Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jak docierac ?
Post: 30 maja 2010, 9:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Cylinder po szlifie. Polini Sport 70ccm ; D
Jaka jazda ? Ile km? Mozna sprawdzac mu v maxa na dotarciu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 10:12 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
NIE.Do 500 km nie przekraczaj 3\4 manetki,nie startuj z pełnych obrotów i gaś go na chwile co 50 km.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 10:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Tupac, Hahahahhahahah większej głupoty nie słyszałem...

Dociera się 400km do 100 km jedźij tak 40-50-60 ale raz na luzie od 60 do 40 i maneta prawie na ful do 60 i potem 50 55 itp po 100km 65-60,bo on teraz się musi ułożyć wiem,bo sam docieram mam już 30km przejechane a przerwy rób co 10-15 minut jazdy,bo się teraz grzeje jeszcze bardziej,bo jest tarcie dużo większe z 10 przerwy styknie;p




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2


Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 10:18 przez Kali15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 10:27 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Przeczytaj sobie instrukcje montażu i użytkowania cylindra polini sport-racing.Chyba że nigdy nie kupiłeś nowego cylindra i owej nie widziałeś na oczy.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 14:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Kali15, Nie bedzie za wysoko ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 14:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Nie,
1.Dynamiczna jazda
2.Na początku zrób 15km i zrób przerwe 10min.
3.Nie przegrzewaj i dynamicznie czyli 3/4 manetki i od czasu do czasu pełne otwarcie.




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Kali15, ile to jest od czasu do czasu u Ciebie ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 15:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
z 1minute




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Kali15, czyli co minute mam mu dawac full ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 18:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Nie od czasu do czasu piz*a przez 20 sec.




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2


Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 18:14 przez Kali15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 18:39 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Tak to go zatrzesz!!
Na dotarciu full maneta ?? :shock: wiesz dziecku co ma 14 lat ...docieraj przez te 100 km powoli 45 rób postoje dolewaj więcej oleju do baku chyba że robisz mieszankę to 30mm na litr styknie i ciągle wachluj manetka żeby nie jeździć ciągle z ttymi samymi obrotami ...
najlepiej dam co post Kolegi z tego forum jak to sie powinno robić ...


i tak co do docierania...

na mineralnym oleju jest najwieksze tarcie więc najlepiej cylek sie dotrze
po ok 320km dajemy pół syntetyk by stopniowo obniżać tarcie w końcu po ok 500 lejemy syntetyk i mozemy wkońcu jak

nam sie spieszy nie rozgrzewać maszyny bo na docieraniu nie rozgrzany silnik i cała rura to smierć dla pierścieni/tloka/tuleji

a wiec na mineralnymjest wysokie tarcie typowo aluminiowe kity dociera sie na mineralnymi i poprostu krecimy obroty
ale zeliwo łagodniej sie dociera bo mocniejszy materiał
pierwsza jazda... odpalamy dajemy mu pochodzic by nabrał temperatury i troche gazujemy by wchodził na obroty
nastepnie pierwsze 20km śmigamy te przepisowe 45 i dajemy mu odsapnąć co 20km bo ac i wtedy po rozgrzaniu smigamy tak nie opornie
sie rozspędzajac i smigamy 60km/h po ok 100km pokolejnym rozgrzaniu dajemy mu mocniej do pieca czyli 70 km/h
po przejechaniu tak 260 rozgrzewamy silnik i mozemy wkońcu powoli rozpedzajac sie aż do v-maxu i pamietaj nigdy nie puszczaj gazu tylko
stopniowo schodź z obrotów no i tak z 5 razy osiagniesz ten v-max i masz juz te 300 no to lejemy pół syntetyk i dajemy już 70 normalnie
troche gwałtowniej wchodzac na obroty pare razy v-max i masz jzu 500 no to lejesz syntetykis ie ciesz jazdą ale pamietaj ac to moze sie przygrzać wiec nigdy
nie smigaj na 100% mozliwosci motoru tylko na 70% by nie zajechać maszyny
pozdro ;)




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Zmieni coś to jak będę od razu wlewał syntetyk ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 20:52 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
tak bo jest mniejsze tarcie... Ale poł syntetyk możesz lać potem na syntetyka..




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
mówią ze minerala nie należy lać ;]




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 21:02 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
raczej to nie ma żadnej różnicy jaki lejesz na syntetyku też możesz docierac ;p
pierwsze 100 km nie ma ch*** ze masz opchote dac w pi** bujaj sie 40 do 45 jak 70ka
a potrem od 100 do 300 mozesz dawac ale nie na max manete i nie dluzej niz 5-10 sek
trzymaj się tego a będzie dotarty jak powinno byc ! :twisted:




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 21:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Dibeisi, Weź się przymknij jak nie wiesz,bo napisałem wyraźnie po 100km można lekko dać na full czytaj ze zrozumieniem tak się dociera według motomana czyli najlepszego poradniku o docieraniu i nie 45,bo się nigdy nie dotrze trzeba tak jakby szarpać manetką od 40 do 60 raz 55 raz 60 i na luzie zjechać do 40 i potem gaz do 60 i tak sobie latać te 100km a potem tak samo ale do 65 po 200km 70-75 itp.Motor w czasie docierania potrzebuje obrotów...

Link:
http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2


Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 21:46 przez Kali15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 22:08 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
umiesz czytać ? yak się dociera cylki aluminiowe ? w biegówce! czyli ktm ... a nie zeliwne cylindry




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 11:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Kali15 pisze:
Dibeisi, Weź się przymknij jak nie wiesz,bo napisałem wyraźnie po 100km można lekko dać na full czytaj ze zrozumieniem tak się dociera według motomana czyli najlepszego poradniku o docieraniu i nie 45,bo się nigdy nie dotrze trzeba tak jakby szarpać manetką od 40 do 60 raz 55 raz 60 i na luzie zjechać do 40 i potem gaz do 60 i tak sobie latać te 100km a potem tak samo ale do 65 po 200km 70-75 itp.Motor w czasie docierania potrzebuje obrotów...

Link:
http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=



Docieranie wg "motomana" znam 3 osoby co tą metodą zatarły silniki




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 15:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
No ja też dzięki motomanowi mam cylinder do ponownego szlifu :roll: Pierwsze 100km zrobiłem na lajcie, delikatnie, a później tak jak kazał ten pan. Efekt: po 200km skutera w ogóle odpalić nie mogłem, zdjąłem cylinder i klapa. Zero kompresji.
Oleju miał wystarczająco dużo, chłodzenie miał bardzo dobre. Przegrzany nie był. Może miałem pecha:P

Dlatego teraz mam zamiar docierać tak:
Pierwsze 100km leciutko na 1/2manetki. Po 100km tak do 200 różnymi obrotami max do 3/4manetki. Po 200 do 300 bez żadnego katowania. Różnie. Raz wolniej, raz szybciej. Cały czas nie przegrzewając cylindra. Po 300 zacznę jeździć tak jak codziennie(czasem full manetka, czasem 40km/h, czasem 70, zależy jaki mam humor:P).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 22:13 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dla pewnosci lepiej docierac te 500km niz 300...
Napewno pierwsze 100km ostroznie... Na kilka sek mozna odkrecic max manetke, poniewaz silnik powinien chodzic w kazdym zakresie obrotow, ale to nie przez dluzszy czas tylko kilka sek!! Jezdzic 40-50 nie wiecej. Nie startowac z pelnego gazu max 1/2 manetki. Po 200km mozna juz troszke szybciej i dodawac wiecej gazu, ale oczywiscie z umiarem bo dalej swiezo docieramy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy