Dzisiaj jest 23 lip 2025, 12:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
około 11/12 tysięcy, ale nawet przy nisko obrotowym cylindrze o większej pojemności powinno się zmieniać łożyska przynajmniej ;)




_________________

Peugeot 406 :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 18:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
medyk94, więc zdejmij go i się przejedź nie jestem pewny w 100% no ale przecież odkręcenie 3 śrubek to nie jest dużo roboty ;p




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 20:16 
ok jutro kupie olej do przełożeń (bo sie zębatka cofnęła z wałka i musiałem wszystko rozkręcać) :P , zaleje go i spróbuje odkręcić ten slincer i bez niego się przejechać :mrgreen: szczerze to wszyscy radzą żeby bez tego się przejechać, ale jakoś w to nie wierze :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
To nic nie daje, poniewaz w komorze renesansowej jest pelno jakis blokad komor itp i tam przechodzi taka ryrka cienka tylko dopiero jak wybebeszysz to bedzie moze cos dawalo, w tej chwili nawet nie bedzie chodzil glosniej bez tej koncowki.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 16:11 
niestety muszę potwierdzić słowa BlackSmith, jeździłem bez tego slincera i nic nie daje, także chyba będę musiał wybebeszyć ten wydech :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
medyk94, lepiej zapodaj jakiś TECNIGAS NEXT-R LUB LEO VINCE ZX/ jeśli gorzej z kasą to ten 1 ale możesz używkę kupić ZX co polecam sam kupuję w lato ;)




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 19:17 
kurde, najpierw muszę sprawdzić kumpla yasuni racing( tak pisze na wydechu ale nie wiem czy to Z czy R :P ) tylko że on jest troche przerobiony bo slincer ma wewalony w środek tłumika i jest na prosto nie zagięty :P i nie wiem czy to może wpływać na osiągi, on kupił skuter już z tym tłumikiem. Jak coś to w jutro zdam relacje z tego przełożenia tłumika i wtedy będę sie zastanawiał jaki kupić :P
PS. Jednego sie boje: że ten tłumik nie da v-max tylko przyśpieche :?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 19:57 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
medyk tez sie balem...
i wiesz co ? tak sie stalo.tylko przyspiecha.
tec next r,rolki 4.7




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:30 
no właśnie i to będzie tylko strata kasy i teraz żałuje że wziołem tego chinola( a niby miał być szwedzki :angry:) a mogłem sobie dozbierac i kupić jakąś porządną Yamahe TZR 50 i bym sobie popylał a teraz nawet byle simson mnie weźmie :evil:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
nie martw sie mnie tez wszyscy wyprzedzaja.
moj mial byc austriacki.




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
A ja sie kulam 75-80 realne i wszystkich wyprzedam moim keewayem :cool:




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 21:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
BlackSmith, wpadaj do mnie do kadzidła to się zdziwisz jak cię moim tgb na zablokowanym tłumiku śmignę .. te kiłeje zero przy śpiechy mają więc tutaj nie wkręcaj bo kolega ma , ma zablokowane wario, tłumik odblokowany ale nie ma ze startu nawet szans a ja mam dzwon zajechany i sprzęgło pewnie też !! do tego na zablokowanym tłumiku wyciska mi leciutko 65 -70 i czasem ponad 70 !! jak miałem odblokowany to 75 -80 !
co do chinoli ze są austryjackie lub jakieś, chodzi o to że mają silniki na licenjci skuterów austryjackich, jakie to są to nie wiem ;p




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 21:22 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 15:03 
mój jest blokowany na przełożeniach i h** !! :P żebym miał odblokowane to bym też śmigał 80 a tak aby 60 z górki 68 :evil: Może wiecie gdzie można znaleźć odblokowane przełożenia?? Albo to wina cylindra, bo wyciska tylko 6,5 na prostej a z górki 8 tys. obr. a może jak bym włożył cylek od keewaya np RY-8 to by więcej obrotów wyciskał????
PS. Wtedy napewno bym zamykał licznik :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 15:05 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 15:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
sa po stronach tylko kolo 300 zl kosztuja




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 15:06 
a co z tym cylkiem ? Można było by się pobawić żeby wyciskał więcej obrotów ??


Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 15:06 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 7:59 
odświeżam
Czy po portingu cylindra obroty dużo wzrosną ??? :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 8:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
tak wzrosną i to nawet sporo, zmień moduł bo masz zablokowany jak Ci takie małe obroty kręci, jak się boisz sam robić porting to na pewno ktoś z forum Ci to może zrobić za jakąś opłatą, ja Ci moge zrobić ;P




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 8:56 
sieku, aha, no to tak moduł mam odblokowany(przecięty różowy kabelek) no to ile byś chciał za polerkę głowicy, rozwiercenie okna wydechowego i polerkę kanałów?? :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 13:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
ten kabelek to nie blokada ;P hmm napisz mi na gg




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy