Dzisiaj jest 27 lip 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: cylinder
Post: 03 cze 2010, 14:10 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
Posiadam barton huragan 4t i myślę nad zmianą cylindra mam na to max 300-400 zł
pierwsze co znalazłem w sklepie mieloch to airsal sport 80ccm
co myślicie o tym cylindrze a może macie inne propozycje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 14:15 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:39
Posty: 43
Lokalizacja: Jadowniki
Pojazd:
Noo airsal b.dobry ale przydal by sie jescze jakis wariator polini albo mallosi i git. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 14:47 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
a który by był lepszy Malossi Multivar czy Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 14:54 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:39
Posty: 43
Lokalizacja: Jadowniki
Pojazd:
To i to dobre ale ja bym bral poliniego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 15:07 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
A co bym musiał wymienić przy wymianie cylindra a i jak długo go docierać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 17:25 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:39
Posty: 43
Lokalizacja: Jadowniki
Pojazd:
yy.. nic ^^ tylko wyregulowac rolki , sprezynki sprzegla , centralka. a docierac jak bys bral airsala to 300-500 km max nie potrzeba wiecej.


Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 17:26 przez PRoXIM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:05 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
multivar lepszy od tego poliniego, latwiejszy w regulacji




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:57 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
karolqq, skąd wiesz przeciez ty masz 2t




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 19:17 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
aha, sorka myślałem że to 2t...




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 18:01 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
A ile mi ten cylinder da koni około ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 18:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Powiem Ci tak.
Z tego silnika nie wyciśniesz za dużo. Jak osiągniesz 6KM to będziesz kozakiem:)
Kup zwykły chiński cylek, rozwierć głowicę i poszerz trochę końcówkę przy wydechu, kup jakieś wario dobrze, wyreguluj i tyle. Jak polecisz realne 75km/h to będzie git:)
Kolega w takim silniczku po max tunie wycisnął 73km/h;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 18:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Ja moim chińczykiem 4t bez tuningu tylko pozdejmowane blokady prócz tej na tłumiku latam 70 wiec po zmianie cylka myślę więcej będzie latał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 8:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
ja mam sam cylek 72 ccm z alegro za 65 zl :D i lata duuuzo wiecej jak sprawdzalismy to mi chyba oszukuje o 7 km/h na +no to realny vmax to ok 85km/h ale wiecej to juz chyba z 4t to sie nie da wyciagnac bo juz tak jeczal ze myslalem ze zaraz wybuchnie ;p haha




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 8:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
lucek15 - nie każdy chińczyk ma maxa 73km/h :mrgreen:

W niektórych są blokowane przełożenia w innych nie - ja naprzykład w swoich router bassa sciągłem blokady a w zasadzie jedną blokadę z gazu i 70km/h jezdzi na seryjnym silniku (realne 70km/h) - mierzone z samochodem :mrgreen: aż sam się dziwie że tyle może chińczyk jechać :mrgreen:

THCTomek123 - jak ja jade z górki dużej górki prawie 80 licznikowe jakieś 78 to myśle czasem że mi silnik się rozleci i koła odpadną więc wole tak go nie cisnąć xD :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
ja tak samo mam jak THCTomek123, Wm72ccm i lata mi 80km\h przy sprężynkach 1500+ hebo i role 6gr .Wydaje mi się że mam blokadę na tej tulei ,bo z przełożeń nie ściągałem blokad ,a tak mam all ściągnięte




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:56 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
a dysze jaką kupić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Tu: http://www.keeway-sklep.pl/uklad-paliwowy/dysza-glowna/




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:37 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
80 była by dobra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:45 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ale do airsala chcesz 80 załozyc minimum 90 wal a jak stozek to 95




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy