Dzisiaj jest 12 mar 2025, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2010, 18:12 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:44
Posty: 68
Pojazd:
Siema tłok się przytarł w 3 miejscach, delikatne,odczuwalne ryski. Da rade coś z tym zrobić ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Te ryski nie są przypadkiem w miejscu stycznym z kanałem dolotowym od gaźnika? :roll:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
możesz delikatnie przetrzeć drobnym papierem ściernym, ale najlepiej byłoby gdybyś kupił nowy :wink:




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:35 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:44
Posty: 68
Pojazd:
Te rysy są do o koła tłoka mniej wiecej. Silnik min.hor ac po prostu za mocno dostał w * na dotarciu, na cylku nie ma żadnej ryski.Przejadę tłok papierem wodnym 2500tyś. i może jeszcze auto maxem i zobaczę co będzie-czy bez pasty polerskiej?


Znowu chcesz warna za przeklinanie ?


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 13:08 przez Bosozoku, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ważniejsze chyba są pierścienie i gładź cylindra, nie uważasz tak? :idea:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
najwazniejsze żeby tlok nie mial glebokich rys i zeby nie był za duży luz




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:53 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:44
Posty: 68
Pojazd:
Banakil pisze:
Ważniejsze chyba są pierścienie i gładź cylindra, nie uważasz tak? :idea:
o tym wiem, mam jeszcze komplet nowych pierścionków to zakładać je tez, pomoże to coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
tak zaloz nowe, tylko spokojnie z gazem na poczatku :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 19:20 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:44
Posty: 68
Pojazd:
Przejechałem tłok papierem 2500tys rysy jeszcze są widoczne ale już nic nie zrobię, założyłem
nowe pierścienie puki co odpala normalnie, kompresja jest-docieram. Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ciekawe skąd wytrzasnąłeś papier o gradacji 2,5 mln :roll:

wiesz że w ten sposób zwiększyłeś luz między tłokiem i cylindrem co doprowadzi do szybszego zużycia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 8:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Bosozoku pisze:
enduromaster pisze:
ciekawe skąd wytrzasnąłeś papier o gradacji 2,5 mln :roll:

wiesz że w ten sposób zwiększyłeś luz między tłokiem i cylindrem co doprowadzi do szybszego zużycia ?

2500tysciąca a nie miliona! Czytaj ze zrozumieniem. To jest taki zrobny papier że gdybym celowo chciał zeszlifowac kawałek tłoka to bym musiał użyć ze 100arkuszy i ze 2 dni roboty.


:lol: Kolega dobrze Cię naprowadza a ty dalej swoje, 2500 tysiąca = 2,5mln :)

Jak odpalił i chodzi to będzie działać byle nie zarżnąć na początku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 10:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Takiego papieru poprostu nie ma. Nie chodziło ci czasem o 2500 (2,5tyś)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:41 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:44
Posty: 68
Pojazd:
Chodzi mi o 2500 a nie wiem czy to jest tyś, czy jak to się mierzy.


200 tysięcy to ile ? :) 200 czy 200 000 ? :)
2500 to 2,5 tys. ;)


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 13:13 przez Bosozoku, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy