Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 19:05
Posty: 7
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów!
pewnie dostane opie...że już było troche tych tematów ..
Otóż jest to minicross mego syna. Przedwczoraj jeździł z bratem pogoda była ok ,około 18st.C. Motorek 10latka ciągał jak szalony. Sam wsiadłem to wyczułem lekką dziurę w mocy na połowie obrotówale po chwili wpada w rezonans jak to dwusów i leci że aż miło.. Ale lubię żeby było na tiptop,
więc wyjąłem gażnik Dellorto sha 14 12L, umyłem go, obejrzałem(wg. mnie wszystko było OK), założyłem(praktycznie nie wystepuje w nim regulacja, tylko wolne obroty na przepustnicy).
Dziś odpalił z drugiego(dodam jeszcze ze ssanie reaguje podobnie jak np. w pile motorowej tzn odpalasz po chwili gasnie i dalej bez ssania odpalasz chwile czekasz i jazda..).
Upał 30 st.C po pięciu minutach brak mocy, gaszę czekam aż ostygnie jest lepiej na krotko zresztą...
Myślę że to tłok ale czy jak temp. jest nizsza na zewnątrz to ma znaczenie do puchnięcia?( chłodzony powietrzem)
Albo gaźnik źle złożyłem.. chociaz jest prosty ze chyba sie nie da go inaczej złożyć
Aha świeca ładna kolorek kawa z mlekiem.
Uff.. prosze o radę i dziękuje zarazem


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:19 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
a gaznik byl w jakis sposob regulowany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:44 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 19:05
Posty: 7
Pojazd:
Nie posiadz regulacji składzu mieszanki, tylko jedna śrubka do wolnych obrotów która podnosi orzepustnice. Pływak jest jednym odlewem nie ma blaszek do podginania,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 19:05
Posty: 7
Pojazd:
dodam że moto odpala latwo na zimno i na ciepło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 19:05
Posty: 7
Pojazd:
chyba zdejmę ten cylinderek.
poznam gołym okiem ze to puchnący tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:15 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
hm jezeli wogole nie ma mocy to wypadalo by sprawdzic czy nie zatarty i czy pierscienie ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 9:30 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 19:05
Posty: 7
Pojazd:
gdyby był zatarty pewnie nie odpalalby z pierwszego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:38 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 19:05
Posty: 7
Pojazd:
dzis chodzil bez zarzutów, dalem wiecej oleju do waszki jakies 1:35




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 7:20 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 19:05
Posty: 7
Pojazd:
zdjąłem cylinderek no i mały zacier tłoczka mi sie ukazał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy