Dzisiaj jest 30 kwie 2025, 15:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2010, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam jestem zainteresowany do czego potrzebna jest ta cienka blaszka przy pierscieniach, dostalem ja kiedys do mojego cylindra 60cc i nie zalozylem. Aktualnie i tak mam swoj seryjny cyl, ale zastanawia mnie do czego byla ta blaszka.
Tu przyklad blaszki:

http://www.keeway-sklep.pl/silnik/pierscienie-tloka-50-ccm-masso/

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 19:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
"Pierścienie do seryjnego tłoka 50 ccm.
W zestawie znajdziesz :

- pierścienie(2 szt.)
- sprężynę pierścienia."


To chyba jakoś naciąga pierścienie...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 19:50 
ona może być pod górnym lub pod dolnym pierścieniem, ale zostawmy to komuś kto już to zakładał :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Też miałem w zestawie tą blaszkę, do niczego mi nie pasowała, więc wywaliłem, a na co mi to :D teraz po przejechaniu 500 km po szlifie lata jak szalony :) w sensie pozytywnym :D


Ostatnio zmieniony 31 maja 2010, 8:10 przez krychulol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 8:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
ona jest taka nie okrągła, taka wyginana ? ja dałem ją pod dolny pierścień kiedyś, to ma niby pierścień dociskać mocniej do ścianek i zwiększać kompresje ;)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
sieku - tak masz racje ona daje większą kompresje zakłąda się pod dolny pierścień :mrgreen: (większa około 0,5 atmoswery - więc może być zbędne jak kto woli :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy