Dzisiaj jest 08 lis 2024, 16:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nexxon tuning
Post: 04 cze 2010, 22:06 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 22:01
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam...
Mam takie pytanko, Mam Kymco Nexxona 50 i planuje zrobić mu jakis mały tuning bo jakos za wolny jest dla mnie :-) zwłaszcza na starcie...przegrywam prawie zawsze z automatami mimo że to biegówka jest...potem wiekszość wyprzedzam i grzeję jakieś 70km/h...ale chciałbym jeszzce troche szybciej jechać i teraz moje pytanie...mam jakieś 300-350 złociszy na wydanie...chciałbym wymienić cylek i wariator na początek, cylek to 80cc i myślałem nad tym...nie wygórowana cena i wydaje mi się że dobry : http://sklep.s-x-t.p...78.html?cPath=0 no i wariator : http://sklep.s-x-t.p...80.html?cPath=0 Czy one będą w ogóle pasować do Nexxona i o o tych częsciach myślicie? Wszystko jest seryjne puki co
I czy głowicę również musze wymienić czy może być ta seryjna?

Z Cylka mogę zrezygnować ewentualnie bo mam pecha do stłuczek więc Pieski będą sprawdzać a nie chce sobie kłopotów narobić, więc wariator i coś jeszcze, tylko co? co polecacie żeby przyspieszyć trochę nexxonka....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
A moje pytanie... od kiedy biegówki mają wariator ? ...




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 23:00 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 22:01
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
no to dobrze że mnie uprzedziłeś bo w tym temacie jestem leszczem...widziałem na allegro aukcje z Mielocha że w specyfikacji pisze że pasuje do nexxona---> http://www.allegro.pl/item1064409054_wa ... 39qma.html to w takim razie co moge wymienic żeby szybciej troszkę szedł na starcie i trochę szybciej jechał? czy tylko cylek zostaje mi wymienić? czy taki bedzie paspwał http://www.allegro.pl/item1068252412_cy ... ratis.html i czy bedzie w miare dobrej jakosci....a jesli nie cylek to co wymienić?


Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 23:01 przez Zulwiczek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Nie no w biegówkach nie ma wariatora. Coś po prostu pomyłka może jakaś. A cylek też nie będzie pasował raczej bo z tego co się orientuję to w nexxonie jest inny silnik. Po prostu pomyłka. Ten sam silnik miałem w poprzednim motocyklu.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 23:28 przez michcio247, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 6:27 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 22:01
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
To w takim razie co polecasz do Tuningu? może dasz jakiegoś linka do konkretnego żeby napewno pasował do nexxona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 15:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Tzn nie wiem słuchaj jak z tym cylindrem co dałeś link. Nie wiem może i to pasuje, no ale nie mam pewności. Bo ten co wysłałeś to jest chyba do silnika takiego jak w większości skuterów czterosuwowych (139QM-B). Wygląda inaczej niż ten co w oryginale w Nexxonie. Zresztą nawet na racing-planet nie ma cylindrów do Nexxona. Żeby pasowało jakieś Naraku czy Airsal czy coś to by były jakieś cylindry. Prócz cylindra nic chyba w nim nie 'stuningujesz' dla większej poprawy osiągów. Tłumik Ci raczej nic nie da bo to 4T.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 18:04 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 22:01
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No to mnie zmartwiłeś :-( troche teraz żałuje że połasiłem się na nexxona bo mogłem wziąść zwykły skuter i było by co robic przy nim a tak to "d..a Jasiu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Miałem ten sam problem jak miałem mój poprzedni motor. Dlatego potem kupiłem skuter. Wymieniłem w tamtym moto cylinder na 72 cm3 , ale to był jakiś zwykły cylinder składany z przetopionych puszek w stodole u chińczyka xD Nie no po prostu to był jakiś zwykły chiński cylek który jakością nie powalał. Cóż no zrobił 4 tysiące i dalej jeździ. A zapłaciłem za niego 150 zł ;] Jaka cena taka jakość no ale jeździ do tej pory. Nawet dzisiaj z tym typem któremu sprzedałem jeździłem i nie narzeka. Więc nie wiem ryzykuj lub nie wiem kup coś w tym stylu http://moto.allegro.pl/item1053340055_t ... g_los.html
Powiem tak. Kopa to to ma niezłego, ale nie wiem nie jest to sprawdzone jak to długo trzyma. Jak na razie tak jak mówiłem 4 tysie bezproblemowo przejechał i jeździ. A ten cylek co Ci wysłałem wygląda nawet solidniej.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 20:48 przez michcio247, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 8:56 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 22:01
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No zorientuje sie czy napewno bedzie pasować...napiszę do gościa i zobaczymy co odpisze..zobaczymy co odpisza tez z Mielocha bo ten co pokazywałem Ci to niby pasuje do nexxonka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:01 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
to i ja się udzielę w temacie.
Głowice musisz wymienić razem z cylindrem, tuningowana ma większe zawory więc więcej paliwa. Ogólnie to do oryginalnej nie pasuje tłok z cylindra 72 bo jest wypukły a oryginalny taki raczej płaski. Oprócz cylindra zmienić możesz zębatki :mrgreen: Zdawczą oryginalnie masz 11 zębów a napędową chyba 43. Ja mam teraz zdawczą 13 a napędową oryginalna. Niestety dało mi to niewiele bo nie mam dyszy, posłuchałem się kogoś z forum i kupiłem 90. Silnik zalewał się. jest za duża, trzeba coś około 70 do 80. Na razie chyba więcej nic nie robiłem. A nie przejmuj się, ze na starcie przegrywasz ze skuterkami bo na 1/4 mili i tak byś wygrał :wink: a większy cylinder daje też wzrost przyśpieszenia :D




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 18:05 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 22:01
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Widzę że ogólnie ciężko z częściami do niego i mało co da się tuningować...chyba czas sprzedac i przezucić się na jakieś rieju rr albo derbi senda :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 19:41 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
szkoda, ze na polskim rynku nie ma nexxon'ów 125 bo byłyby większe części i wybór. a tuning nexxona nie jest aż taki trudny i wychodzi taniej niż zwykłych skuterków




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 22:01
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
no szkoda ze nie ma własnie 125...może cos pomysle nad zmianą cylka bo narazie jest w servisie bo ogólny przegląd no i posypała mi sie skrzynia biegów i w ogóle nie wchodzi 3 bieg i musza zobaczyć czy na gwarancji uda sie zrobić...ale to potrwa pare dni niestety




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy