Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 22:35 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 11:31
Posty: 2
Lokalizacja: Witkowo
Pojazd:
W NewDink 50 sposób powyższy także działa - pobawiłem się dzisiaj specjalnie na nietuningowanych bebechach, aby sprawdzić ten sposób...

Co prawda trochę inaczej się skuter zachowuje (obroty max ok 8200, więcej nie robiłem bo nie jest to już "dynamiczne wchodzenie na obroty" jak do tej wartości, a z 2giej strony nie zależy mi na "żyłowaniu skutera") - przy wzroście prędkości o 7 km/h (czyli do ok 70 / 72 km/h, co przy "masie własnej New Dinka 50", nie jest złym wynikiem).

Jak na "darmowy tuning" sposób ok jest - dzięki autorowi tematu, za info.


Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 22:41 przez Raferti, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 22:48 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:26
Posty: 12
Pojazd:
czy nie ma ryzyka że może pęknąć wał albo coś innego może się stać?? Bo ja już dawno chciałem zdjąć ale kolega mechanik odradził. a jaka jest wasza opinia??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2010, 22:49 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:26
Posty: 12
Pojazd:
czy nie ma ryzyka że może pęknąć wał albo coś innego może się stać?? Bo ja już dawno chciałem zdjąć ale kolega mechanik odradził. a jaka jest wasza opinia??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 2:17 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 11:31
Posty: 2
Lokalizacja: Witkowo
Pojazd:
hm - powiem tak, w kymco NewDink mam przejechane już 12tyś km, na cylku 80 cm, obroty trzymałem przeważnie w granicy 8tyś, co dla 4T wydaje się rozsądne w miarę (w New Dinku jednak miałem "lukę" pomiędzy 7500 a 8000 tyś/obr przy nieodblokowanym CDI i cylku 80 cc - obroty wchodziły "większe" - co było zarówno słychać i widać na obrotomierzu, a speedu nie było większego - akurat w ND ten tuning CDI mi zwiększył prędkość, mimo że "staram się trzymać" tych samych wartości obrotów podczas jazdy), a cały czas mam wał standardowy Kymco.

Wiadomo - każdy sam ryzykuje, nie w każdym moto wał będzie tak samo wytrzymały (w chińczyku może bym wymienił, kymco jednak - co o nich by nie sądzić, bo są tacy dla których to to samo co zwykły chińczyk - ma wytrzymalsze podzespoły niż produkty z Chrl), przy zachowaniu jednak obrotów w granicach rozsądku, tym sposobem uzyskamy trochę speeda.

Ty z tego co widzę masz hondę, więc tu są jeszcze mniejsze obawy o jakość podzespołów.

Podsumowując - trzeba jednak być świadomym ryzyka każdego tuningu.


Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, 2:32 przez Raferti, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 8:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Raferti pisze:
Ty z tego co widzę masz hondę, więc tu są jeszcze mniejsze obawy o jakość podzespołów.

Kymco a Honda to prawie to samo.
Co do wału ja miałem zrobione na cyl 50ccm 18tyś km wsadziłem cyl 72ccm i mam już z 23tyś i wsio oki :P Więc przy samym odblokowaniu modułu bez cylindra nie powinno w 100% nic się stać :D

Raferti pisze:
dzięki autorowi tematu, za info.

Proszę bardzo :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2010, 13:03 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:26
Posty: 12
Pojazd:
Ja mam Hondę sfx i w ciągu dwu8ch lat 2 razy wymieniałem tłok i raz był robiony szlif. Jak dochodzi do 40 km/h to troszkę przymula i już dobrze a we dwóch to w ogóle ale jak się rozbuja to idzie...;d i dlatego chcę zdjąć tą blokadę na module mam już z 25000 tys km.
co o tym sądzicie....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2009, 19:07
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
1peter pisze:
Nietrzeba nowego modulu .
Ja mam podlaczone cos takiego .
http://shop.ebay.de/i.htm...egrenzen&_rdc=1
I to dziala.

spoko
a gdzie się to montuje i jak?
czy można to gdzieś kupić w polsce?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Mozesz .
Poszukaj na Ebay.pl jesli masz na nim swoje konto to mozesz kupowac tez na ebay.de bez dodatkowej rejestracji.
To jest to samo jak w Allegro.
Podlaczenie jest dziecinnie proste .
1 kabel -
1 kabel +
1 kabel CDI
1 kabel stacyjka
mi zajelo 30 min z zdjeciem obudowy.
Mozesz tez samemu takie cos zmajstrowac.
Prosze o wyrozumialosc = sciagniete z innego forum.
http://www.skutery.net/forumBB/viewtopic.php?f=3&t=851




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..


Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, 20:07 przez 1peter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2010, 15:02 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:26
Posty: 12
Pojazd:
Obrazek

mam taki moduł (z jedną wtyczką) gdzieś widziałem gdzie trzeba przeciąć ale nie pamiętam tej stronki:( pliska pomóżcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 15:04 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:26
Posty: 12
Pojazd:
Na module jest takie oznaczenie : CI665A
92 7.2
08




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Szukaj. Tu jest poradnik jak w agilce odblokować a tego to ja nie wiem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 15:04 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
a ja dzisiaj przecielem te dwa fioletowe kabelki w super 8 i prędkość wzrosła o 7 km/h
czy jak przetne tak jak na zdjeciu to wzrośnie czy nie?? przecial bym ale nie chce popsuc modulu




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 15:06 przez kalus96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 18:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
W s8 raczej to nie działa. Tam masz tak jak mówiłeś te dwa kabelki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:57 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Piórek, a jakie masz rolki

...

na pasuje hebo ng od bws :( :cry:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Piórek pisze:
>Malossi multivar- rolki 6g


Czytaj dokładnie.


Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 13:44 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 22:11 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
teraz ma 3,8 i leci 68 i ma niezlego kopa jak na serie 4t ale zakladam cos kolo
8 g




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 8:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Wsadź cylek głowicę i wałek sport taki z allegro. Skuter nabrał mocy jak nie wiem :P Na piachu ryje jak głupi. A na koło bez problemu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 12:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Piórek, Jaki sport wałek?? Chodzi ci o wał?




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 17:34 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2009, 17:32
Posty: 136
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
daniel993 pisze:
Piórek, Jaki sport wałek?? Chodzi ci o wał?

Wałek rozrządu




_________________

KoNiEcZkO ;>

Airsal Sport 85cc
Polini Speed Control

SPRZEDAM!! SPRZEDAM!!
http://allegro.pl/kymco-agility-50-85cc ... 42809.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 23:10 
*

Rejestracja: 23 cze 2010, 20:22
Posty: 2
Pojazd:
Wlasnie przecialem modul w moim kymco agility predkosc wzrosla o12km wchodzi na obroty lepiej, ale pojawil sie problem kiedy go odpale chodzi luz ale po krotkiej przejazdzce kiedy dodaje gazu dusi sie i gasnie kiedy potrzepie nim na boki ma ta przepasc daje gazu dusi sie ale wkoncu pociagnie. Macie jakies pomysly ?? wy tez tak macie??
Czy musze teraz wymienic dysze bo przez to sie dusi?? proby regulacji gaznika nie daja nic.
Zapomnialem tez dodac ze odkrecalem pokrywke gaznika i wyciagalem iglice ale zlozylem takjak bylo poza tm na iglicy nie ma regulacji wiec nie wiem.


Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 23:32 przez lukaszlukasz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy