Dzisiaj jest 18 lut 2025, 23:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2010, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2009, 9:29
Posty: 74
Pojazd:
Witam

Posiadam SKuter Gilera Runner 2005

Właśnie wróciłem od mechanika z wymienionym na niby dobry pasek.Robie próbny przejazd a skuter calutki drży od tlumnika po sam przod do lusterek, nogi jak mam na podlodze do aż bolą od drgania z czym motor jest slabszy i wolniejszy po wymianie paska.Czy mechanik ma racje ze po okolo 50 km motor nie bedzie juz drzal mowil tez ze akurat to jest taki pasek i on tak ma. Czy napewno ?? bo mi na to nie wygląda.Pasek mam Zwykły tzn NIe Kevlar.Mowiłem mu ze kolega tez ma Runnera i po wymianie paska (także nie kevlarowy) nie mial zadnego drgania i moc nic mu sie nie pogorszyla.To on powiedzial ze mial inny pasek.

Jeżeli to co mechanik mi powiedzial to brednie to od razu od niego odchodze poza tym jes strasznie drogi.

PS: Czy mechanik powinien tyle brac pieniedzy za takie drobne rzeczy ??

Czyszczenia gaźnika- 75 zł
Czyszczenie filtra- 20zl
Wymiana paska- 45 zl
zabezpieczenie iglicy- 30 (mechanik najprawdopodobniej przy czyszczeniu gaznika zgubil te zabezpieczenie poniewaz czy jest mozliwe zeby motor normalnie chodzi bez tego zabezpieczenia)
ROlki nowe- 30zl
Wymiana ROlek- 20zl
Pasek-55

Razem 275 zł

Motor tak jak napisalem u gory nadal źle chodzi a i nikt go nie prosil o czyszczenie gaznika filtra ? Tylko mial zalozyc pasek no ale najpierw zalozyl zly pasek i pozniej szukal przyczyny zlego chodzenia motoru no i zaczol szukac przyczyny lol....


Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 15:49 przez kometa1111, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2009, 9:29
Posty: 74
Pojazd:
Bardzo proszę o wypowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 19:24 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Zmień mechanika.Ja w autoryzowanym serwisie tyle nie płace.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2009, 9:29
Posty: 74
Pojazd:
OO i o takie wypowiedzi mi chodzi dziekuje za odp i masz racje zmienie napewno tylko teraz cop do tego paska jakies propozycje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:04 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
sprawdż wymiar paska czy się zgadza.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2009, 9:29
Posty: 74
Pojazd:
no zgadza sie tylko teraz nie wiem czy jakies to ma znaczenie to jest ersja Sp czyli sport production czy jakos tak i tam orginalnie byl pasek kevlarowy a teraz jest zwykly i nie wiem czy to cos ma do rzeczy ale jesli o wymiar to peirwszy byl zly a ten chyba mechanik dobry zalozyl; ale mechanik cos zakrecony wiec nie jestem pewien


Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 21:09 przez kometa1111, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy