Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sty 2010, 22:47 
*

Rejestracja: 18 sty 2010, 21:59
Posty: 17
Pojazd:
Cześć
Mam taki problem jakie rolki wybrać do mojej agilitki, (mam zdjęte tylko dwie blokady na wariatorze i gaźniku) seryjne rolki były 6,5g i v-max był 66km/h-67km/h lecz po jakimś czasie odkręciłem wariator i zobaczyłem że rolki się starły więc zakupiłem 7,5g lecz skuter miał wtedy straszne dziury w przyspieszeniu a v-max był około 68km/h. Kupiłem wtedy drugie rolki 5,5g i skuter ma super przyspieszenie (seryjne agility z zdjętymi wszystkim blokadami odstawiłem na jakieś 20m z startu) lecz v-max jest 62km/h. Teraz zakupiłem moduł odblokowany (nie testowałem go jeszcze) i chce zęby mój v-max był około 75km/h (licznikowych) ponieważ będę dojeżdżał do szkoły codzienne jakieś 15km. Mam takie pytanie do wszystkich użytkowników Kymco Agility jakie mają rolki w swoich agilitkach i jaki mają v-max?


Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 22:53 przez cyfer1993, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
ja ci radzę kupić zestaw startowych rolek(najlepiej Stage6 albo innych markowych firm byle nie jakieś chińskie za 20zł np. marki AWINA) i wtedy będziesz mógł sobie dobrze dobrać rolki :cool:
P.S. jaką masz dysze i jaki kupiłeś moduł :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 18:30 
*

Rejestracja: 18 sty 2010, 21:59
Posty: 17
Pojazd:
Dyszę mam 82 a moduł kupiłem ten
http://www.rooader.pl/okno_ara.php?k=katalog&w=wyszukaj&n=67&d=4&d1=40&d2=188&d3=0
mam tez 15 % centralkę i zobaczę co się będzie działo jak ją założę


Ostatnio zmieniony 21 sty 2010, 18:32 przez cyfer1993, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Ja mam 6 g i idzie szybko (biorę chińskie 2t) v-max jaki mi się udało uzyskać to powalające 82 km/h bez wiatru po prostej. Gdzieś już wstawiałem zdjęcie na forum jako dowód bo nikt nie chciał wieżyc. I to było na cylindrze 50 ccm.




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Ej sorry, że tu piszę i zadaję tak głupie pytanie ale: gdzie znajduje się ten moduł zapłonowy i co tuningowana wersja mi daje :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 23:01 
*

Rejestracja: 18 sty 2010, 21:59
Posty: 17
Pojazd:
A ty masz Vitalke 2T czy 4t a moduł jeśli masz zablokowany daje około 5-10km/h :cool: a jak odblokowany to nic a moduł pewnie przy rami w okolicach tłumika wersja 2t a 4t koło akumulatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 13:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Przecież w Polsce sprzedają tylko 2T... Ok czyli moduł daje 5- 10 km\h, które drogą nie chodzi... THx :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 8:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
adam998z, ale masz seryjny moduł odblokowany czy nie??? bo jak masz zablokowany to się opłaca ale jak odblokowany to szkoda kasy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 10:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Moduł full seria zablokowany. Ja tylko chciałem się dowiedzieć gdzie dokładnie się on znajduje... Nie chcę go wymieniać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 19:14 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 9:17
Posty: 3
Pojazd:
Dziwna sprawa.. Przy zablokowanej agilitce (2009r) jechałem 50km/h po zmianie tuleji i odblokowaniu modułu 68km/h a po zmianie rolek z 6,5g (seryjnych) na 5,3 skuter jedzie 75km/h i przyspiesza znacznie lepiej. Zaczynam wątpic ze w kazdym skuterze reguła "im lzejsze tym straci na prędkości" sie sprawdza , pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 31 maja 2010, 19:20 przez levy93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 19:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
levy93 Na tym polega regulacja :) Twój skuter nie osiągał pełnego zakresu obrotów na rolka 6.5g ale za to na tych 5.3g widocznie ma najlepsze obroty i w tedy czuje się najmocniej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy