Dzisiaj jest 12 mar 2025, 21:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2010, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Witam!!Koledzy skuter mam w naprawie i na ten czas dostałem Aprilie SR50 DiTech 2004r.(wtrysk).Skuter fajnie przyspiesza, ale od 50km/h ma duże obroty i ciężko mu się rozpędzić.Jak już przebrnie to od 60km/h zapala się kontrolka na liczniku :injection check"?Nie wiem czy tak może być?I cały czas w skuterze troszkę rzęzi?Założone są nowe pierścienie i łożysko korbowodu.

PS:Temat zakładam tutaj, ponieważ nawet nie wiem jaki ma silnik ta Apka.
Jeszcze pytanie ile jest warta taka apka.Ma trochę wyblakłe czerwone plastiki na dole, kilka rys z prawej strony i brak klapki aku.Przebieg 14 000km?Wydech Leo TT.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
No, to zacznijmy od resetu przepustnicy, chyba wiesz jak to zrobić ? w dodatku zmień świece, w wielu wypadkach właśnie źle jeździ (v-max) przez świece, a ta apka ma silnik Morini, tak mi się zdaje ale chyba 2004 to już P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Najlepiej to zamieść fotkę skutera.

Jeśli napisałeś Di-tech to jest prawdopodobnie Morini.

Choć 2004, więc powinien być tam silnik P/G Pure JET.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
19Rysio23, nie wiem jak to się robi, ponieważ ja go mam dziś pierwszy dzień.Jak byś mi podpowiedział to byłbym bardzo wdzięczny.Jutro postaram się wrzucić fotkę.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 12:00 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Reset przepustnicy:
Aby to zrobić należy:

1. Przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję ON, a następnie odłączyć TPS.
2. Poczekać przynajmniej 5 sekund.
3. Przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję OFF.
4. Podłączyć TPS.
5. Przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję ON.
6. Maksymalnie otworzyć przepustnicę (linka gazu poprawnie wyregulowana), a następnie powrócić do jej pozycji zerowej (ECU "uczy się" pełnej drogi przepustnicy).
7. Przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję OFF.
8. Wykasować błędy ECU

Kasowanie błędów ECU:
1.Ze zgaszonym silnikiem i wyłączonym kluczykiem(pozycja „off”) otworzyć całkowicie manetkę gazu.

2.Trzymając całkowicie otwartą manetkę gazu, przełączyć kluczyk w pozycję kontaktu „on” nie uruchamiać silnika, ani odpuszczać manetki gazu. Kontrolka zapali się na 2 sek. i zgaśnie.

3.Cały czas trzymając manetkę w pozycji maksymalnego otwarcia gazu, czekać aż kontrolka wtrysku zapali się ponownie. Po ponownym zaświeceniu kontrolki, w przeciągu 3 sek. puścić całkowicie manetkę gazu.

4.Po tych czynnościach, jeżeli system auto diagnozy znajdzie jakąkolwiek awarię, kontrolka zacznie mrugać i liczba mrugnięć odpowiada kodowi awarii znajdującego się w tabeli z danymi kodów. Tak np. jeżeli kontrolka zaświeci się 10 razy, oznacza to awarię pompy oleju, która może być przyczyną nieprawidłowo lub rozłączonych kabli, uszkodzeń pompy (opór między jej biegunami powinien wynosić 26,3Ohma w temp. 25°C) lub uszkodzenia centrali ECU.

5.Jeżeli kontrolka zgaśnie na 4 sek. oznacza to iż sekwencja pierwszej z awarii została zakończona.

6.Jeżeli doszło do kilku awarii, kontrolka zapali się ponownie na 4 sek. i rozpocznie się sekwencja mrugnięć odpowiednio dla kodu następnej wykrytej awarii itd.

7.Całkowita ilość sekwencji kończy się gdy powtarza się sekwencja mrugnięć dla pierwszej wykrytej awarii.

8.Jeżeli do tego momentu nie przekręci się kluczyka w pozycję „off” sekwencje awarii powtarzają się, aż do ukończenia 4 kompletnych cykli, po tym następuje wykasowanie zdiagnozowanych do tej pory awarii z pamięci ECU.

Źródło: ApriliaSr.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 12:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Dziękuje bardzo!!




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy