Dzisiaj jest 18 lip 2025, 17:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Keeway Focus
Post: 02 cze 2010, 14:50 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:27
Posty: 7
Pojazd:
Witam.

Opowiem historie mojego keewaya.

Byl piekny rok 2005. ROdzicice kupili jeden z pierwszych modeli keewaya focusa. Po 3 latach przeprowadzilem sie do rodziców i otrzymałem tenze skuter by do szkoly dojezdzac. W ten sposób przejechałem 4 lata do szkoly az do momentu gdy nadszedl zeszloroczny sezon po wertepach zacza sie mulic chwilowo potem wracal do normy. Wkoncu raz sie zmulil i zgasl. Po ochlodzeniu sie odpalil wczesniej niechcial. W koncu zacza sie mulic za kazdym razem gdy sie zatrzymalem i dopiero odzyskiwal sprawnosc po przekroczeniu 20-40km/h. Oddalem do serwisu stwierdzili ze to tlumik wiec zostal wymieniony. Pierwsze 10km w porzadku potem wszystko od poczatku sie zaczelo czyli muli na poczatku niewazne czy zimny czy cieply. Stwierdzilem po kopniaku ze przytarty cylek jest. Wiec go wymienilem. I teraz meksyk sie zaczą. Jak przed wymiana nie trzymal obrotów gasl niewazne czy był cieply czy zimny i nie palil z pierwszego tylko musialem go kopac kopac i kopac. Po wymianie chodzi ladnie plynnie niegasnie i pali z pierwszego ale jest jeden mankament i to wielki, dokladniej Vmax 25km/h niewchodzi na wyzsze obroty trzyma tylko niskie tzn jak kiedys po przekroczeniu 20-30km/h wchodzil tak jakby na drugi bieg tak teraz nic sie takiego niedzieje do tego musze mu pomóc w ruszeniu a jak zimny to w ogóle naped hybrydowy tzn moje nogi to drogi silnik :). Znajomy który pracowal w autoryzowanym serwisie keewaya niema pojecia co mu jest a ze niema juz dojscia do bezplatnych czesci to nic wiecej nieruszal. Wymienil tylko bendix czy cos takiego od sprzegla jakies gumy bo byly poparciale i cos jeszcze.
Sorki za wszelkie błedy ortograficzne czy tez za brak polskich znaków.


Ostatnio zmieniony 02 cze 2010, 14:54 przez Wepster, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 14:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
a jaki przebieg tego sqt?? bo mozesz miec juz wario i sprzegło do wyzucenia i pasek do tego.




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 15:16 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:27
Posty: 7
Pojazd:
Wiec tak pasek sprawdzil wszystko ok niby z nim. Sprzeglo wymienione. wariator niewymieniony. Przebieg 8800 na nowym cylku jakies 45km :)

Ale on jeździl normalnie przed wymiana cylka tzn mial te 75 Vmax Ale mulil na poczatku i to oporowo. do tego nietrzymal obrotow gdy manetka byla puszczona tzn kiedy stal. Po wymianie cylka spadlo do 25 z czego do tych 25 to sie rozpedza z 40sec :( chyba ze mu pomoge nogami to troche szybciej :)


Ostatnio zmieniony 02 cze 2010, 15:39 przez Wepster, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 16:38 
regulacja gaźnika sie kłania :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:27
Posty: 7
Pojazd:
Gaźnik wyregulowany. Mowie ze teraz dobrze pracuje tylko brak jakiejkolwiek mocy. Czytaj dokladniej nastepnymrazem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Wyciągałeś gaźnik ? Może być dysza przytkana. Mówisz że wyregulowany:
Wepster pisze:
Gaźnik wyregulowany. Mowie ze teraz dobrze pracuje tylko brak jakiejkolwiek mocy.
Czy tylko obroty ustawiałeś ? ;D Bo może być tak że na wolnych dostaje wystarczającą dawkę paliwa, dopiero jak chcesz przyśpieszyć to już za mało dostaje.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 18:03 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:27
Posty: 7
Pojazd:
Gaznik byl wyjmowany czyszczony regulowany przez znajomego serwisanta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Może simmeringi ? Sprawdź czy nie puszczają. Sam już nie wiem.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 18:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
albo zmein swiece, albo simmeringi




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 19:21 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:27
Posty: 7
Pojazd:
to tez zostalo zmienione. Mowie ze ten znajomy serwisant niema pojecia co mu dolega a jako ze juz niepracuje w tym serwisie to niemial jak go dokladnie sprawdzic. Trudno musze jechac do serwisu z nim. Bo widze ze wy tez niewiecie :)

Znacie moze jakis dobry serwis w warszawie ??


Ostatnio zmieniony 02 cze 2010, 19:25 przez Wepster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 12:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
a jaki rozmiar dyszy masz wsadzony? i czy jak go zapalasz to długo go kopiesz i czy po nocy masz pod skutem jakas plame?




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 12:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
za mała dysza lub za duzy odstęp tłoka od głowicy mozliwe ze za gruba uszczelka sprawdź.




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 16:09 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:27
Posty: 7
Pojazd:
Brak jakiej kolwiek plamy. Odpala za pierwszym kopem. Dysza seryjna.

takie pytanie czy w skuterku jest cos takiego co odpowiada za te biegi?? Bo jak juz wspominalem skuter lapal tak jakby drugi bieg po przekroczeniu 35-40km/h. Wiem ze to automat ale moze cos takiego jest. Ale wsumie on ma problem z ruszeniem jak sie zapre nogami to nawet nieruszy bo niema sily.

Jak uszczelka ?? ta od glowicy jak tak to ona byla w komplecie z tlokiem i cylkiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 17:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
Wepster pisze:
Ale wsumie on ma problem z ruszeniem jak sie zapre nogami to nawet nieruszy bo niema sily.

tak ma kazdy keeway, tego mula na starcie mozna usunac zakladajac sprezynki Hebo niebieskie
25km/h wywnioskowalem ze nie docieralaes tego nowego cylindra przez co jest teraz przytarty :]




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:27
Posty: 7
Pojazd:
Ale on tak mial od momentu wsadzenia czyli od nowosci. Jak mowilem nawet niewchodzi na wysokie obroty stoi na takich niskich. Jak go nakrece to cos wam to pomoze ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
zmierz suwmiarka szerokosc paska. jesli ma mniej niz 16mm to kwalifikuje sie do wymiany. a jesli ma wiecej to zostaje wymienic rolki wariatora na jakies 4,5 - 5g.




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy