Dzisiaj jest 04 maja 2025, 15:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2010, 21:43 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:17
Posty: 40
Pojazd:
Siema. Dwa dni temu postanowiłem podjechać do serwisu, żeby mi odkręcili dzwon i dokręcili tylko troszkę lżej, ponieważ za Chiny nie mogłem go odkręcić. Ok dokręcili z mniejszą siłą, wszystko cacy, ale jeszcze przed odkręceniem oblukałem to sprzęgło i zobaczyłem, że są lekkie luzy na tym wałku sprzęgła. Tzn. w przód i w tył rusza się może z max do 0.5mm, oraz w górę i w dół ok 1-1,5mm. Wcześniej nie zwracałem zbytnio uwagi bo nie było mi potrzebne grzebanie przy sprzęgle. Dobra teraz do sedna. Odkręciłem dzisiaj przekładnię i jak zaczynam dawać lekko gazu to zaczyna jakby wibrować przez moment na niskich obrotach dosyć mocno, jak już dodam gazu to jest ok. Zauważyłem jeszcze, że nawet na dziurach jak jadę to mi stuka, wydaje mi się że to stuka o ten bolec który jest na końcu wałka i wchodzi w taką tulejkę w pokrywie przekładni przez te właśnie luzy. Wcześniej przed odkręcanie nie zauważyłem drgań, przy okazji przetarłem jeszcze trochę okładziny sprzęgła grubym pilnikiem. O co chodzi z tymi stukami???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 8:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
To że wałek sprzęgłowy ma luzy to normalne... bo ono jest łozyskowane w pokrywie jeszcze ... a co do stukania i wibracji to może być wina paska...u mnie tak było




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 11:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Wałek może ruszać się w Twoją i w przeciwną stronę ale w górę i w dół chyba nie powinien. Przez to mogą być te stuki i wibrację. Więc sam se odpowiedziałeś na problem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 11:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Tak jak koledzy npaisali, ze walek ma luz i sie rusza na prawo i lewo troszke. A poza tym bynajmniej u mnie pasek tez lekko wibruje na wolnych obrotach, jak i podczas dodawania gazu ale to chyba normalne? A co do odkrecania dzwonu w Twoim serwisie nie maja pneumata ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 14:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Też mam takie luzy..I mi nic nie puka.Jednie bendix na tuleji w pokrywie..:P

wiq_27, a po co pneumat?Ja wszystko dokręcam lekko ręcznie..Dokręciłem raz pożądnie i gwint na wale mi padł..I teraz dokręcam leciutko i wszystko ładnie chodzi a śróba po czasie sama się dociąga..

Jak u ojca w aucie na stacji koleś koła pneumatem dokręcał to dak dokręcił,że ojciec jeszcze sam kluczem poprawiał po nim..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
DrivterGSI1, no ja tez sam kluczem dokrecam i zgadzam sie z tym co powiedziales ale wydaje mi sie ze w serwisie zrobili by to pneumayem bynajmniej u mnie ;] zrabali by ale by zrobili xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:17
Posty: 40
Pojazd:
No tak ale wcześniej tego nie było czyli przez 3900km nic się nie działo. Szczególnie stuka jak jadę po dziurach. W sumie to można przeżyć ale wolę się upewnić, bo nie chcę, żeby pewnego razy mi coś w drodze dupło :P Jeszcze jak dodam gazu na podnóżkach to skuter zaczyna mocno wibrować i przesuwa się, przedtem też tak było ale nie aż tak :D




_________________

Keeway Ry-8
-odblokowany
-Tecnigas Next-R
-rolki 5g
-dysza 47,5
-sprężyna centralna Hebo +50%
-sprężynki Hebo niebieskie

Osiągi: 61-65 km/h
Jeśli wiesz co zrobić by szybciej jechał, pisz :D:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
to bedzie wina łozyska wałka sprzęgłowego na 100%...mały koszt i sporo roboty;/




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 22:44 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ja miałem identyczny problem . zaledwie 2 dni temu go rozwiazalem :) tez mi sie tak ruszalo, a przy tym po dluzszym czasie spadla mi moc, wiec postanowilem to wymienic, mechanik powiedzial zebym wymienil caly komplet sprzegla. zamowilem z allegro za 70zl i idzie jak burza. silnik na oryginalnym sprzegle tak dobrze nie chodzil;d duzo lepiej teraz jest:)




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy