniać ten cylinder to jaki mi polecicie dodam że posiadam Leo Vince ZX i myślę nad żeliwiakiem POLINI co sądzicie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
lub coś pokroju malossiego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 19:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Malossi również jest dobre ale żeliwo ma to do siebie,że po zatarciu można zrobić szlif a zatarty cylinder aluminiowy tylko do śmieciu.


Edit: To co sądzicie o oddaniu cylindra do spawania??? Bo pobodno żeliwo da rade ladnie pospawać?


Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 17:12 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy